Malý kompaktní fotoaparát s rozumným zoomem a současně s elektronickým hledáčkem? Panasonic DMC-LF1 jej má. Na reálný výstup a vlastnosti se podívejme v testu tohoto kompaktního fotoaparátu.

Ukázkové snímky II

Vyšší ISO je, jako u každého kompaktu, trochu problém. Snímání nastaveno v továrním nastavení včetně redukce šumu. U ISO800 je zřejmá ztráta detailů, pro vyšší ISO ještě samozřejmě roste.

Originál, 1/2000 s, f/3.5, ISO: 80, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 28 mm Originál, 1/3200 s, f/7.1, ISO: 800, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 28 mm Originál, 1/4000 s, f/8.0, ISO: 1600, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 28 mm Originál, 1/1600 s, f/2.8, ISO: 80, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 28 mm Originál, 1/3200 s, f/6.3, ISO: 800, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 28 mm  Originál, 1/4000 s, f/8.0, ISO: 1600, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 28 mm

A lehce západové…

Originál, 1/500 s, f/2.8, ISO: 80, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 28 mm Originál, 1/200 s, f/5.9, ISO: 125, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 200 mm

Shrnutí a závěr

Kvalita odpovídá velikosti čipu. Výstup při nízkých citlivostech, a tedy za dobrých podmínek, je výborný. Za horších nijak nevybočuje ze standardu. Ukládání do formátu RAW možnosti velmi rozšiřuje. Jednoznačně model LF1 vybočuje při reálném focení z řady kompaktů přítomností elektronického hledáčku, protože není třeba řešit, zda je něco vidět na displeji. Pokud hledáček potřebujete a současně chcete opravdu malý kompakt, pak může být Panasonic DMC-LF1 dobrou volbou.

Líbil se vám článek?

Komentáře

Zobrazit diskusi ke článku ve fóru
  • Karel Omes
    Karel Omes
    13.07.2013 09:44

    výborná kresba, hrozná cena......

Pro vkládání komentářů musíte být přihlášen.

Komentáře k článku (1)

Tisknout článek

Tip na článek

KONTRAST JAKO ZÁKLAD (NEJEN) BAREVNÉ SKLADBY OBRAZU, ŠKOLA BARVY JANA POHRIBNÉHO, 14. DÍL
KONTRAST JAKO ZÁKLAD (NEJEN) BAREVNÉ SKLADBY OBRAZU, ŠKOLA BARVY JANA POHRIBNÉHO, 14. DÍL

Čtr­náctý díl se­ri­álu „Škola barvy od Mi­s­tra Jana Po­hrib­ného“ je vě­no­ván té­matu KON­TRAST JAKO ZÁ­KLAD (NEJEN) BA­REVNÉ SKLADBY OB­RAZU. 

Cvi­čení: Vy­tvořte ale­spoň 2 kre­a­tivní fo­to­gra­fie, kdy každá bude vý­razně po­sta­vená na jed­nom z ba­rev­ných kon­trastů, pří­padně i na kom­bi­naci více kon­trastů v jed­nom snímku.

Doporučujeme

Nejčtenější články

Nejčtenější fototesty

FotoAparát.cz - Instagram