Nemůžete komentovat. Nejste přihlášen(a).
proč je za ni to místo?
Rekl bych, ze ten format neni idealni. Nad hlavou a u nohy dost natesno, proti tomu za ni mista zbytecne most. Orezal bych to na vysku. Taky trochu rusi to neco bile v pozadi
4-5 kromě připomínek napsaných výše - mám dojem, že to padá doleva.
Kompozičně i zpracováním úplně mimo.
ještě bych si s tím pohrála, kameny voda ano, pozadí najít lepší ;-)
3
I kdyby seděla s tou srnečkou uprostřed, bylo by to lepší. A srovnat :-)
trochu ruší ten most /čára v pozadí/ inak jo
Pokud bych měl autorovi fotky něco doporučit, tak nastudovat si kompozici. A to tak, že hodně. Opravdu, po této stránce jsou jeho fotografie na velmi nízké úrovni. Ale když ono se na střed tak dobře ostří, že? O nějakém stylu práce ostření a následné rekompozici asi neví ani ň. Dnes fotí na střed drtivá většina majitelů fotoaparátů, prosím, nezaměňujte tento výraz za slovo fotograf, to není kompatibilní a jsou to úplně jiní lidé. Fakt, Tome, je vidět, že fotíš rád, ale bez elementárních znalostí fotgrafování se opravdu neobejdeš. Já nejsem z těch, který by bazíroval na nějakých zlatých řezech a tak a taky vím, že jsou lidé, kteří to mají v oku, aniž kdy drželi foťák v ruce, jsou to, od přírody, výtvarníci. To Ty evidentně nejsi, takže by to chtělo fakt navštívit pár dobrých výstav, prolouskat si pár dobrých fotoknih, prolézt pár fotoserverů, podívat se, které fotky se Ti líbí a uvědomit si hlavně, proč. Pokud člověk není takový ten fotograf, který přiloží foťák k oku a ví přesně, jak je to správně a nai o tom neuvažuje, neb to dělá všechno automaticky, tak nic nezkazíš tím, že se budeš, aspoň zpočátku, řídit kompozičními základy. Když nic, tak aspoň to budou fotky, které nebudou srát lidi a budou jaksi klidné. To způsobije právě ta kompozice typu cca zlatého řezu. Třeba tyto fotka po ní vyloženě volá.