Fotoaparát.cz

Test fotoaparátu Sony Alpha a6300

Sony Alpha a6300 je nástupcem 2 roky staré a6000 - vylepšuje zejména sériové snímání, AF, video, či hledáček. Zachovává design i velikost předchůdce. V článku si o nové Alphě povíme víc.

Sony Alpha a6300 je APS-C bezzrcadlovka „pro zapálené“. Jde o nástupce modelu a6000.

Podle Sony byl model a6000 nejprodávanější bezzrcadlovkou na trhu. Jelikož jde o informaci výrobce (tedy ne z nezávislého zdroje), můžeme jí věřit, nebo nemusíme.

Něco pravdy na tom ale bude asi už jen z toho důvodu, jak dlouho na trhu model a6000 pobyl. Za dva roky, co tvořil nejvyšší APS-C model výrobce, se jich pravděpodobně podařilo prodat poměrně dost, zvlášť když ke konci životního cyklu klesla cena na skutečně zajímavá čísla.

Dva roky je totiž v prostředí spotřební elektroniky – a bezzrcadlovek zvlášť – docela dlouhá doba.

Dalo se tedy čekat, že nástupnický model přinese hodně výrazných novinek.

Stalo se tak?

Na první pohled zdánlivě ne, protože se nenaplnily divoké spekulace, které se šířily internetem, jako 30+MPx senzor, technologie BSI či vestavěná stabilizace.

Fotoaparát dokonce vypadá téměř totožně, jako předchůdce. V podstatě se liší jen jedním tlačítkem (přepínací páka AF-MF/AE-L místo původního tlačítka AE-L) a několika milimetry v rozměrech. Tyto změny patří do kategorie „povinných“ změn. Za a) musí být nový model „nějak“ poznat, za b) přece není možné, aby např. uživatelé podvodních pouzder upgradovali jenom tělo a pouzdro ne:-)

Změn je ovšem ve skutečnosti dost a jsou zásadní, jen možná ne tak bombastické na první pohled. Povíme si o nich více dále.

Jinak, co se týče vzhledu a ovládání, platí to samé, co pro předchůdce a6000 (takže se nezlobte když někde použiji totožný odstavec:-)

Zepředu na přístroji nenajdeme nic, než tlačítko aretace objektivu a přisvětlovací diodu. Ta je velmi blízko objektivu a navíc na místě, kde ji snadno zakryjete prstem. Na pogumovaném gripu pak ještě najdeme příjmač pro IR dálkovou spoušť.

Více toho nacházíme na horní straně: kromě sáněk na blesk (již od a6000 standardní patice) také zabudovaný blesk interní (vyskakovací), spoušť, kolem ní prstenec ON/OFF a vedle ní uživatelsky nastavitelné tlačítko C1. Dále zde máme vedle sebe volič režimů a roller. Také je zde číselné značení modelu, nápis „4K“ a značka roviny snímače.

Po stranách přístroje se toho opět mnoho nenachází – na gripové straně nic kromě značení NFC. Na pravé pak dvířka kryjící microUSB konektor (slouží i pro nabíjení), microHDMI a konektor pro mikrofon. Je zde také dioda nabíjení.

Na spodu přístroje najdeme pouze závit stativu (v ose objektivu) a společná dvířka baterie (NP-FW50 o kapacitě 1020 mAh) a karty (typ SD/SDHC/SDXC). Zůstává trochu nepohodlný vstup ke kartě (je u pantů dvířek a vaše prsty nemají moc místa, jak jí uchopit). Sony a6300 nepodporuje battery grip (přesněji Sony žádný nevyrábí a neoriginální gripy jsou skutečně jen držáky na baterie bez duplikovaných ovládacích prvků).

Zbytek ovladacích prvků je na zadní straně přístroje – zde je toho opravdu poměrně dost. Nejvíc místa zabírá samozřejmě displej (výklopný nahoru a dolu, nedotykový, úhlopříčka 3“, technologie TFT, 921 000 „bodů“). V levém horním rohu se pak krčí okulár hledáčku se zabudovaným čidlem přiblížení obličeje. To je velmi citlivé a stačí se k němu přiblížit na vzdálenost cca 6cm a už přepíná do hledáčku. To může být někdy i otravné, když chcete např. fotit „nenápadně“ od pasu s vyklopeným displejem, musíte fotoaparát držet dostatečně daleko od těla, nebo automatické přepínání vypnout.

Hned vedle máme kolečko dioptrické korekce, na které dobře dosáhnete, jste-li pravooký fotograf, ale dost složitě, jste-li levooký. Dále nad displejem máme tlačítko vyklopení blesku (s dosti hlubokým domáčknutím proti nechtěnému vyklopení) a tlačítko vstupu do menu. Vedle nich pak páčku přepínající funkcionalitu AF-MF/AE-L s tlačítkem uprostřed (zkrátka jako u a7), které funguje i jako tlačítko „lupy“ při prohlížení. Pod ním máme tlačítko „Fn“ spouštějící rychlé menu s parametry fotografování a sloužící při prohlížení jako „sharovací“ tlačítko. Níže pak čtyřcestný volič s potvrzovacím středem (volitelná funkce v režimu fotografování, při prohlížení fotek pak slouží pro návrat z režimu přiblížení) a rollerem kolem dokola (přístroj má tedy rollery dva, zadní slouží pro kompenzaci expozice či v M, lze jím listovat ve fotkách či oddalovat/při­bližovat v režimu zvětšení fotky, posouvat ostřící bod…). Čtyři polohy stisknutí pak vedou ke čtyřem zkratkám: nahoru režim zobrazení, dolů kompenzace expozice/nastavení parametrů v režimu automatiky/zo­brazení thumbnailů fotek, doleva režim snímání, doprava ISO.

Níže pak máme tlačítko přehrávání a nastavitelné tlačítko C2, zaskakující i pro mazání snímků v režimu náhledu.

Stranou ostatních tlačítek, ze strany na zadním gripu pak najdeme zapuštěnou spoušť videa.

Co je nového

Hledáček. Jedna z výtek směrem k a6000 bylo zhoršení některých specifikací hledáčku oproti NEX 6. To je minulostí a a6300 přináší krásné rozlišení 2 359 296 bodů a zvětšní 0.7× v ekvivalentu kinofilmu. To je jako ve fullframe zrcadlovce. Pokrytí je samozřejmě 100% a obnovovací frekvence je 60 až 120fps. Pouze při 120fps se o něco sníží ono krásné rozlišení – ale rychlostí a plynulostí pak už je to skutečně skoro jako koukat do optiky.

Sériové snímání. Asi nejrevolučnější změna, byť málo nápadná. Maximální rychlost 11sn./s zůstala stejná, ale přibyla možnost režimu 8sn./s s nepře­rušeným live-view. Dosud byl největším rozdílem mezi zrcadlovkou a bezzrcadlovkou při sériovém snímání ten, že optický hledáček umožňoval vidět, co se děle mezi záběry a živý náhled ne – zobrazovala se jen „zastavená“ série fotek a mezi nimi tma. Tak to je prosím minulost. Sony a6300 dokáže „nacpat“ feed ze senzoru i mezi snímky rychlostí 8sn./s. Pocit ze sériového snímání i možnosti, které nabízí, se tak zase o kus přiblížily zrcadlovkám.

4K video. Tato změna mluví sama za sebe. Alpha a6300 umí 4K (3840 × 2160) rozlišení oproti Full HD (1920×1080) u a6000. Bitrate je až 100 Mbps ve formátu XAVC S a snímací frekvence až 30p. Můžete nastavit i 24p. Full HD samozřejmě zůstává také, stejně jako možnost staršího kodeku AVCHD. Hodit se může, že ve Full HD jde dělat slow-motion video až 120p. Novinkou je i již zmíněná zdířka pro mikrofon. Vestavěné mikrofony nahrávají stereozvuk.

Autofocus. Už a6000 patřila mezi bezzrcadlovkami k špičce, když šlo o ostření. Alpha a6300 AF ještě vylepšuje. Nabídne 425 PDAF bodů pokrývajících téměř celou plochu záběru a které v kombinaci s CDAF ostřením tvoří hybridní systém který výrobce zve „4D Focus“.

Senzor. Senzor je specifikacemi stejný, jako ten starší, ale měla by to být nová verze s čistším výstupem.

Nové funkce. Potěšila mě možnost nastavení nejdelšího času závěrky v auto ISO (k čemu je to dobré zde). Fajn je i možnost plně tiché (elektronické) závěrky. Zpátky je i vodováha.

Utěsněná konstrukce. Tělo je nyní celokovové a lépe utěsněné proti vodě a prachu.

Výdrž na baterii. Byť stále není závratná (400 snímků dle CIPA) je lepší než u a6000 (360 sn.).

Co chybí

Žádný fotoaparát neumí všechno, ale přesto – je zde několik funkcí, které již některé fotoaparáty Sony umí ale na a6300 se nedostalo:

Dotykový displej. Má ho třeba blízce příbuzný model Alpha a5100.

Nekomprimovaný RAW. Sony své RAWy tradičně ztrátově komprimuje. Nevšimnete si toho, pokud neděláte brutální prosvětlování podexponovaných stínů kolem kontrastních hran, ale přesto… nové Alphy řady a7 již umožňují RAW přepnout na nekomprimovaný.

Stabilizace senzoru. Druhá generace a7 má komplet stabilizované senzory, stejně tak všechny modely SLT zrcadlovek. Do APS-C bezzrcadlovek se však stabilizace zatím nedostala.

…jistě bychom při troše snahy vymysleli další chybějící užitečnosti, ale je třeba mít na paměti, že jde o fotoaparát za cca 40 000,– (květen 2016). Čekat od něj výkony EOS 1DX Mark II by bylo naivní. Výše zmíněné tři funkce ale mít mohl. Ale to by asi nezbylo nic napříště:-)

Objektivy

Sony a6300 pojme všechny objektivy pro bajonet E, tedy jak APS-C, tak fullframe. Těch sice neustále přibývá, ale stále to není srovnatelné s žádným systémem zrcadlovek.

Výrobce se navíc momentálně zaměřuje na rozšíření portfolia FE (tedy fullframe) objektivů a na nové dedikované APS-C objektivy nezbývají kapacity. Ne že by fullframe objektivy nebyly pro a6300 vhodné, ale to platí spíše pro dlouhá skla. 24–70 a podobně se k a6300 tolik nehodí.

Na druhou stranu – „zanedbávání“ APS-C řady objektivů je rozšířený nešvar i u výrobců zrcadlovek (snad s výjimkou Pentaxu).

My jsme fotoaparát dostali se základním objektivem Sony E 16–50mm F3.5–5.6 PZ OSS.

Jedná se o powerzoomový objektiv typu „pancake“ neboli palačinka. Čouhá z fotoaparátu asi 3cm vpřed. Po zapnutí přístroje se ovšem vysune na délku větší. Je plastový, ale bajonet má kovový. Disponuje také optickou stabilizací. Má prstenec spřažený s mechanismem zoomu elektronicky a ještě posuvník, obstarávající zoomování při videu nebo v režimu MF, kdy se prstenec přepne do režimu ostření. Je malý a lehký – k fotoaparátu je – alespoň proporčně – velmi vhodný. Opticky je to typický základní zoom, tzn. z 24MPx maximum nedostanete. Na to si pořiďte ideálně nějaké pevné sklo (třeba Sony-Zeiss 24mm F1.8, který dělá na a6300 univerzální „pětatřicítku“).

Sony E PZ 16–50mm F3.5–5.6 OSS

Rozsah ohnisek 16–50mm
Rozsah clony: 3.5–22/5.6–36
Optická konstrukce: 9 členů v 8 skupinách, 4× asph., 1× ED
Počet lamel clony: 7
Rozsah ostřících vzdáleností: 0.25m – ∞
Filtrový závit: 40.5mm
Stabilizace: ano
Rozměry/váha: 30×65mm/116g

I tento objektiv je (pro bezzrcadlovkové zoomy) typický tím, že silně spoléhá na softwarové korekce zkreslení a vinětace přímo ve fotoaparátu. V JPEG se vše srovná ještě dříve, než se vůbec fotka uloží na kartu, do RAWu se vloží korekční profil. Pokud ho však vypnete, dostanete se na skutečný vzhled fotky a to není hezké pokoukání (takže to nedělejte):

Pro další informace o výkonech objektivu doporučuji 3. stránku mé minulé recenze a6000, kde jsem se objektivem více zabýval.

Na další straně: Testy obrazové kvality.

Testování

Fotoaparát jsme ozkoušeli v RAWu i v JPG a shledali – jak jinak – výborný obrazový výkon.

Snímky v JPG jsou fotografovány s výchozím nastavením (redukce šumu „Normální“, doostřování „0“).

Snímky v RAWu jsou konverovány pomocí Capture One 9.1 s nastavením redukce šumu luminance: 0, color: 50. Doostřování dle chuti.

Proč ne tradičně v ACR/LR? Protože Capture One momentálně plní funkci „firemního“ konvertoru pro společnost Sony. Ta vývoj svého Image Data Converteru pravděpodobně z větší části vzdala a licencovala si tento profesionální software od dánského Phase One. Majitelé Sony si ho tedy mohou stáhnout v ořezané formě „Express“ zdarma a v plné verzi asi za 1500,–. Což je fajn, vezmeme-li potaz, že běžná plná verze je 2× dražší než Lightroom… Omezení verze „for Sony“, ať už Express nebo plné, je, že z RAWů otevře zkrátka jen .ARW. Pokud však fotíte výhradně na Sony, není důvod C1 for Sony nezkusit. Sosejte zde.

Digitální šum

Sony – přesněji jejich snímače – má dobrou pověst co se týče míry šumu. Fotoaparát umí citlivost nastavit v rozsahu 100–25600, softwarově až 51200.

Vlevo: denní světlo, vpravo: žárovka

Míra šumu je – jak lze vidět, velmi dobrá, řekl bych na špici APS-C. Pokud se vám zdá, že je RAW výrazně šumivější, je to proto, že je redukce jasového na 0 a barevného na 50% a také tím že jsem fotografie protáhl svým výchozím doostřováním, které používám pro ISO 100. Šum je tak akcentován. Pokud si s fotografiií pohrajete, dosáhnete velice čistých obrázků.

ISO 1600 je pro a6300 s přehledem v „komfortní zóně“ a osobně nemám problém ani s 3200. 6400 je dobré pro černobílé snímky nebo pro webové JPEGy. 12800–51200 jsou nouzové citlivosti.

Vyvážení bílé (WB)

Zkoušeno v místnosti osvětlené pouze žárovkou, nastavena vyšší saturace barev:

V automatice zůstává patrný nádech do teplých barev, což mi osobně nevadí.

Dynamický rozsah

Tradičně bývají senzory od Sony silné, co se týče DR. Dle nezávislého měření DxO měl už předchůdce (a6000) 13.1EV rozsahu. Exaktní přeměřování jsme neprováděli, ale dynamický rozsah v RAW je skutečně velmi dobrý a umožňuje dostat z fotky hodně. Níže ukázka fotky ve výchozím stavu (převod z RAWu v C1, nahoře stíny: 0, světla: 0 a pod tím obojí „nadoraz“):

RAW a komprese

Sony již dlouho ztrátově komprimuje RAW a také jí to bylo dlouho vyčítáno. V poslední generaci modelů řady a7 došlo k nápravě, a výrobce nechá uživatele vybrat, zda chce RAW komprimovaný a nebo ne. Kdo by ovšem čekal stejnou funkcionalitu pro a6300, čekal by marně, možnost volby zatím není a RAW je tak vždy ztrátově komprimovaný. Z minulosti víme, že to lze napravit novým firmware, takže do budoucna možná tento odstavec pravdivý nebude. Zatím ale je.

Co z toho plyne pro běžného uživatele? V běžné fotografické praxi nic, komprese při „normálním“ zpracování RAWů neškodí a jejím příjemným bonusem je menší velikost souborů. Problém nastane např. při silném zesvětlování stínů, kdy na případných kontrastních hranách vyleze ošklivý artefakt. Viz níže:

RAW vs JPEG

JPEG engine v podání Sony není úplně špatný, nabízí třeba adaptivní redukci šumu, která odšumuje plochy a nechává hrany a jemné struktury, ale při pohledu na výslednou fotografii se nelze ubránit dojmu, že je fotografie trochu „přezpracovaná“, což ale není vlastnost výhradně Soňáckých JPEGů… Jako všude platí, že šikovným zpracováním RAWu dostaneme z fotky víc – i detailů.

Elektronická závěrka – rolling shutter efekt

„Rolling shutter“ je neduh, který v minulosti sužoval štěrbinové závěrky (s pomalým během) a dnes sužuje závěrky elektronické (ze stejného důvodu). Alpha a6300 možnost plně elektronické, a tedy naprosto bezhlučné, závěrky nabízí. Výrobce se snažil pomocí rychlého odečítání ze senzoru tento efekt potlačit, tak jsem zkusil, jak se mu to povedlo: 

No, ne tak úplně. Švenkováno při 1/1000s. Doplňuji, že tento efekt se týká jen plně elektronické závěrky – závěrku s první lamelou elektronickou můžete v klidu použít (byla dokonce u první fotky použita).

Ostření a sériové snímání

Nelze se nevyjádřit ke dvěma hlavním lákadlům a6300 – ostření pomocí 425 PDAF bodů a sériového snímání s „nepřerušeným“ live-view. Je to už jako zrcadlovka? Není. Rychlost ostření už určitě zejména levným zrcadlovkám úspěšně konkuruje (S-AF je jako blesk), kontinuální za dobrého světla některé překoná (ne profi modely). Za horšího světla dostane ale ostření větší ránu, než PDAF systémy zrcadlovek – přístroj musí přepnout do CDAF a tam průběžné ostření a sledování objektu moc dobře nefunguje (odkaz na článek o PDAF a CDAF zde).

Sériové snímání je rychlejší, než u všech běžných zrcadlovek – až 11 sn./s, ale v hledáčku uvidíte místo plynulého obrazu jen sérii zachycených snímků. Pokud ovšem vystačíte „jen“ s 8 sn./s, umí mezi zachycené snímky přístroj vmezeřit ještě doplňující framy živého náhledu. Pocit z toho je daleko lepší a mnohem lépe pak budete schopni váš objekt skutečně sledovat – přirozenost pohledu do zrcadlovky tam však stále ještě není.

Nutno dodat, že při sériovém snímání přístroj skutečně přeostřuje – pokud má dobré světlo a jasně odlišený objekt, tak i úspěšně.

S a6300 se podle mě bezzrcadlovky dostaly na úroveň, kdy se z nich skutečně stávají univerzální fotoaparáty, schopné nahradit amatérskému fotografovi zrcadlovku pro 99% aplikací ( s výhradou k nižšímu množství dostupných skel), stále ještě nedosáhnou na rychlé polo- a profesionální DSLR. Rok 2016 se však blíží teprve ke své polovině a Photokina bude až na podzim, takže a6300 beru jako ochutnávku toho, co – snad – přijde i v podobě profesionální bezzrcadlovky, mířící opravdu na vyšší řady DSLR. Technologie se přiblížila okamžiku, kdy to nebude sci-fi.

Blesk

Vestavěný blesk je slabý (směrné číslo 6), ale aspoň jde přidržet směrem nahoru a bouncnout o nízký strop. Synchročas je lehce podprůměrných 1/160s.

Naštěstí nejste omezeni jen na něj; Sony nabízí poměrně širokou řadu blesků externích:

Zleva doprava, zhora dolů: HVL-F60M, HVL-F43M, HVL-F32M, HVL-F20M, HVL-RL1, HVL-MT24AM

Video

Video je jedním z lákadel a6300 – umí až 4K s frekvencí 30p a datovým tokem až 100 Mbps. Podporuje formáty MPEG-4, AVCHD, H.264 a XAV­C S.

Má i konektor pro mikrofon. Zabudovaný umí samozřejmě stereo. Pokud vám stačí Full HD, lze nahrávat jak v 60p, tak 120p.

Níže je krátké video ve 4K (youtube.com).

Pokud Vám nejde přehrát, nebo ho přehrávat nechcete, zde najdete i framegrab:

Na další straně: Závěr a galerie ukázkových snímků.

Závěr

Sony Alpha a6300 je bezesporu povedený fotoaparát. Nabídne téměř všechno, co dnes bezzrcadlovky umí a to při velmi kompaktních rozměrech.

Dojem kazí jen některé „uživatelské nepřívětivosti“ jako je nepřehledné menu či absence dotykového displeje.

Někomu může zkazit dojem i cena. V současnosti (květen 2016) se přístroj i se setovou „palačinkou“ Sony E 16–50mm F3.5–5.6 PZ OSS pohybuje kolem 40 000Kč a to už vám koupí „poloprofi“ zrcadlovku i s lepším seťákem.

Je Sony Alpha a6300 srovnatelný stroj jako zrcadlovky střední třídy? Nikoliv. Je horší? Není. Je lepší? Také ne. Je prostě úplně jiný. Pokud máte odpovídající rozpočet na nový fotoaparát a nevíte, co koupit, je rada poměrně jednoduchá. Pokud chcete robustní přístroj s širokým sortimentem objektivů, nekompromisním autofokusem, vysokou výdrží a pohodlným ovládáním, jsou tradiční zrcadlovky pořád lepší volbou, i když se náskok snižuje. Pokud chcete kompaktní a lehký systémový přístroj, který nabídne (na fotoaparát) špičkové video, výbornou obrazovou kvalitu (jednu z nejlepších mezi APS-C) a přitom se nezalekne ani fotografování akce a pohybu, pak je vaší volbou třeba právě a6300. Jako vždy je to o prioritách a to co má a6300 umět, umí dobře.

Největším „konkurentem“ však bude asi starší sourozenec a6000, který se vyprodává za velmi lákavé ceny. Je pozadu s videem, sériovým snímáním, výkonem AF i některými funkcemi, ale rozhodně ještě nepatří do starého železa a za cenu jednoho a6300 si koupíte a6000 dvě a ještě vám zbyde.

Až trochu opadne cena, má a6300 možná nakročeno být hitem, zatím to je „jen“ velmi dobrý fotoaparát za odpovídající peníze. 

Plusy Mínusy
obrazová kvalita na špičce APS-C menší výběr objektivů
sériové snímání s průběžným live-view komprimovaný RAW
slušný AF nelogičnosti v nastavení
4K video chybí dotykový dislej
kompaktní rozměry vyšší cena


Přečtěte si i náš přehledný článek o nejlepších bezzrcadlovkách, které jsou právě na trhu. Naleznete v něm zajímavé tipy a možnosti výběru, o kterých jste ani nemuseli uvažovat. Můžete se podívat i na další recenze bezzrcadlovek.

Galerie snímků v plném rozlišení

RAW převedený v Capture One, doostřeno, bez redukce jasového šumu, redukce barevného 50, mírně popotažena světla/stíny. Klikněte nebo najeďte myší pro expoziční informace, možný rozklik až do 24MPx.

Sony a6300, SEL1650PZ, 50.00 mm , F5.6, 1/250 s, ISO 640, kom. exp. -1, WB Automatick?, RAW v C1

Sony a6300, SEL1650PZ, 17.00 mm , F11, 1/250 s, ISO 640, kom. exp. 0, WB Automatick?, RAW v C1 Sony a6300, SEL1650PZ, 16.00 mm , F8.0, 1/250 s, ISO 100, kom. exp. 0, WB Automatick?, RAW v C1
Sony a6300, SEL1650PZ, 16.00 mm , F7.1, 1/500 s, ISO 100, kom. exp. 0, WB Automatick?, RAW v C1 Sony a6300, SEL1650PZ, 50.00 mm , F7.1, 1/640 s, ISO 100, kom. exp. 0, WB Automatick?, RAW v C1

Sony a6300, SEL1650PZ, 16.00 mm , F8.0, 1/250 s, ISO 125, kom. exp. 0, WB Ru?n?, RAW v C1

Sony a6300, SEL1650PZ, 16.00 mm , F9.0, 1/250 s, ISO 200, kom. exp. 0, WB Ru?n?, RAW v C1 Sony a6300, SEL1650PZ, 16.00 mm , F8.0, 1/250 s, ISO 500, kom. exp. 0, WB Ru?n?, RAW v C1
Sony a6300, SEL1650PZ, 24.00 mm , F8.0, 1/250 s, ISO 160, kom. exp. 0, WB Ru?n?, RAW v C1 Sony a6300, SEL1650PZ, 16.00 mm , F8.0, 1/250 s, ISO 500, kom. exp. 0, WB Ru?n?, RAW v C1

Sony a6300, SEL1650PZ, 50.00 mm , F8.0, 1/60 s, ISO 100, kom. exp. 0, WB Ru?n?, RAW v C1

Sony a6300, SEL1650PZ, 41.00 mm , F22, 1/8 s, ISO 100, kom. exp. 0, WB Ru?n?, RAW v C1 Sony a6300, SEL1650PZ, 16.00 mm , F8.0, 1/250 s, ISO 200, kom. exp. 0, WB Ru?n?, RAW v C1
Sony a6300, SEL1650PZ, 50.00 mm , F8.0, 1/250 s, ISO 2000, kom. exp. -1, WB Ru?n?, RAW v C1 Sony a6300, SEL1650PZ, 50.00 mm , F5.6, 1/250 s, ISO 1250, kom. exp. 0, WB Ru?n?, RAW v C1

Sony a6300, SEL1650PZ, 50.00 mm , F8.0, 1/50 s, ISO 100, kom. exp. 0, WB Ru?n?, RAW v C1