Pripominam, ze Mišku som nežehlila i ked to tak može vyzerat.
Nemůžete komentovat. Nejste přihlášen(a).
To sou kukadla panejo:)
Ten formát jsem moc nepochopil (říznul bych to zleva) jinak paráda...
A když už není žehleno, tak mě zajímá, jestli má i ve skutečnosti úplně bílé bělmo? Ještě mám problém s přirozeností obočí.
Souhlasím s návrhem na říznutí (ale respektuji, že to můžeš vidět jinak).
Jinak bez výhrad a celkem povedená fotka:)
dost soft
jj, má
:))
Osobně se zdráhám uvěřit, že s pletí není manipulováno, jakož i s očima. Ono té lojovitosti pleti nemusí být dosaženo jen žehlením, jak je obecně vnímáno, ale též nastavením barevných kanálů při převodu barvy do BW. Konkrétně pleť je na děsně háklivá, tady je třeba krásně vidět, jak při převodu úplně zmizela plasticita obličeje, vypadá to, jak vystřižené ze šedého papíru. Pak, samozřejmě, zmisís veškerá kresba a vypadá to stejně, jakoby byla použitá klasická žehlička. Taky je podivná téměř řezavá ostrost na přechodu mezi obrysem obličeje a pozadím. To není přirozené, já tam vidím ostrou bílou linku, sice hodně slabou, ale fíling portrétu je v háji. Kdybych měl ale ukázat na jedinou věc, která mi na fotce vadí zdaleka nejvíc, tak to je plochost obličeje. Není to špatná fotka, pokud by se zpracovala jinak, dal bych klidně 5,5 ale v tomhle stavu maximálně 4. Protože plasticita obličeje je u portrétů naprosto zásadní věc. I kdybych měl oželet jiné aspekty.
No, k té ostrosti a bílé lince, jak jsem psal výše. To je daň za zmenšování fotek z velkého rozlišení. Počítám, že na A3 by to tam vůbec nebylo. Takže to tak neber. Jen bych Ti doporučoval, pokud tam ta linka vyleze, vzít "rozmazávátko, nastavit ho na co nejmenší průměr a co nejmenší úroveň síly a tu linku objet. Nestane se nic, jen se to, neznatelně, změkčí a fotka hned vypadá jinak. Těžko to budeš dělat o přírody, ale u portrétů je to snadné a hodně to pomáhá. Vůbec nejlepší ale je pracovat s vrtvami, jednu nechat ostrou, druhou celou změkčit a prolnout tak, až je výsledek adekvátní.