Panasonic DMC-FZ38 x DMC-FS62

Už jste si někdy položili otázku: "V čem je ten dražší fotoaparát jiný?" Hledejme odpověď u fotoaparátů Panasonic DMC-FZ38 a DMC-FS62, které zastupují kraje cenového spektra.

Ukázkové snímky I

Sami porovnejte ukázkové snímky. S výjimkou velikosti největší snímané scény, nenajdete zásadní rozdíl. Snad jen u FZ38 při makrosnímcích můžete najít aberaci. To je ovšem vlastnost, kterou najdeme u všech obdobných superzoomů.

FZ38: Pokrytí bleskem, Clona: 2.8, 1/30 s, ISO: 250, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 27 mm FS62: Pokrytí bleskem, Clona: 2.8, 1/30 s, ISO: 100, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 33 mm
FZ38: Pokrytí bleskem, Clona: 4.4, 1/125 s, ISO: 500, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 486 mm FS62: Pokrytí bleskem, Clona: 5.9, 1/60 s, ISO: 320, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 132 mm
FZ38: Náhled FZ38: (R) Výřez, Clona: 4.0, 1/160 s, ISO: 80, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 27 mm
FS62: Náhled FS62: (R) Výřez, Clona: 2.8, 1/250 s, ISO: 80, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 33 mm
FZ38: Náhled FZ38: (R) Výřez, Clona: 4.4, 1/160 s, ISO: 80, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 486 mm
FS62: Náhled FS62: (R) Výřez, Clona: 5.9, 1/125 s, ISO: 80, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 132 mm
FZ38: Náhled FZ38: (R) Výřez, Clona: 3.0, 1/30 s, ISO: 320, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 29 mm FZ38: (R) Výřez, Clona: 3.0, 1/30 s, ISO: 320, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 29 mm
FZ38: Náhled FZ38: (R) Výřez, Clona: 3.4, 1/30 s, ISO: 250, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 65 mm
FS62: Náhled FS62: (R) Výřez, Clona: 2.8, 1/30 s, ISO: 100, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 33 mm
FS62: Náhled FS62: (R) Výřez, Clona: 2.8, 1/60 s, ISO: 160, Ohnisková vzdálenost (EQ35mm): 33 mm

Líbil se vám článek?

Komentáře

Zobrazit diskusi ke článku ve fóru
  • Jiří Vyvlečka
    Jiří Vyvlečka
    13.04.2010 15:00

    Krásný, malý a kovový, ale není mi jasné ovládání optické stabilizace. Nastavení umožňuje auto, mode1 a mode2, ale co je co a nač jsem nikde nevyčetl. Pokud někdo poradí budu rád.

Pro vkládání komentářů musíte být přihlášen.

Komentáře k článku (1)

Tisknout článek

Tip na článek

KONTRAST JAKO ZÁKLAD (NEJEN) BAREVNÉ SKLADBY OBRAZU, ŠKOLA BARVY JANA POHRIBNÉHO, 14. DÍL
KONTRAST JAKO ZÁKLAD (NEJEN) BAREVNÉ SKLADBY OBRAZU, ŠKOLA BARVY JANA POHRIBNÉHO, 14. DÍL

Čtr­náctý díl se­ri­álu „Škola barvy od Mi­s­tra Jana Po­hrib­ného“ je vě­no­ván té­matu KON­TRAST JAKO ZÁ­KLAD (NEJEN) BA­REVNÉ SKLADBY OB­RAZU. 

Cvi­čení: Vy­tvořte ale­spoň 2 kre­a­tivní fo­to­gra­fie, kdy každá bude vý­razně po­sta­vená na jed­nom z ba­rev­ných kon­trastů, pří­padně i na kom­bi­naci více kon­trastů v jed­nom snímku.

Doporučujeme

Nejčtenější články

Nejčtenější fototesty

FotoAparát.cz - Instagram