Jak (ne)použít laminaci

• mkruzliak24
    mkruzliak24
    Autor
    21.12.2015 12:40

obracím se na zde přítomné, co mají zkušenost s tiskem velkoformátových fotek. Na trhu je nepřeberné množství různých papírů ve špičkových kvalitách, atd.. v tom problém není. Problém nastává, když dojde na laminaci (kvůli stálosti barev, odolnosti, a hlavně eleminaci odlesků) tak celý krásný tisk s krásnými barvami a detaily je najednou v tahu. Otázka tedy zní, kde a jak řešíte to, aby tisky byly dostatečně odolné, aby se neleskly jak zrcadlo, ale aby zůstaly zachovány syté barvy? je řešení polomatná laminace? Víte o nějakém místě v Praze, na které můžete dát dobré reference?

• KIV
    KIV
    21.12.2015 14:15

Vítej nový uživateli. Protože jsem byla na tomto portále půl roku, než jsem se vůbec dozvěděla, že je tady nějaké forum, tak mě pak vždycky fascinuje, když přijde nový člověk, a jde jako první akci rovnou vložit svou otázku na to správné místo ve foru. Nejsem odborník, neporadím ti, ale máme tu na to velmi chytré fotografy, kteří ti jistě napíšou. Já naopak vidím podle dotazu, že ti na kvalitě fotky velmi záleží, a musíš o fotografii hodně vědět, a jistě máš nádherné fotky. Proto tě chci požádat, nejsi-li příliš skromný, jestli bys mi mohl dát odkaz na svůj web, moc ráda si tvé fotky prohlédnu, a vezmu si z nich něco odbornosti pro sebe. Děkuji.

• Taky..
    Taky..
    21.12.2015 15:20

Co máš na mysli tím "odolné"? Pokud chceš vystavovat venku, aby to dlouhodobě odolalo dešti, UV a vandalům, tak v tom ti neporadím. Nejlépe uděláš, když se zeptáš v nějakém solidním tiskovém centru, třeba ThaliaPicta, Fotografiks, DotOrNot aj., kde s tím mají zkušenbosti.