Neomezený ignore list

  • 23.08.2020 13:21
  • KIV
  • 114
  • Zdeněk49
    Zdeněk49
    26.04.2021 15:25

    IL zásadně neřeším, nepoužívám, fakt je, že člověk se občas musí zapojit do diskuze a pokud se někoho dotknu, pak může hledat dál svojí pravdu.

  • Marie
    Marie
    26.04.2021 17:00

    Ahoj, tak jak to tady čtu... musím se přidat. Též jsem na BL pana Hájka. Nejdříve jsem vůbec nevěděla proč... hodnotila jsem mu slušně, ale spravedlivě. On mne také pěkně hodnotil. Nevěděla jsem, co se stalo... bohužel se ho nemohu zeptat, jelikož jsou zprávy s takovou osobou - tedy blokujícím - zablokované. Už ale více chápu... udělali jste mi radost, že nejsem sama. Je to pravděpodobně nějaký podivín... :-)

  • Z9
    Z9
    26.04.2021 19:20
    Reaguje na KoKa 23.04.2021 17:04:

    "To jako vážně?? Dát si mě do blacklistu jen za to že jsem se u fotografie..." - zobrazit celý komentář

    Neřeš to, chtěla jsem se u té fotky zeptat na totéž ... bez šance, už jsem nemohla komentovat, páč jsem taky na blacklistu ... "za co, soudruzi, za co" :-))))

  • Vladimír Hájek
    Vladimír Hájek
    26.04.2021 19:52

    Dobrý den, pouze šetřím čas. Využil jsem individuálního nastavení uživatelského účtu. Rozdělil jsem autory pomocí filtru na ty, kteří mě nějak oslovili, mají co nabídnout, zajímá mě jejich hodnocení a na ty ostatní. Filtrování stále probíhá.

  • KIV
    KIV
    Autor
    27.04.2021 13:50
    Reaguje na Vladimír Hájek 26.04.2021 19:52:

    "Dobrý den, pouze šetřím čas. Využil jsem individuálního nastavení..." - zobrazit celý komentář

    A hele, bylo by fakt zajímavý, kdyby se u každého z nás v našich galeriích objevil počet a jmenovitý list těch co má dotyčný v Ignore Listu... :-)
    Docela by pobavilo se dočíst, že třeba někdo má v IL 135 kolegů... i my bychom pak šetřili čas...

  • Z9
    Z9
    28.04.2021 00:03

    ... a tak šetřit časem (hlavně na blbostě) je užitečný ... nijak mě tedy nemrzí, že nejsem ve VIP individuálně nastavené skupině;