Nemůžete komentovat. Nejste přihlášen(a).
asi bych radši čb
asi bych radši se světlem, u té druhé dtto
vyjímečnost oblečku by asi žádala napřít podobně síly i jinde, zlepšit makeup a světlo
Jirko - to jsi vedle - tohle není glamour, ale momentka z přírody, která má působit přirozeně. Syntetické, vyžehlené. kosmeticky, silikonově dokonalé objekty mne nezajímají.
A protisvětlo jsem volil také záměrně- v kombinaci s tím éterickým oděvem to (pro mne) "dělá" tu romantiku. Nehledej technickou dokonalost - hledej feeling.
Tak som si spomenul:
Podle mne neuvěřitelně odfláknutá fotka. Co na tom, je technicky řemeslně dobrá, asi nasvícená odrazem. Každý pokročilý začátečník zde ví, že pozadí je nedílnou součástí snímku - zvláště u takových statických, kde si ho fotograf může svobodně vybrat (narozdíl od snímků pohybu). Za takovou fotku bych nedal fotografovi ani euro. I kdyby si to nevěsta přála - fotograf musí myslet a nusí být schopen jí vysvětlit, proč takto ne - pozadí musí nerušivě podtrhovat romantiku chvíle, což ta střecha teda ne.
No, u teba to ani remeselne nie je dobre. :-)
tt : umíš hezky opisovat má slova, ale nepochopil jsi zásadní odlišnost - tvůj svatební snímek byl aranžovaný. Já ani jednu z žen na obou snímcích vůbec neznám - jsou to momentky z akce (Bitva u Chlumu), na které byly tisíce lidí - tyto ženy my (některé vědomě, některé nevědomky) poskytly své nádherné kostýmy a jejich obsahy k vytvoření momentek bez jakéhokoliv aranžmá.
:-) - tvá pomsta působí uboze.
Za hrubku sorry.
OK. Ale potom si, podla mna, spravil chybu v tom, ze si k momentke (dokumentu) pristupoval ako k portretu. A vysiel z toho taky nepodarok. Podla mna.
Tak TK tedy nehledam, ale feeling ktery nachazim na me rozhodne neposobi prijemne
Michal Madera : Takový komentář beru - není mimo mísu a vyjadřuje osobní názor - ani na chvíli si nemyslím, že by jakákoli fotka měla v každém vyvolávat tytéž (libé) pocity.
Problém této fotky vidím v nezvládnutí ostrosti a světla v očích. Přitom světla byla dokola spousta. Tady bych ty oči docela preferoval. Vždyť kvůli výrazu v obličeji bych to fotil. Taky ta ochranka s černým paryzólem tam velmi ruší. Ten tam neměl vůbec co dělat. Za další - F4,5 při 200mm za chůze, to je smrťák. Pak se nemůžeme divit, že oči jsou úplně mimo DOF. Protože při fotografování ze čtyř metrů bude DOF takových, počítám, s bídou 5 centimetrů. To je pak těžké se strefit. Ostré jsou dráty paryzólu, ale ty by mohly být, vzhledem k tomu, že ses snažil o nějaký fíling, totálně rozostřeny, stejně, jako celý střed slunečníku. A to difúzní světlo, co by z toho vyšlo. Paráda. Já bych na to vzal 50/1,4 a clonil bych na F2,8. Musel bych blíž, no.
Taffey - lol - ořez mě nelíbí, střed deštníku bych se snažil dostat za hlavu.
A já osobně bych to nepatrně zkusil blesknout, jestli to hodí odlesk do očí.
Ale ono to určitě nebylo jednoduché prostě je to pokus, příště bych třebas i počkal až dá ten vetrofuk pryč aby ta ruka tak nějak nerostla z okraje fotky.A proč je to takové až nekontrastní to asi víš Ty:-)))