Fujifilm rozšiřuje řadu GFX

Japonská společnost Fujifilm rozšiřuje produktovou řadu GFX o nový fotoaparát FUJIFILM GFX100 II a další tři objektivy, konkrétně GF55mmF1.7 R WR, GF30mmF5.6 T/S a GF110mmF5.6 T/S Macro.

Fujifilm GFX100 II

Fotoaparát GFX100 II je vybaven nově vyvinutým 102MP vysokorychlostním obrazovým snímačem „GFX 102MP CMOS II HS“ a vysokorychlostním procesorem pro zpracování obrazu „X-Processor 5“, který poskytuje až dvojnásobnou rychlost čtení signálu ve srovnání se současným modelem . Jedná se o nový vlajkový model řady GFX, který přináší výrazné zlepšení výkonu při sériovém snímání, automatickém zaostřování a nahrávání videa.

GF55mmF1.7 R WR

Objektiv GF55mmF1.7 R WR je základní objektiv s velkou světelností a standardní ohniskovou vzdáleností 55 mm (ekvivalent 44 mm u 35mm filmového formátu). Schopnost velkého formátu je kombinována s krémovým bokehem charakteristickým pro velkou maximální clonu, díky čemuž hlavní objekt vynikne na rozostřeném pozadí.

GF30mmF5.6 T/S

Objektivy GF30mmF5,6 T/S a GF110mmF5,6 T­/S Macro nabízejí funkci naklápění optické osy a funkci posunu, která umožňuje paralelní posun optické osy, aby bylo možné měnit vztah optické osy k obrazové rovině a záměrně manipulovat s oblastmi zaostření a perspektivy. To vychází vstříc potřebám profesionálních fotografů, kteří chtějí volně zkoumat kompozici a pozice snímků v architektuře, krajině a komerční fotografii.

GF110mmF5.6 T/S Ma­cro

GF110mmF5.6 T/S Ma­cro je makroobjektiv se středním teleobjektivem s naklápěcím posunem, ohniskovou vzdáleností 110 mm (ekvivalent 87 mm ve formátu 35mm filmu) a maximální reprodukcí 0,5×. Potlačuje různé typy aberací včetně zkreslení, boční chromatické aberace a axiální chromatické aberace, čímž dosahuje pokročilé úrovně rozlišení obrazu.

     

Líbil se vám článek?

Komentáře

Tento článek nemá žádné komentáře

Pro vkládání komentářů musíte být přihlášen.

Komentáře k článku (0)

Tisknout článek

Tip na článek

KONTRAST JAKO ZÁKLAD (NEJEN) BAREVNÉ SKLADBY OBRAZU, ŠKOLA BARVY JANA POHRIBNÉHO, 14. DÍL
KONTRAST JAKO ZÁKLAD (NEJEN) BAREVNÉ SKLADBY OBRAZU, ŠKOLA BARVY JANA POHRIBNÉHO, 14. DÍL

Čtr­náctý díl se­ri­álu „Škola barvy od Mi­s­tra Jana Po­hrib­ného“ je vě­no­ván té­matu KON­TRAST JAKO ZÁ­KLAD (NEJEN) BA­REVNÉ SKLADBY OB­RAZU. 

Cvi­čení: Vy­tvořte ale­spoň 2 kre­a­tivní fo­to­gra­fie, kdy každá bude vý­razně po­sta­vená na jed­nom z ba­rev­ných kon­trastů, pří­padně i na kom­bi­naci více kon­trastů v jed­nom snímku.

Doporučujeme

Nejčtenější články

Nejčtenější fototesty

FotoAparát.cz - Instagram