Ranní "memento mori-vize"...
Prosím o Vaše příp. konkrétnější připomínky (ohledně kompozice, projevů komprese, šumu aj. faktorů TK...) Díky!
Nemůžete komentovat. Nejste přihlášen(a).
.
kde má kosu? bojim, bojim, to je strašidlácký!
ani sa nedivim, kolko bleskov uz schytala? :)
odfotit sochu nepokladam za fotku...:(
a ked uz teda fotit sochu tak lepsie...:(
dobry
5++
Tak z týhle nevěsty jde vážně strach! (...to se Ti pak ni ndivím, že jsi takový bohém......)... Ahojky
ani nedivím jsem chtěla samozřejmě říct...
myslim ze z toho slo dostat vic. ale neni to zle
to eternity...LA FINE...(69): Díky za koment! Rozumím a souhlasím... Atmo místa a světla jsem nezvládl tak, jak bych si představoval, přiznávám.. Šlo mi o tu myšlenku "svatební asociace"...
to Angelika Špicarová: Ahojky Angie! Díky za komentík :), šestku však neberu, to není objektivní... Přeháníš, nebo si děláš legraci... (?)
to Mirek Rýc:
Tak trochu od obojího... ale fakt je, že zrovna dneska mě tahle Tvoje vložená fotka dost pobavila, (i když kdo ví, co si s ní měl vlastně za lubem...) a za to asi ty bodíky... (a zas tak špatná, co se týká fotek soch na FA taky není... jinak bys ji sem přeci nevkládal, nemyslíš?...)
to Angelika Špicarová: tady jsem si chtěl spíš ověřit / potvrdit její TK-nedostatky...
kompozice mne neoslovila
vita brevis breviter in brevi finietur...;)
...nějak se moc usmívá, nemyslíš:)))? Pro mě fajn... nápadem i zpracováním...
pěkný den*
Fotit sochy je těžké... pokud to nemá být jen zdokumentování jednotlivých děl pro katalog, pak by mělo fotku něco posunout o kousek výš... tady by to mohlo být světlo v kombinaci s tou pavučinou, ale... tu v tomhle provedení sotva lovím, oči mi kloužou k zašedlému dolnímu pravému rohu, abych "přečetla" obličej, mhouřím oči... levá strana tmavým proužkem naznačuje padání obrazu, užízlá noha by nepotěšila ani smrtku a tónování už mi připadá jen jako pokus zamaskovat expoziční nedostatky...
promiň, kdybys nepsal v technickém řádku o připomínky, přejdu to...
++
to Dana Kovaľová (-17): Ahoj Dani. Právě tohle jsem chtěl slyšet (potvrdit si či vyvrátit mé domněnky k TK). Díky moc (za zastavení a upřímný, a přitom zasvěcený a věcný komentář)!
PDR je "zašedlý" úmyslně ve snaze zdůraznit hl. motiv obr., kresba detailu je žel jaká je :( /vinou techniky & mé "šikovnosti"/. Padání obr. je myslím jen optické, ten sloup totiž nebyl rovný, nýbrž profilovaný. S uříznutou nohou souhlasím /mám i "komplet-"verzi :)/a s tónováním máš svatou pravdu: je to "pokus zamaskovat expoziční nedostatky" a aberaci na bleskosvodech/vzn. kvůli mému pozdního příchodu k motivu/ teď lituju, že nemám sérii snímků s podexp.../
líbí, ta pavučina je tam pěkná, mohlo být víc vidět do "tváře" něvěsty
Děkuji všem za Vaše zastavení a komentáře.. :)
pěkná pavučinka a nevěstinka ;)
možná trošku lepší světlo by bodlo, ale jinak se mi líbí
glamour :-) Nu, nevěsta štíhlá...
souhlas s Danou
O.K.
... škoda, že tam je ten hromosvod, či co to je ...
za optimismus :-)))
:-))
Myslím, že to evokuje přesně to, co má...
fotografie snad jako jediná kategorie "umění" si všímá a pracuje s výtvarnými díly "těch druhých" a v tom je velká potíž.Buď je to popisná informace-tedy velmi kvalitní fotografie sochy, obrazu, plastiky atd. třeba pro katalog, pootom také reklamní fotka, nebo fotka popisně naučná do učebnic nebo na pohlednici.Pokud ale budem fotit dílo někoho jiného tak, aby vzniklo originální dílo naše, musíme přinést jiný a nový pohled než nabízí předešlý autor, a to je véééélká hoňka.
U téhle fotky bych já sám vytknul subjektivně tyto vady:příliš popisné, špatný objekt (ochranná síť, dráty atd)tónování dobé, ale celkově to nezachrání, absence vlastní myšlenky (mimo popisek)