-
Diskuse ke článkům |
2
příspěvky za
posledních
30
dnů
-
Diskuse ke článkům |
1
příspěvek za
posledních
30
dnů
-
Diskuse ke článkům |
1
příspěvek za
posledních
30
dnů
-
Diskuse ke článkům |
1
příspěvek za
posledních
30
dnů
-
Fotoaparáty a fototechnika |
1
příspěvek za
posledních
30
dnů
Dobrý den,
jsem začátečník a chtěl bych si vybrat první zrcadlovku. Jaký z těchto dvou by jste mi doporučili? Klidně i jiný typ pokud myslíte že se investice vyplatí.
Děkuji
Nazdar 3tnezzi, ono to je taková žabomyší válka jestli Canon nebo Nikon.Tak nějak nemůžeš udělat vyloženě špatný nákup i ve vyšších modelech.Spíš se rozhodni podle toho jak ti který sedne, jestli není ten či onen v akci.Dále jestli máš možnost si od kamarádů půjčovat či odkoupit objektivy.
Jako canonista ti samozřejmě doporučím Canon, parametry si najdeš v recenzích ( třeba i zde na FA) a výborný server na prvotní seznámení se zrcadlovkou je FotoRoman.cz.
Já sice 700D nevlastním, ale měl jsem ho půjčený s objektivem Canon
100-400 5,6f , o který mám zájem.A právě s tímhle objektivem jsem ocenil, že zrcadlovka zvládá bez problémů ISO 6 400.Dále mi nadchnul dotykový displej.Trochu naštvali tlačítka, ale to je asi subjektivní názor.A jak je ve zdejší recenzi zmínka o moc blízko umístěných bodů ke středu, tak to je pravda, ocenil bych, kdyby třeba byli ty krajní body trošku do stran, ale to tobě třeba nemusí vůbec vadit.
A nenech se přemluvit od prodavačů na dražší model, peníze je lepší investovat do objektivů.S pozdravem Zdeněk
Osobne bych doporucil Nikon D90.
Neni sice nejnovejsi, nema vyklapeci dotykovy displej, ale ma podstatne lepsi hledacek a hlavne ma lepsi nejdulezitejsi soucast fotoaparatu - snimac.
SONY A-58 z ElectroWorldu za 6990,- Kč. Ale asi je už vyprodali.
Do stareho Sonaka s Alpha bajonetem bych uz neinvestoval.
Polopropustne zrcadlo je omyl a stary bajonet Alpha vypada ze konci, uz taky prejmenovali puvodni radu NEX na Alphu. Pri fazovem ostreni v podstate cela SLT prestala postradat smysl.