Fotografování v interiéru

  • 01.04.2020 14:39
  • Festa
  • 10
  • Festa
    Festa
    Autor
    01.04.2020 14:39

    Dobrý den všem.
    Občas jsem pozván na fotografování akcí, kterou pořádají lidé, kterých si svým způsobem vážím a oni jsou rádi, že mají nějaké ty fotky na svůj web.
    https://www.roskajihlava.cz/fotoalbum/2020/07.---7.3.2020-cviceni-mars/
    https://www.roskajihlava.cz/fotoalbum/2019/08.---7.4.2019-pexesovy-turnaj/
    Chtěl bych poprosit o radu, jak bych s touto technikou dosáhl ještě lepších výsledků.
    Většinou fotím z blízka, proti oknům, v klidu i v pohybu /objekty/ atd. Používám blesku z fotoaparátu. Pokud fotím bez blesku, kvalita upadá.
    Canon Eos200D, objektivy od Canonu-
    50mm f/1,8STM- s tím skoro nefotím
    24mm f/2,8STM- s tím jsem to zkoušel
    10-18mm f/4,5-5,6 IS STM - ten se do tělocvičny osvědčil, ale musím použít blesk
    18- 135mm f3,5-5,6 IS STM- ten používám taky, pro detaily, s bleskem i bez.
    ISO mám na automatiku, clonu co nejnižší.
    Problémek je v tom, že na displeji se to jeví OK, ale výsledek se mi jeví jako poslabší.
    Doufám, že mi poradíte v rámci možností.
    Jestli si mám třeba pořídit nějaký blesk. Objektiv už ne. .-)
    Předem děkuji za pomoc. Vašík
    A pěkný aprílový den :-)

  • E.B.E
    E.B.E
    02.04.2020 11:08
    Reaguje na Festa 01.04.2020 14:39:

    "Dobrý den všem. Občas jsem pozván na fotografování akcí, kterou pořádají..." - zobrazit celý komentář

    Ode mne asi radu nečekáš. Že? To by ses asi zeptal v poště. Tak počkáme, co poradí jiní

  • Festa
    Festa
    Autor
    02.04.2020 12:03
    Reaguje na E.B.E 02.04.2020 11:08:

    "Ode mne asi radu nečekáš. Že? To by ses asi zeptal v poště. Tak počkáme, co..." - zobrazit celý komentář

    Chtěl jsem se někoho zeptat v poště, ale nakonec jsem to udělal veřejně, s tím, že se třeba přiučí i druzí.
    A budu rád za každou, dobře míněnou radu.
    Tak pokud budeš od té dobroty, tak prosím. V

  • cipis
    cipis