Téma "Triptych: Kámen. Voda. Strom." Hodnocení Okem profesionála září 2018

  • Petr Novák-Moric
    Petr Novák-Moric
    02.11.2018 13:51

    Gratuluji všem oceněným a děkuji organizátorům soutěže i Pavlu Bokrovi za komentáře k soutěžním fotografiím.

  • MSD
    MSD
    02.11.2018 18:22

    Rovněž gratuluji všem oceněným. A oceňuji i provedené hodnocení. Vítězné fotky jsou fajn. Tak to má být. Ale stejně se nemohu zbavit pocitu, že triptych (v našem provedení) je tak trochu taková administrativně byrokratická práce - strčit správné razítko do správného šuplíku. Já bych si na stěnu pověsil jenom KáStefi, pro její lidský přístup. Ale já se v tom nevyznám, jsem amatér. :-)

  • KIV
    KIV
    02.11.2018 21:21

    U prvotního zadání soutěže byl malý representační snímek pěkného triptychu.
    https://www.fotoaparat.cz/clanek/2347/fotosoutez-okem-profesionala-triptych-kamen-voda-strom/
    Byl ve formě pohlednice, a protože jsem o triptychu vůbec nic nevěděla, tak jsem se hodně vynasnažila, abych to poskládala podobně. :-)
    A tak jsem byla při čtení článku hodnocení profesionála překvapená, že skládání triptychu do tvaru pohlednice bylo hodnoceno jako nežádoucí.
    Ne že by se mi ohodnocené triptychy nelíbily, líbí se mi velice.
    A každým dnem se člověk učí.
    Takže příště triptych tři vedle sebe, nebo tři pod sebe…

  • E.B.E
    E.B.E
    03.11.2018 13:16
    Reaguje na KIV 02.11.2018 21:21:

    "U prvotního zadání soutěže byl malý representační snímek pěkného triptychu...." - zobrazit celý komentář