Nemůžete komentovat. Nejste přihlášen(a).
3-4
Hezká holka, ale jinak nic.
A dost se mně na fotkách nelíbí, jak lezou ramínka podprsenky zpod tílka - to mně k takto pojaté fotce nesedne :-(
Ty ramínka - ono se to tak teď docela nosí.
Můžu ji příště říct, ať si sundá podprsenku.
:)
V prvé řadě bych se snažil zabrat celý oblouk výstřihu. Hned poté bych něco udělal s levým ramenem. Z našeho pohledu vpravo. Kapku bych šáhl na gamu, aby byla fotka tmavší, hlavně obličej. Aspoň na mém monitoru je obličej světlý. Přesněji ne docela korektně exponován, ale rozdíl mezi korektní expozicí a kvalitním fílingem fotky je obrovský a dojem z fotky nemá s korektní expozicí mnohdy vůbec nic společného a korektní expozice je, mnohdy, na závadu. Ono těch korektních expozičních hodnot může být vždy mnoho, záleží, jak kdo chce, aby fotka vypadala. Mám na mysli takovou tu dogmaticky přijímanou expoziční korektnost obzvlášť u těch, kteří, když nemají vyrovnaný histogram, jsou na ručník. Obzvlášť u portrétů bych histogram vyloženě zakázal. No a to okno vpravo tam taky není bůhví jak kvalitně umístěno. Je docela fajn, že tam je, ale problém je, že ho tam je jen takový kousek.
Díky moc.
Snažil jsem se, aby obličej na sebe strhával co nejvíce pozornosti.
Proto není více toho ramena, i oblouk výstřihu se mi zdál navíc. Asi chybka.
Konečné barevné provedení jsem dělal jen pocitově, jak se mi to líbilo.
Okna mělo být více.
Ale takhle je to vyfocené, jen s mini ořezem na formát.
Mám i jiné verze, kde je více okna a mírně jiný úhel záběru.
Ještě jednou moc díky.
Mne príde takýto portrét ako esteticko-dramatický, pôsobivý. Tiež, ako to ja poznám a chápem, tradičné japonské drevorezy informovali modernú fotografiu o tom, že je ok dávať do záberu iba "odrezané" náznaky, ako napr. to okno. Tie drevorezy zase v tomto vychádzajú z tradície zvitkových obrazov, ktoré si človek pozeral tak, že si ich odvíjal.