EIZO slaví 50 let

EIZO Corporation slaví významné výročí svého založení a spustí speciální facebookovou kampaň.

Slovo EIZO znamenající v japonštině „obraz“ se stalo názvem společnosti zabývající se vývojem zobrazovacích řešení nejen pro fotografy. Společnost vznikla původně jako regionální japonský výrobce černobílých televizorů distribuovaných pod obchodním modelem OEM. V osmdesátých letech EIZO zahájilo vývoj a výrobu monitorů pro firemní zákazníky a následně svou nabídku rozšířilo o specializované výrobky. Dnes jsou zobrazovací řešení značky EIZO nabízena více než v 80 státech a setkáme se s nimi ve zdravotnických zařízeních (např. na operačních sálech nebo radiologických pracovištích), ve fotografických ateliérech a postprodukčních studiích, v řízení letového provozu, v burzovních sálech nebo ve velínech.

Společnost EIZO se po většinu svojí historie spoléhala na vlastní výzkum, vývoj, výrobu a kontrolu kvality. Když nebyly k dispozici náležité součástky, EIZO navrhlo své vlastní polovodiče a vyvinulo svůj vlastní software sladěný s hardwarem, čímž vytvořilo přidanou hodnotu a získalo technologický náskok. Tato firemní politika spoléhání sama na sebe umožnila společnosti EIZO vyniknout při nabízení vlastních řešení se zárukou vysoké kvality a spolehlivosti.

"EIZO vyspělo z malého výrobce v renomovaného specialistu vyvíjejícího, vyrábějícího a prodávajícího ta nejlepší zobrazovací řešení na světě,“ říká generální ředitel EIZO Yoshitaka Jitsumori. "V příštích letech budeme svoji kompetenci v zobrazovací technice nadále rozšiřovat, abychom uspokojili očekávání zákazníků a zajistili si příznivou budoucnost díky kvalitě, jíž dokáže EIZO nabídnout.“

Při příležitosti 50. výročí bude EIZO počínaje 4. dubnem zveřejňovat na sociálních sítích v mnoha zemích a mnoha jazycích stručné příběhy a zajímavosti, a to každou středu po následujících 50 týdnů. Příspěvky budou zahrnovat různorodá témata včetně počátků společnosti, postupného přerodu ve výrobce špičkových monitorů, představení historických výrobků uváděných v uplynulých desetiletích nebo současné pozice coby společnosti zaměřené na zobrazovací technologie. 

     

Líbil se vám článek?

Komentáře

Tento článek nemá žádné komentáře

Pro vkládání komentářů musíte být přihlášen.

Komentáře k článku (0)

Tisknout článek

Tip na článek

LISTOPADOVÉ NOVINKY SPOLEČNOSTI NIKON
LISTOPADOVÉ NOVINKY SPOLEČNOSTI NIKON

Spo­leč­nost Ni­kon mi­nulý tý­den roz­ší­řila svoji na­bídku o čtyři nové pro­dukty. Řadu pro­duktů roz­ši­řuje černá verze iko­nic­kého fo­to­a­pa­rátu Ni­kon Z fc, ob­jek­tiv NIK­KOR Z 40 mm f/2 (SE), grip pro dál­kové ovlá­dání MC-N10 a  su­per­te­le­ob­jek­tiv NIK­KOR Z 600 mm f/4 TC VR S. Na všechny se dnes po­dí­váme. 

Doporučujeme

Nejčtenější články

Nejčtenější fototesty

FotoAparát.cz - Instagram