-
Diskuse ke galeriím |
10
příspěvků za
posledních
30
dnů
-
Diskuse ke článkům |
6
příspěvků za
posledních
30
dnů
-
Diskuse ke článkům |
5
příspěvků za
posledních
30
dnů
-
Diskuse ke galeriím |
5
příspěvků za
posledních
30
dnů
-
Diskuse ke galeriím |
2
příspěvky za
posledních
30
dnů
zdravím všechny,jen pár pocitů-jsem amatér,nějaký čas už fotím,asi to je vášeň..nebo droga? :) ,a občas se prostě chci podělit s ostatními o obsah mý fantazie,ta jak to vidím já a jakej úhel pohledu na to mají ostatní-třeba abych se něco dověděl,naučil,inspiroval také,to je fakt,abych poznal nový lidi,který to baví stejně jako mě a nezáleží jim na hodnocení,nedávaj přednost svýmu egu a nejsou povrchní,stejně jako já...chtěl jsem říci,že pár servery a weby u našince jsem už prošel tak jako za hranicema a stále si stojím za tím,že v přístupu i kvalitě,pohledu na věc,je to propastný rozdíl a našinec,zatím konkurovat nemůže tomu,co je za hranicemi.....avšak,pointa-fotoaparát.cz je pro mě i za tak krátkou chvilku co tady jsem,příjemným překvapením-v propracovanosti,motivaci,fantazii a kreativitě a především,kvalitě fotografií.....jsem za to rád a v takovým prostředí rád představím i svoji fantazii.Nikoli za účelem pohladit svý ego nějakým bodovým hodnocením,ikdyž k tomu taky patří,aby si člověk mohl udělat nějaký úsudek,ale proto,abych se něco dozvěděl a věřte že kritika,věcná,je kořením,i motorem....díky všem