Nemůžete komentovat. Nejste přihlášen(a).
při pohledu na reklamní profesionální fotky přemýšlím, kam to vlastně směřuje.Stále napjatější pózy, stále gradující softy a barvy, čám dál více tvrdší, nekompromisní až odmítavé pohledy modelek, převládání tvrdosti, drsnosti a naprostého odosobnění.Kdo je v takovém případě cílovým zákazníkem-divákem?Většina normálních lidí asi ne,
Aby bylo jasno, já to neodsuzuju, jen nevím kam to zařadit aby mě to dávalo nějaký smysl.Pro paníze? OK, ale plátce to taky musí mít za nějakým účelem a ten mě pořád uniká.Jsem zmaten:-)))
Výborná fotografie
když už tak bych spojila dvě různé, ne jednu se svým vlastním výřezem, je to divné
k čemu je dobré dělat výřez z fotky vedle?
chápu víc fotek, které k sobě patří, ale ta vpravo dle mne nemusela být "jen" výřez
:-) koukám, že už to tu Maruška napsala...
Tomáš K: nic v tom nehledejte ... jen jsem si trošku pohrál s fotkou :-) Buď líbí nebo nelíbí :-)
ok, mě ani tak nešlo o tuhle konkrétní fotku jako o pojem "módní fotografie" či jak se tomu dnes nejspíš anglicky říká v obecné rovině
líbí se mi to moc, promyšlené detaily mám ráda :-)