Nový monitor

  • Rattatuie
    Rattatuie
    Autor
    28.12.2019 16:05

    Dobrý den, rozhodl jsem se pořídit si nový monitor na úpravu fotek (PS) a potřeboval bych poradit nějaký dobrý monitor do 7 000. Zatím jsem vybral dva favority a to https://www.alza.cz/27-benq-gw2765ht-d2144513.htm a https://www.alza.cz/27-philips-276e8vjsb-d5481748.htm ale stále si nejsem úplně jistý pro co se rozhodnout, budu rád za každou radu a doporučení.

  • kikiris
    kikiris
    28.12.2019 18:16

    Nedávno jsem také koupil fotografický monitor a to BenQ SW 270 C. Mám ho primárně na zpracování fotek. Stál sice 20 000kč, což je o hodně více, než chceš vydat ty. Ale je to zase méně, než za papírově podobné Eizo CG 2730 za 43 000 kč. Takže si musíš zvážit priority a co vlastně od monitoru očekáváš. Je to podobné jako při výběru foťáků a objektivů. Já u monitoru trávím hodně času u zpracování fotek a tak jsem chtěl už něco lepšího, než jsou kancelářské monitory...

  • Rattatuie
    Rattatuie
    Autor
    28.12.2019 19:12
    Reaguje na kikiris 28.12.2019 18:16:

    "Nedávno jsem také koupil fotografický monitor a to BenQ SW 270 C. Mám ho..." - zobrazit celý komentář

    Momentálně je pro mě focení pouze koníček, takže z mého pohledu je zbytečné investovat větší peníze do monitoru. Vím že nad 10000 začínají už docela dobré monitory viz BenQ SW240 což je nižší model. Zajímalo mě jestli někdo nemá zkušenosti s levnějšími monitory a neřešil podobnou situaci co já.

  • kikiris
    kikiris
    28.12.2019 20:22