Výběr mezi Canon 700D a Nikon D3300

• 18.03.2014 15:13
  • tnezz
  • 14
  • tnezz
    tnezz
    Autor
    18.03.2014 15:13

Dobrý den,

jsem začátečník a chtěl bych si vybrat první zrcadlovku. Jaký z těchto dvou by jste mi doporučili? Klidně i jiný typ pokud myslíte že se investice vyplatí.

Děkuji

• Fotograf 460
    Fotograf 460
    21.03.2014 14:38

Nazdar 3tnezzi, ono to je taková žabomyší válka jestli Canon nebo Nikon.Tak nějak nemůžeš udělat vyloženě špatný nákup i ve vyšších modelech.Spíš se rozhodni podle toho jak ti který sedne, jestli není ten či onen v akci.Dále jestli máš možnost si od kamarádů půjčovat či odkoupit objektivy.
    Jako canonista ti samozřejmě doporučím Canon, parametry si najdeš v recenzích ( třeba i zde na FA) a výborný server na prvotní seznámení se zrcadlovkou je FotoRoman.cz.

Já sice 700D nevlastním, ale měl jsem ho půjčený s objektivem Canon
    100-400 5,6f , o který mám zájem.A právě s tímhle objektivem jsem ocenil, že zrcadlovka zvládá bez problémů ISO 6 400.Dále mi nadchnul dotykový displej.Trochu naštvali tlačítka, ale to je asi subjektivní názor.A jak je ve zdejší recenzi zmínka o moc blízko umístěných bodů ke středu, tak to je pravda, ocenil bych, kdyby třeba byli ty krajní body trošku do stran, ale to tobě třeba nemusí vůbec vadit.
    A nenech se přemluvit od prodavačů na dražší model, peníze je lepší investovat do objektivů.S pozdravem Zdeněk

• Petr Beranek 1
    Petr Beranek 1
    03.04.2014 17:41

Osobne bych doporucil Nikon D90.

Neni sice nejnovejsi, nema vyklapeci dotykovy displej, ale ma podstatne lepsi hledacek a hlavne ma lepsi nejdulezitejsi soucast fotoaparatu - snimac.

• Leoš Suchánek Trhač
    Leoš Suchánek Trhač
    03.04.2014 23:23

SONY A-58 z ElectroWorldu za 6990,- Kč. Ale asi je už vyprodali.

• Petr Beranek 1
    Petr Beranek 1
    06.04.2014 01:28

Do stareho Sonaka s Alpha bajonetem bych uz neinvestoval.