klik + F11 = otevření v novém okně a volby pozadí, také černého !
Nemůžete komentovat. Nejste přihlášen(a).
5+
...este aj kategoria obloha, ta je pekna, celkom prijemny pohlad, aj ked v strednej partii (horizont) sa mi to zda potmavsie
...inak aj rastliny v popredi su pre mna viac nez zaujimave ;)
příjemná / zvlášť na černém pozadí /
++
povedený kousek
pěkné
líbí,moc - moře,teplo,mušličky :-)
Lubo, světlo bylo chvíli zvláštní, normálně by sis těch rostlinek ani moc nevšiml, ale to světlo jim dalo opravdu vyniknout. Horizontu jsem asi pomohla přechoďákem :(
Fotka působí podexponovaně, kolem postav jsou aury - je vidět, že jsou tahaný ze "tmy", v kompozici chybí hlavní motiv, takže fotka působí velice nudně, nezáživně, rámeček komentuju málokdy, ale tento fotku sráží ještě níž, vnímám ho jako nevkusnej.
černý pozadí je u fotky se silným bílým orámovoáním a stínováním (fuj) poměrně na dvě věci.
nice
Velice pěkná fotografie zvlášť barvy a světlo dobře vinikají... Akorát nevím co z toho je odfocené a co z toho získané úpravami, ale každopádně foto líbí..
Janycta - uživatelé jako ty jsou k vážně k smíchu :oD
2+
4+ Celkove na mne pusobi celkem dobre :-)Zaujala.
Tomáši, mě tvoje pusa od ucha k uchu nezajímá, mluv za sebe, mluv k fotkám, porušuješ tímto pravidla a to dost, řekla bych.
Ty horní mraky mi nijak letní večer nepřipomínají. Obloha vzadu je již vystižnější.
..je to také..."divne pošahané"
2 Janycta:
Nevidel by som to az tak hrozivo ako ty :)) a zaroven nechem, aby si ktokolvek vysvetloval, ze drzim niekomu stranu. Je pravdou, ze aj ja som si vsimol (hlavne tu jednu osobu) tu aurovitost okolo ludi. Zmienil som sa o tom v globale, ze stredna partia je potmavsia. Ano, je to sposobene tym, ze bol pouzity prechodak (i ked v tomto pripade a pri tom svetle asi zbytocne) a nasledne na to, to SW upravami dopadlo tak, ako dopadlo. Je to vsak detail, ktory mozno vytknut (ja ho aj vytykam), ale nezrazal by som to na uroven fotiek, ktore si tu dvojku fakt zasluzia. Dufam, ze mi to nikto z Vas (a teraz mam na mysli Vas dve, Zdenku Rosecku a Janyctu) nebude mat za zle ;)
Janycta: já ti nevím Jáňo,kdo ty pravidla porušuje,viz tady
http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=511605&gal=photo
to jsi asi nebyla ty viďˇ? A druhým kážeš,jak se mají chovat.
Na první pohled hodně efektní, ale pak už jen rozčarování... Je tam všechno ale vlastně nic a ten samolibej rámeček a stín to ještě podtrhuje... Já z toho nemám dobrý pocit...
já ci taky na pláááž.. .)
mám pocit že nahoře to je kontrastní, a ve středu zašedlé, asi hodně úprav :oĐ
Pavlo, já ti ale napsala normální kritiku fotky, ty jsi reagovala osovlenéím "Jáňo", takže drž mlč, vyjádři se tady k fotce a po tvým včerejším fiasku být tebou rychle mizím, víš velice dobře, že já se na rozdíl od tebe ubránit dokážu, napsala jsem sem komentář čistě k fotce, co o mě kdokoliv soudíte, je mi naprosto jedno, diskutovat budu jedině o fotce jako takové, zapomeň na dobu, kdy jsi mě vytáčela, nemám čas ani vůli se tu nechat kýmsi rozebírat jen proto, že se stádu šestkařům nelíbí moje vyjádření ke símkům. Beru maximálně protiargumenty, na vyrypování vám kálí šelma psovitá a já taky.
5++
Nelíbí se mi, že je vršek světlejší než spodek. Buď ti zašlo sluníčko, nebo je v tom PC.
Každopádně krajina je to skutečně zajímavá :)
Vojto - je v tom PC a mně se to tak zdálo zajímavé :)Teď prubuju, jestli jenom mně ;)
aura kolem postavy je opravdu hodně vidět
5-
2 all:
Kazdy z nas sme iny a to je dobre. Je dobre, ze vyjadrujeme nazory, ved o tom to je. Ale neda mi nenapisat, a teraz brojim mozno aj proti sebe, ze je citit (aspon ja to tak vnimam) istu nevrazivost a to NA OBOCH STRANACH BARIKAD. Z vela z Vas som sa postekal (s rukou na srdci vsak mozem povedat, ze nikdy som nepouzil vulgarny slovnik) a z vela z Vas sa aj postekam, ale je predsa nezmysel, aby sme sa NENAVIDELI kvoli fotkam, aby sme si NADAVALI kvoli fotkam. Mna osobne mrzi, ze sa niekto (a teraz mam na mysli tych, co uz nieco s fotografiou ako takou preskakali) dokaze urazit, ked sa vypovie vecny komentar k fotke. Nechcem byt konkretny, lebo by som asi prilial olej do ohna, ale je mi to uprimne luto. Kazdy z nas ma pravo vyjadrit svoj nazor, budme vsak k sebe slusni. Som asi naivny optimista, ale verim, ze tak mozme ucinit vsetci. Nie, nechcem ruzovy svet, nie nechcem medove reci, ale snazme sa, ide to.
Nu, myslím, že u některých lidí to dost narazí, některým to vadit nebude. Dá se předem odhadnout kdo je kdo :)
Já bych ten spodek asi o trochu zesvětlil. Nebo vršek ztmavil :)
moc pěkné
pekna
líbí se mi
2 VOJTa Herout:
myslim, ze nie spodok, ci vrch, ale hlavne strednu partiu prisposobit spodku a vrsku. Ale to je moj nazor, východzivší z toho, ze je to casovo kratsie, skusil som si to. Samozrejme, s aurou okolo najvypuklejsej aurovitej osoby som sa uz neihral ;)
Pavla - Janycta nama na FA ani jednu fotku tak len prska a jej komenty netreba brať vážne su mimo
diskuse nediskuse....pro mně to je pohoda...hlavně když kouknu z okna.....už at je léto....
Aura, rozbity spodok..., to by sa dalo asi poriadne riesit pri zvacsenine. Tu pri tak malom rozliseni je to tazsie, aj ked trosku sa to dohadnut da.
Mne osobne (ak si odmyslim celkovy pristup k nametu, ktory podla mna nie je najstastnejsi) najviac prekaza to, ze to vyzera ako dve zlepene fotky dokopy.
Myslim, ze je to sposobene najma upravami, ktore vyrobili dve rozne svetla. Predsalen (tipujem) ztmavovany vrch a vybledzovany spodok nedopadli najlepsie, podla mna.
To k mojej znamke.
Ale ved ludia si tu na FA nenadavaju kvoli fotkam ako takym. ;-)
To k LuMaXovi.
Lubo, moc děkuji za výzvu, škoda, že se tu člověk tak často setká s nevraživostí. Vždyť tu nejde o postup v práci, o hodnotnou výhru. Dokonce i top se jen lidově nazývá top, ve skutečnosti právě debaty jako dnes pod mou fotkou ji pomohou protlačit na první stránku i přes nevalné bodový průměr. Kdo to vymyslel asi počítal spíš s nějakou přínostnou diskuzí k fotce než z napadáním.
eibnere, pravidlo jedna, jako malej Jarda... Vono mu to nedá, co? Pích pích píchnout si.
Kolik že ti je?
BTW, Pavla tu podle mýho názoru taky nemá jedinou fotku.
2 Janycta, tt, a vsetci tí, ktori pisu k fotkam a nielen klikaju. Pre mna osobne ste prinosom aj Vy dvaja aj Vy ostatni NIE LEN klikaci, ktori nieco napisete. Je vsak pravdou, ze z casovych dovodov tak nemozno cinit vzdy. Ani ja tak necinim. Ja mam vsak tu vyhodu, ze moja praca je absolutne spojena s internetom, takze tych komentov mam pomerne vela, aj ked aj dnes si obcas najdem vo FA poste e-mail, ze preco som nic nenapisal. A v podstate chapem aj tych, ktori len zaklikavaju.
Ja som uz Zdenke Roseckej napisal, ze to vidim trochu inak, co sa bodov tyka, podstatny je vsak komentar. A ten od vyraznej vacsiny smeruje k prieniku a to: DOVRZANA STREDNA PARTIA. To je, si myslim, to podstatne. Cert nam bol dlzny tie body. Neviem si ani predstavit, ako by to vyzeralo na stretnuti, vsetkych Vas zucastnenych pod fotkou (fotkami), so zbranou v ruke. Hadam by ste sa aj povrazdili. Normalne sa toho desim. A TO PLATI PRE OBE STRANY BARIKAD. Ja nechcem byt ani na jednej ani na druhej strane, ja som Svajciarsko, aspon trosku to odlahcim :)))
u fotek
-
Zdenky Rosecké
Pavly Čermákové
Jany Syrové
-
se schází pravidelně pár negativních diskutérů. Proč? Imo vypadá to na osobní zaujetí. Tady nejde už o výběr fotek kohokoli, ale o soustředění nandat to těm...
Nechci omlouvat vyměňování bodů a příznivých komentářů. Ale toto je soustředěný přímý opak. Totéž. Šikanování a teror.
Btw. ta jména nahoře si doplňte, třeba o jiná, tolik to soustředění pravověrných kritiků, co všechno vědí nejlépe, ostouzejí jakkoli jiný názor, pojetí, než podle nich, jsou povinováni to těm z "topu" nandat, a sami kvůli tomu ani nefotěj, nepublikujou, zase nesleduju. Nejsou to totiž podle mne kritici, co se snaží pomoci, ale povýšenci, co se snaží zdeptat.
Války kvůli bodům, fujtajbl ;o(.
Btw, posílám odkaz Adminovi, imo to chce regulovat. Je mi z toho docela špatně. Tož tak.
2 ivan eibner:
Nezastavam sa Janycty, ja si ju dokonca vazim nech to vyznie akokolvek, ale myslim, ze neprska len ona. Prska sa na oboch stranach barikad a to je fakt. Argument, ze nevystavuje, nie je podla mna dolezity, ba dokonca je irelevantny. Doleziti su divaci a zvlast komentujuci divaci k danej fotke. Aj na vystavy trebars obrazov, chodia ludia/kritici, ktori nemusia zakonite malovat. Autora by vsak mal zaujimat nazor kazdeho, nie? ;)
LuMax - to nesedí, tady jde o soustředěné pronásledování.
Kvůli tomuto:
"
2 Janycta 2.4.2008 16:17
Fotka působí podexponovaně, kolem postav jsou aury - je vidět, že jsou tahaný ze "tmy", v kompozici chybí hlavní motiv, takže fotka působí velice nudně, nezáživně, rámeček komentuju málokdy, ale tento fotku sráží ještě níž, vnímám ho jako nevkusnej.
černý pozadí je u fotky se silným bílým orámovoáním a stínováním (fuj) poměrně na dvě věci."
se tu rozjela tahel "diskuze"!!!!!!!!!!!!!!!!!
VZPAMATUJTE SE, MRAVOKÁRCI!!!!!!!!!!!!
Cvrku, POMLČ!!!!!!!!!!!
POMLČ.
Hezky si povídejte, spekulujte, hezky si překrucujte.
bavit se o fotce neumíte. nedokážete. Nejste toho schopni.
NEJSTE
Kdy konečně dostanou vyhazov taky ti, kteří napadají komentáře týkající se FOTKY?!
NO KDY????????
Jiří Cvrk 2.4.2008 18:09
LuMax - to nesedí, tady jde o soustředěné pronásledování.
DOKAŽ TO!!!!!!!!!!!!!
DO-KAŽ TO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zatím si všímám jedině toho, že kamkoliv napíšu svůj kometář já, ansereš se i TY a REJEŠ!!!!
TY RPVNÍ POMLČ O JÍOZLIVOSTI!!!!!
neuvěřitelný, fakt neuvěřitelný.
ODPORNÝ chování, bezbřeze odporný hnusný lození do zadku, bezbřehý hnusný napadání, spekulování.
A když se za týden vyjádřím ke tvé fotce, vynadáš mi taky?!
No to je moc pěkně pokroucenej poheld na svět!!!!!
Můžu se na úalec stavět a vždycky přiletí stádo ublíženejch egomasturbátorů a začně BLÍT sprost'árny na moji adresu!
je mi líto, ne, vlastně mi není líto, se mnou narážet budete dál, za svýma hodnoceníma si STOJÍM a nemám potřebu se vám z čehokoliv zodpovídat. VÁM fakt ne. Trochu pokřivenej smysl pro spravedlnost.
OPAKUJU:
2 Janycta 2.4.2008 16:17
Fotka působí podexponovaně, kolem postav jsou aury - je vidět, že jsou tahaný ze "tmy", v kompozici chybí hlavní motiv, takže fotka působí velice nudně, nezáživně, rámeček komentuju málokdy, ale tento fotku sráží ještě níž, vnímám ho jako nevkusnej.
černý pozadí je u fotky se silným bílým orámovoáním a stínováním (fuj) poměrně na dvě věci."
TOTO byl můj rpvní omentář/!2 Janycta 2.4.2008 16:17
Fotka působí podexponovaně, kolem postav jsou aury - je vidět, že jsou tahaný ze "tmy", v kompozici chybí hlavní motiv, takže fotka působí velice nudně, nezáživně, rámeček komentuju málokdy, ale tento fotku sráží ještě níž, vnímám ho jako nevkusnej.
černý pozadí je u fotky se silným bílým orámovoáním a stínováním (fuj) poměrně na dvě věci."
TOTO byl můj první komentář, máte ty halvy vypatlaný nebo co?!
Vazeni.... rekl bych, ze tu pravidla porusuje mnoho lidi z obnou stran prestrelky. A fakt me to nebavi. Takze bych rad upozornil, ze pokud se podobne prestrelky budou opakovat budu banovat.
Ty aury tam opravdu jsou, ale neviděl bych to zas tak tragicky. Ta minulá, teď v topu, je podle mě o dost horší. Nesedí mi ale formát. Spíš bych byl raděj za širší záběr.
4+
Ale to víš, že budou, leda bys mi típnul ve stupnici dvojky, na ty jsou tu ti milí lidičkové tuze hákliví.
ta fotka je podle mě špatná, velmi slabá, proč, jsem napsala, když si to vemu kolem a kolem, co je mi do lidí, kteří se z toho můžou zbláznit.
mějte se.
2 Jiří Cvrk:
trosku ti budem oponovat, suhlasit a dovolim si to aj doplnit a to nasledovne:
*****************
u fotek
Zdenky Rosecké
Pavly Čermákové
Jany Syrové
*****************
Vnimam to aj ja tak, ze tam vladne vojna, ale stojim si za tvrdenim, ze je to na oboch stranach. Neviem, kde to zacalo a preco, ale prial by som si, aby sa s vojnou skoncilo v tom zmysle, aby nedochadzalo k invektivam. Zakazat vyjadrit SLUSNY nazor, to by bola cenzura.
Je tu vsak partia fotgrafov, ktora mi pride HORSIA z hladiska POVAHOVEHO. Partia, ktora je absolutne tichucko a len si klika bodiky na VYMENU. Alebo partia fotografov, ktori tu maju pomerne dost fotiek s vysokym priemerom, ale boja sa uz pridavat fotky (A PRITOM NADALEJ HODNOTIA, SU TU DENNO-DENNE a o tom viem svoje, lebo FA je moj domovsky portal), lebo posledny polrok sa priemery (v globale) znizili a to aj vdaka tym, ktori stoja na strane barikady s nizsim poctom odovzdanych bodov.
No a janycta dostane BAN hned, protoze se evidentne potrebuje uklidnit.
Jo jasně.
tak doufám, že toto bude v topu.
moc v to doufám, protože já to enbyla, kdo tu někoho začal napadat.
Já denně odmazávám z pošty takový prasárny, že se mi chce zvracet.
Coz neznamena, ze treba Pavla Cermakova a dalsi nejsou na dobre ceste...
jenom doufám, že se dozvím důvod, nikoliv interně, ale veřejně.
MOC by mě zajímal, protože já se držím fotek zuby nehty a stejně vždycky přileze stádo trpící syndromem nenáviděného nicku.
Výborná galerka.
naprostá zaslepenost a zaujatost, tenrokrát v tom nic jinýho není.
Očekávám ty důvody. protože tentokrát je nemáš. tak mě zajímá, co si vymyslíš. Mám myslím právo to vědět.
Odesilatel: Aleš Radikovský (Radik)
Příjemce: Janycta
Předmět: Re: .
Datum a čas: 2.04.08 18:42
pokud ma nekdo pod fotkou predvede to co ty, potrebuje si evidentne odpocinout.
[Smazat] [Odpovědět]
CO jsem předvedla?
copak ti nevoní?
ostatní oukej, jo?
No prima.
Janycta: Verejne.... pokud nekdo predvede podobny vystup jako ty mezi 2.4.2008 18:11 a 18:17, pak si podle me potrebuje odpocinout. Ver svem osobnim zivote bych to popsal jednim slovem, ktere se zde nedovolim uvadet, nicmene to nemeni nic na tom, ze to tu nemam chut trpet.
Nemáš za poslední dobu JEDINEJ důvod jednat takto, mám naprosto čistý svědomí.
A to bez ohledu na to, na ktere strane je pravda a kdo je v pravu. To sem proste nepatri. Nehlede na to, ze v tomto konkretnim pripade JE chyba na OBOU stranach.
CO nemáš chut' trpět?
Argument?
CO dělám špatně?
toto:
2 Janycta 2.4.2008 16:17
Fotka působí podexponovaně, kolem postav jsou aury - je vidět, že jsou tahaný ze "tmy", v kompozici chybí hlavní motiv, takže fotka působí velice nudně, nezáživně, rámeček komentuju málokdy, ale tento fotku sráží ještě níž, vnímám ho jako nevkusnej.
černý pozadí je u fotky se silným bílým orámovoáním a stínováním (fuj) poměrně na dvě věci.
nestrpíš?
četl jsi, co se strhlo potom????? Fakt nedáváš možnost respektovat.
Kdybych mel citovany sled komentaru prirovnat k mluvenemu projevu, pak bych rekl, ze tu naprosto neadekvatne řveš na Cvrka.
Prosím?
no já tu nevěřícně třeštím oči, to se mi snad zdá!
To je jak zlej sen, jako špatnej vtip!
Jirko Cvrk
Ked uz spominas sikanovanie...
Nebudem spominat typkov, ktori mi vlitnu do galerie a vsetkemu doradu nasekaju 1-ky. To beriem ako ze im iba rupli nervy.
Ale napriklad Alena Proskova
http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=0&gal=vis&galvis=5609920
Dal som si tu robotu a prezrel jej komentare pod mojimi cvakmi.
Prvykrat dala o sebe vediet 7. 2.
Potom 18. februara a 2. marca.
Islo o cisla 3, 4 a 3.
Ale od 11. marca sa (nielen) na mna zamerala a postupne sa vracia aj k starym fotkam a boduje ich. Mam taky pocit, ze vzdy ku mne vbehne vtedy, ked sa jej nezda nejake hodnotenie, ktore som niekomu dal.
Postupne som od nej podostaval toto:
2, 2, 2, 1, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 1.
Mam taky pocit, ze najvacsia seria boli tri znamky hned po sebe.
Nikdy sa mi nevyjadrila k fotke s vypnutym bodovanim.
Vlastne nikdy nepise komentar, ak si odmyslim komenta "hlaska" a potom druhy, v ktorom tvrdi, ze by som mal odist z FA.
Tomuto ja hovorim sikanovanie.
To ja len tak pomimo, ked uz sa tu preberaju take temy.
pokud vím, první, kdo se tu dopustil naprosto zřejmýho rytí byl ON!
Mozna by bylo vhodnejsi napsat ječení než řvani... kazdopadne BAN padl a muze padnout i na druhe strane.
A ked uz som zacal robit statistiky... :-))
Parfi 568
http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=0&gal=vis&galvis=7414143
18. februara - 3, 1, 1, 1
16. marca - 1, 3, 3, 3
25. marca - 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1
1. aprila - 1
Ale aspon dal aj komentar k nebodovanej fotke: "taku debilitu netreba ani komentovat"
:-D
janycta: trosku uber plyn, zlc nerobi dobre
pěkné, líbí
No tě bůch, to je tedy hrůza, Zdeni je mi tě líto.
2 all:
Ej, ale uz sa to tu melie.
2 tt:
Hold, vali sa to aj na teba, nechel som byt konkretny, ale je dobre, ze si si urobil výcuc svojich statistik, to len na dokreslenie obrazu. Konstatujem a potvrdzuje sa mi, ze na vojnu su vzdy potrebni najmenej dvaja.
2 Janycta:
Cital som vsetky komentare, ale uz stracam prehlad, lebo je tu toho pomerne dost, tak sa len pytam. ON -> akoze ja? Lebo ja som to cele zacal, reakciou na teba ;)
2 Jarka B:
Ahoj, este aj ty si sa tu priplietla? :)))) Dufam, ze ma neznesies za tu moju otazku pod ciernu zem :))) Chcem, aby sa to tu obratilo na mierumilovny svet, ale nedari sa mi.
Jarka
Neboj, Zdenka si v tomto bordeli uz akosi najde komentare, ktore sa tykaju fotky. Jednoducho kazdy dlhsi komentar preskoci. :-))
LuMaX
Podobnych statistik by som vedel porobit... ;-)
Janycta ti asi teraz neodpovie, zda sa mi.
:)))) Kdepak Lubo na tuhle úroveň já nejdu :))
2 Jarka B:
To som rad, lebo usmev na tvarach ja rad a ked si vypijem aj ciganov mam rad. Bohuzial nie som krcmovy typ :)))
2 tt:
...nic to, asi (neviem) som to spustil ja, tak mi to patri ;)
Ak mozem, tak este jednu statistiku. Akosi ma to zacalo bavit. :-))
Zacalo to tusim 2-kou, ci 3-kou, co som mu dal...
Poto mi rozdal:
21. marca - 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1
29. marca - 1
1. aprila - 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1
Potom mu dosli bodovane fotky, viac ich nemam. :-D
2 tt:
Take nieco som nemal ani na vysvedceni :)))
Blbe je, ze aj ked si stale hovorim, ze take nieco ma nemoze rozhadzat... tak som potom taky nervoznejsi. Predsalen, ked sa mi zacnu mnohi odbavovat na fotkach, to mi kludu neprida. Potom som nepokojny, za kazdym kritickejsim komentarom vidim nejakeho oplacaca, reagujem agresivnejsie ako normalne, aj fotky (specialne bodometacov a oplacacov) hodnotim prisnejsie, na sukromne spravy odpovedam podrazdene...
Tymto sa chcem ospravedlnit, ze na vas obcas stekam. Mam asi slabe nervy.
Jo modrý vokousaný jablíčko je nepokojný ? :)))) Hmmmm, šak ono je tě taky někdy dost, tak se nediv, když ti někdo dá za bukem do držky :)))))
Ale tedy nééééé, že bych s tím souhlasila :)
Jarka
Ale ja sa aspon snazim neublizovat takymto sposobom. Teda nejde ani o ublizovanie, ako o... ani neviem ako to nazvat. Ano, priznavam sa, su ludia (a Zdenka patri medzi nich), ktorym fotky hodnotim snad o maly kusticek prisnejsie. Keby toto sem vlozil niekto "neznamy", asi si to pozriem a mlcky odidem. Alebo keby to vlozil niekto, kto nema tak vysoke cislo rozdanych 6-tiek a 7-ciek, tak tiez asi napisem 2+, ale snad dam 3, nie 2. Priznavam to otvorene, nie som celkom nestranny.
Ale vzdy mam snahu hodnotit tak, aby som bol schopny rozumne si to bodovanie zdovodnit. Takze nejaky ulet, zeby som videl fotku, ktoru pokladam za vybornu, ale dal jej naprilad 2 - to u mna nehrozi.
Aj ked, spominam si... aj to sa stalo. Zlizol si to Zizzu.
http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&gal=photo&rp=416353
Vsak, kua, nie som dokonaly.
ale ta diskusia je srandovna:-)
Tak přestaň už nasávat a kurvajs neříkej že nejsi dokonalej !!! :)))))))))))))))))))) Ty si úplná jednička, ale na tlamičku občas potřebuješ .... kua :)))))
Nádherné farby, super kvalita a vyváženosť prvkov,harmonia lahodiaca oku, super
Opravdu diskuse k smíchu nebo spíš k pláči fotka: "Atmosféra letního večera" přerostla do "husté atmosféry dubnového večera" já myslel, že jsou tady lidi kvůli lásce k focení a fotkám, a oni jsou tu kvůli tomu aby se navzájem napadali, uráželi, špičkovali, nevražili kvůli bodům a průměrům, mstili a opláceli, a plivali na sebe špínu.
Proč každý hodnotitel v klidu nenapíše názor na konkrétní fotku nebo bodové ohodnocení, podle svého svědomí a vědomí, svých fotografických znalostí, nebo podle pocitů!?
Proč každý hodnocený, nepřijme hodnocení druhých.
Proč si navzájem oplácejí horší známky, nebo proč si jen vyměňují dobré známky za stejně dobré?
LIDI VZPAMATUJTE SE, VŠICHNI!!!!!!
+
tt: :-))))))))
Libi se mne barvy, ale jinak je opravdu to svetlo divne.
Souhlasim s Cvrkem a Janycta chce dukaz-tak niz ho ma. Uz jsem ho jednou nekde daval a tady ho dam znovu. Opravdu se jedna o cilenou sikanu nekterych jedincu skupinkou povysencu, kteri jedini delaji vse spravne a jen fotky podle jejich gusta mohou byt zverejneny a nebo jeste lepe vubec vyfoceny. No a i kdyz se tady s nikym neznam a ani po tom nejak netouzim, tak mne zacina tohle hodne vadit. No a nejlepsi jsou komentare nekterych jedincu, kteri porad poukazuji na to, ze se komentar ma tykat fotky a kdyz si prectete komentare techto radoby umelcu-napriklad na uvedenem linku, tak se venuji absolutnim kravinam, jen ne fotce a misto komentaru chatuji. Jinym to ovsem nepromijeji a pak maji jeste radost, jak se propsali do Topu.
link
http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=509044&gal=photo
komentar janycty
Janycta 25.3.2008 18:55
http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&gal=photo&rp=508871
plkáte o kravinách a stěžejní inspirativní díla vám unikají!
Vadí mi světelný nesoulad spodku a vršku. To mi však nevadí tolik jako to, že fotka (pro mě) postrádá jakýkoli hlavní motiv. 3+
5/6
Ku fotke nezvyknem písať komentáre,pretože fotím veľmi krátko nato,aby som rozdával rozumy.To ale neznamená že ich nečítam.To je najväčší zdroj informácií od tých,ktorý to robia dlhšie a vedia poradiť.Našťastie ešte tu na FA takí sú a KOMENTáRE OD NICH Sú VECNé KU FOTKE.Myslím,že je tu zopár aj takých,ktorým z mne neznámeho dôvodu ide pravdepodobne o dačo iné a upriamujú na seba pozornosť dávaním nízkych známok,bez komentu.Mne osobne nevadí nízka známka od človeka,ktorý má za sebou galériu z ktorej fotky musia budiť rešpekt. Ale je pre mňa bezcenná od človeka ktorý nemá žiadnu fotku..Je mi jasné že sú tu dva tábory,ktoré majú rozdielny vkus,ale nechápem prečo sa pchať pod fotku,ktorá mi vyslovene nesedí.Z vyšie prečítaného mám nádej,že sa tu situácia aspoň trochu ukľudní a každý bude môcť viac pozornosti venovať tomu,načo sme tu asi väčšina prišli.A to fotiť pre radosť a nie pre stres.
zdeno-zdinnoh: tak řekls to dobre..1od toh co má za sebou galerii ktera budu respekt..jenze tady tito lide hodnoti jen hooodne z ridka..v 95% se zde vyjadri obrovskym odstavcem uzivatele co pri pohledu na jejich galerii zustanes se zamyslenim jak se ti odvazi neco komentovat, kdyz tam maji s prominutim hovno nafoceno..bohuzel, ale je to tak..jak ja uz nekolikrat rekl a napsal skoda, ze to zde neni udelano zpusobem hodnoti jen vybrani jednici-opravdovi fotografi a ne lamy co zde bohuzel jak jsem jiz napsal pisi nejvice zaporu, ale sami na to nemaji aby takto hodnotili..nekdy mi to prijde jako zavist typu ja to neumim proto dam 1-3 :-)) ja taky hodnotim stylem jen co se mi opravdu libi a to 5-7 a ne 1-3 protoze se stane ze trefim jak ja rikam nekdy radoby umeleckym fotkam a nechci ukrivdit..proto tyto fotky vynechávám..souhlasim s tebou..jsou zde lide co na tebe poslou celou rodinu i s kamarady A DAJI TI PO 1čce.. je to sranda.. :-D
Pokud je toto pro spoustu lidí za šest, kolik by dali například tomuto?
http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=511785&gal=photo
Odpovím si sám, dají šestku taky (a mnozí už i dali). To celkem dost vypovídá o hodnotě zdejších známek, které podle mě většina lidí dává bez jakéhokoli rozmyslu a pokusu o respektování bodové stupnice.
pěkné Zdeni
:-((
...obyčejná nepříliš povedená fotka a v komentech tolik hnusu a zbytečné blábologie
Ještě je potřeba hodně se učit je pro mě snímek bez přemýšlení, kompozice, světla, zajímavého pohledu, pokud tato fotka tyto parametry splňuje, asi tu vážně nemám co dělat, neb nabývám dojmu, že autoři, kterým takto udělené bodové hodnocení právem patří se mají od Zdenky ještě hodně co učit
No chtěl jsem napsat...... a pak ještě tohle a támhleto, ale už jsem to psal několikrát a nemá to cenu.
LuMaxi vydrž, sjednat mír je však nemožné jedině že vyhladíš jednu ze stran.
K fotce již bylo vše napsáno 2
jen poznamka ke kolegovi CVRKOVI: neni to az zase tak davno,co jsi fotky nekerych uzivatelek zde komentoval a bodoval relativne objektivne......ja byl s jednou z nich v kontaktu a nepsala otobe nejlip,urco si vzpominas ze nekery moje komenty tenkrat byly puvodem vyhecovany od ni.....
.....a nahle,jako by se zeme otocila vzhuru nohama....CVRK vsude sazi sestky,komenty vesmes pozitivni a fsecko je jinak:) co mame udelat my abychom nevypadali jako zaujati teroristi? my chceme rict svuj nazor na fotku.....je mi TE lito,pze to cos tady s odpustenim vyblil je pro me absolutne nestravitelny
a posli odkaz adminovi,jakej si loser....
Přečetl jsem to skoro celé ... tady se ale dějou věci... :(
Spodek fotky by mohl být světlejší Zdenko. Ahoj.
2, 2, 2, 2, 1, 2, 2, 2, 2, 1, 2, 3, 2, 2, 2, 6, 2, 6, 5, 2, 6, 2, 1, 6, 2, 2, 2, 3, 3, 2, 2, 1, 3, 1, 7, 6, 2, 2, 1, 6, 7, 2, 1, 3, 2, 3, 1, 3, 3, 2, 6, 5, 2, 2, 1, 3, 6, 2, 6, 2, 2, 2, 1, 2, 6, 2, 4, 4, 2, 1, 1, 2, 1, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 3, 7, 2, 1, 6, 2, 2, 2, 1 … tt … tohle je zase výčet Tvého hodnocení za zhruba tři dny. Nevyčítám Ti to … je mi to jedno. Hodně dvojek je neadekvátních a stejně tak šestek. Můj názor. Ono i tato tabulka za poslední měsíc hovoří o mnohém a o tom, co oblibuješ a proč jsi tady:
Průměr 2.589
Entropie 0.810
"1" 248
"2" 442
"3" 151
"4" 35
"5" 48
"6" 94
"7" 25
"-1" 1
Dál reagovat nebudu ... zase mizím.
Jula
Naozaj nevidis rozdiel v tom, co som tu pisal ja a co tu pises ty? Ja tam rozdiel vidim - a strasne velky. Podla mna tocis o niecom celkom inom ako ja.
:o)
zvlastni
zaujala, fajna atmo (rámik s tieňom sa mi tam veľmi nehodí, ale to nehodnotím, iba pripomínam)
.
:-(
Fotka celkem OK, ale také mi přijde podexponovaná a k té vodorovné linii horizontu mi příliš nesedí rovněž SKORO vodorovná linie pláže. Kdyby sis k tomu stoupla jinak a nechala pláž více ubíhat v dál, bylo by to možná lepší.
Zvolené popředí a obloha jsou fajn.
Rámeček se stínem se mi nelíbí. Čím jednodušší rámeček, tím lepší. Nejlépe žádný.
dobrá fotka
...moc pěkně jste se tady pohádali,to je zas počteníčko
...vyprdněte se na to,život je krátkej
fotka líbí; 6+1 za nepříjemnosti okolo :)
Fotka se mi líbí.
moc nechápu tu diskuzi tady
uff, ta hrubost v diskusi mě zarazila
nooo.. mozem povedat, ze ma to zaujalo.. prijemne
spodek mi přijde velmi tahaný ze tmy, ztrácí se světelná podvečerní scéna
k fotce: chybí mi tam něco, co by ji pro moji povahu "táhlo"
takový rámeček určitě ne
bodově stále kvůli diskuzi nejsem schopen rozhodnout
Pěkné,ahoj Zdeni :-)
nepáči sa mi tá úprava.
fotka: prumer, neni to zas zle
ramec: des bes:)
diskuze: looool
nekteri jedinci: loool
:) tot vse
Hezké
5+ , nemůžu se akorát vypořádat s rámečkem. :o)
To ostatní podle názvu sedí....
moc pěkné!
defacto to pripomina hdr, upravy jsou podle meho vkusu hodne necitlive (vidim je zretelne). V tom je vyhoda i nevyhoda digi oproti kinofilmu.
Snimek muze zaujmout atraktivni oblohou, pro nasince zajimavymi rostlinkami, pro me je to ale celkove asi malo na opravdu povedenou fotku..
příjemná atmosféra :)
:-)
zaujalo...
foto líbí
mě se to líbí a znám spousty podobných fotografií které byly využity komerčně.
k diskusi-pokud se dá mluvit o diskusi- stojím v němém úžasu s otevřenou hubou.Cítím se znechucený, ponížený, uražený a otrávený.A zvedá se ve mě pořádný vztek
Ahoj Zdeni :-)
Je naprosto neuvěřitelné, jak se tady někteří chováte. Nechci se Janycty zastávat, ale ona ani na Vaše reakce nečekala. Prostě napsala k fotce, co si o ní myslí a pár dementů, kteří ani nemají se vznikem fotky nic společného, ji okamžitě začalo napadat. Tak se nedivte, že se brání, kurnik šopa. Tak se už vzpamatujte, krucinál. Pokud chcete vyvolat k fotce diskusi, tak napište protiargument. Ale to většina z vás neumí, není-liž pravda.
pekné Zdenka
:o):o)
Taffey
jestli tim dementem myslis treba me, tak si to odpust. Nejsem 15 letej fracek, kterej si necha nadavat a bude zticha. Pokud ti nestaci argumenty, ktere jsem dal, tak na tom budes podobne jako zbytek "umelcu" zde na FA. O tobe jsem si tohle nemyslel. Se vznikem fotky jak pises, mas splecneho presne tolik co vsichni ostatni mimo Zdenky a to znaci nic, nula...
krása Zdeni :)
ahojky
fajn , ahoj
moc pěkné
skutočne nádherná. Mať takú fotku v kalendári...
neviem prečo niektorým nie, ale mne sa páči celá fotka vrátane farieb, úpav a rámčeka. Najviac sa mi páči to krásne farebné nebo
Akorát se mi nelíbí rám.
To vypadá jak u nás u rybníka:)
Můj oblíbený rámeček; ale tady na FA se moc nenosí...