Velký kompakt (ultrazoom) nebo kompakt s výměnnými objektivy?

  • Lukáš10
    Lukáš10
    Autor
    12.04.2016 21:48

    Nejsem laik, ale ani profesionál. Rozhodně se třeba nespokojím s foťákem, co nemá manuální režim.
    Netisknu vůbec, (proč taky, to bych rovnou mohl fotit na filmy) ale když chci něco hodně přiblížit, a zoom nestačí, tak pak se to rozlišení hodí.
    Tak jakou značku byste poradili, aby se k němu daly dostat objektivy s co největším rozsahem ohnisek, za co nejmenší cenu? Třeba i bazarové to je jedno.

  • E.B.E
    E.B.E
    12.04.2016 21:55
    Reaguje na ornitolog TomT 12.04.2016 19:48:

    "já jsem se už do toho nechtěl míchat, ale skutečnost, že si tu Jakub s..." - zobrazit celý komentář

    Já bych to tak černě neviděl Tome. Jednak je objektivů dost, i když je pravda, nejsou v každým obchodňáku jako třeba Canon, to ani nemluvím o objektivech třetích stran, každopádně nemyslím že by nějakej chyběl. A bazarových? ...kdy ses naposled po nějakým takovým díval? A že třeba Canon dělá hned dvě verze, levnou a eLkovou neznamená, že jedna řada nestačí. Kolik objektivů tak bude vybírat? ...mimochodem. Ony Pentaxí nejsou povětšině hodně kvalitní? Quik shift a těsnění navíc... dost od věci. A profáci nefotí i Sigmou atd??? Podívej se na nabídky v eshopech. Třeba pevný skla. Canon 42. Pentax 41. Nikon 46. Teď mluvím jen o firemních

  • E.B.E
    E.B.E
    12.04.2016 22:03
    Reaguje na Lukáš10 12.04.2016 21:48:

    "Nejsem laik, ale ani profesionál. Rozhodně se třeba nespokojím s foťákem,..." - zobrazit celý komentář