Canon error 40D

• theFojty
    theFojty
    Autor
    07.01.2014 17:05

Dobrý den,
    mám takový dotaz, koupil jsem si starší canon 40D od jednoho mého známého, co je fotograf. Foťak mi normálně fotí v pohodě, ale za tu dobu co ho mám doma mi už 2x vyhodil error a prosil o vyjmutí baterie, a také už byla chyba s kartou nechtěl načíst vyfocené fotografie, fotoaparát mám doma cca 4dny. Jsem v tomhle to začátečník. Prosím Vás tedy, je to normální u tohoto modelu a zrovna tak často? a ničí se to ? Nějaká rada co bych měl udělat? Předem děkuji za jakékoli ohlasy.

• Petr Beranek 1
    Petr Beranek 1
    08.01.2014 18:59

U Canonu bohuzel pomerne normalni zalezitost, muze to ale byt zpusobeno cimkoliv - od spinavych kontaktu mezi telem a objektivem (mozno vycistit) az po vadnou elektroniku.

Okamzite potom co se chyba objevi doporucuji sundat objektiv a podivat se, v jake poloze je zrcadlo a zda uz cvakla zaverka. Pokud ne, je to na cca 75% opotrebovanou zaverkou.

• theFojty
    theFojty
    Autor
    19.01.2014 13:35

Děkuji za radu, děla to většinou až po vyfocení fotografie, můj známý si stojí zatím, že to je i způsobeno kartou, tím že je pomalejší, tak nestíhá zapisovat se při focení více snímku za sekundu, a že padá karta, proto jsem si koupil rychlejší a s ní mi to udělalo jednou dvakrát víckrát ne.

• Petr Beranek 1
    Petr Beranek 1
    20.01.2014 22:14

To se mi nezda, pomalejsi karta pouze dele zapisuje, nemela by zpusobit chybu kterou aparat oznami.

ERR na displeji ve vetsine pripadu znamena hardwarouvou chybu. Jaky je kod chyby a je stejny? Nejcastejsi je ERR 01 nebo ERR 99.

• Petr Beranek 1
    Petr Beranek 1
    20.01.2014 22:16

Az se to stane znova, sundal bych bajonet a koukal se co se stane az se vrati baterie zpet - jestli bude jakykoliv pohyb zaverky nebo zrcadla, je to spatne. Znamenalo by to ze po expozici nebyl dokonceny cyklus natazeni zaverky.

• Petr Beranek 1
    Petr Beranek 1
    20.01.2014 22:17

Sundal objektiv jsem myslel.