...trochu sluníčka, když už je to ze zimy :-))) Hezký den, Vám všem....děkuju za komentáře :-)
Nemůžete komentovat. Nejste přihlášen(a).
pekne
povedena
ségra zdar :-))trošku jinak by to chtělo kompozičně,ale jak,že když z toho místa odkud jsi to fotila,jsi uhnout bokem nemohla:-)))ale to zimní ostré sluníčko,je z toho cítit,vcelku fajn
jaj ta TK
čusík Pavli, díky sestřičce za koment :-)
ještě,že si s té lanovky nevypadla,za to žádná fotka nestojí :-)
S hodnocením ještě počkám, ale ty to už máš jako rukopis. Trochu "cvak", trochu pohoda, hodně Alpy.
Ty máš hory, jinej kytky, další umění, ale občas se tu najde odbornice, co má jen plnou hubu opsanejch keců :-)
Přeji ti, ať ti to tu zase nezasmradí :-)
díky Pavle, to jsou takové moje identifikační znaky, ale přemýšlím o troše toho humoru, tak to asi proložím :-)...jinak čekám kdy sem přilepí něco z té ,,odborné,, sféry :-)
vypadla jsem Pavli, ale až nahoře :-)))
kompo mi nie celkom sedi a bojujem trochu s tk, obloha - sum/pixelizacia
Budu si hrát na odborníka a možná by se mito líbilo víc jako čtverec, vlevo fiknout ty dva první "klacky" a zprava to "dočtvercovat" :-)
Barevně je to pro mě parádní! Radši trochu tý temnoty :-)
Takhle to je u mě dobrý s výše uvedenými výhradami.
Nazdárek, ty jsi ja Zimní královna :)))))
Fotka fajn, ale asi bych si stoupla nějak trošku jinak, aby ty pravý sedačky nebouraly do sloupů ..... :) Mě by to lákalo do nějakýho geometrickýho uspořádání ..... to sem chytrá co ? :))))))))))))))))))))))
Chybí mi tam písmeno a dává to jiný význam :)
Mělo být: ty jsi JAK Zimní ...... :)
á zvíře tady ještě nebylo :D
u mě fajn pohodové foto, trošku horší TK a šum
ahoj :)
+
Ahojky Jarko, už jsem tě dlouho neslyšela. Komentář v pohodě, chytrá jsi, chytrá můžeš být :-) Já si s tou zimou nedám pokoj vid? Ráda jí mám ale jen na horách, jinak bych klidně tropy celý rok :-)...tohle je focené z lanovky tam nebylo kam uhnout, leda skočit :-))))
Zizzu odborníka jako ty potřebuju, protože ten opravdu odborník tu zanechá za 2 a nic. Zase alespoň vím to co už vím, že se musím hoooodně učit. Ona už nemusí už všechno ví :-)))
Mílo, já si nejsem jistej tvým závěrem o učení.
Podle mě se učit nemusí jen ten, kdo je tak omezenej, možná i retardovanej, že mu to je kulový platný :-)
Každej, kdo má IQ aspoň 90, by byl schopnej pochopit aspoň ty základní principy komunikace.
Ségra to je v poho,učit se musíme všichni...ale podle ty nevíš co,že?Každopádně důkaz,že fotky otvírá náhodně...Jinak doufám,že Janycta má radost,že jsme tady v plné sestavě...Meluzííína,Ty,Bodlina,Bauerka i Krykouš :-)))fakt se nás nebojí :-)))
Myslím, že s tím co jsi napsal Pavle lze pouze a jen souhlasit!
Vážení, já mám ted jiný problémy než řešit ňákou Janyctu. Když jsem přišla domů, lezli mi po kredenci červi :( Našla jsem živej pytlík s oříškama. Otázka je, co s nima ...., je mi jich líto, když se tak dobře zabydleli :)))
Ale fakt je, že těch se snadno zbavím :)))))
Ta náhoda spočívá v těch jménech přece :-)
konečně si na to kápla Mili :-)))
Hlavně je Jarko nafoť a dej to jako Jinotaj, to budeš koukat co si pod nimi dokáže některá odbornice představit :-))))
No jo, já hlava děravá, to mě nenapadlo a už jsem je vyhodila. Ale ještě projedu další části a třeba něco najdu :) Jdu plundrovat savem případný další zárodky ..., mohla bych to i vzít se vším :))))))
Jarko na určitý druh parazitů savo nezabírá. :-)))
škoda tk....svetlo sa mi páči....ahoj
Lubo děkuju. :-) Ještě se s tím musím poprat :-)
tak koukám, že jsem to přivolala a jaká náhoda a přímo za mým komentářem :D
ale třeba časem pochopí, že my se tím jen bavíme ;o)
Obávám se, že ta nepochopí nikdy nic. Musela by začít u sebe a to tyhle typy nikdy nezvládnou.....
Milen,
učit se musíme všichni, ale od ní si určitě radit nenecháme ;), ty její bezduchý komentáře jsou jaksi k ničemu :))
Vazeni rozcileni... Kde ze udelala janycta chybu? ja osobne zadnou nevidim.... vidim tu par lidi co se vozi po ni.
Určitě by mě nikdy nenapadlo jí si vzít jako měřítko na cokoliv. Vlastní názor tu projevila jediný a to je, že se přihlásila jako anonym - NIKDO. To mluví za všechno. Ten si může kecat co chce, jak chce, kde chce. Ti to mají v popisu práce. Se svým civilním jménem by tu ani necekla.
být to v bezvadné kvalitě, tak je to jak foto do katalogu:)
jak už bylo řečeno - škoda té oblohy
kurňa já bych lyžoval až bych brečel:)))
Milena: Janycta neni jedina, kdo nema uvedene jmeno a nebyla by jedina, ktera ma uvedene smyslene jmeno. Dokonce neni ani jedina, kdo ma kontroverzni nazory, kterym neodpovidaji jeji vlastni fotky nebo kdo nema zadne vlastni fotky (a presto ma co rict).
Ani jedno ale neni duvodem k tomu, aby si tu nekolik z vas udelalo happening na tema jeji IQ.
Takze bych uvital, abyste si podobne poznamky napriste odpustili.
..."přihlásila se jako anonym - NIKDO. To mluví za všechno. Ten si může kecat co chce, jak chce, kde chce..."
...aneb jak jedním šmahem odepsat (odhadem) 65 procent uživatelů FA vystupujících (jak už to tak na internetu bývá zvykem) pod nickem ;)
...o netiketě, podle níž je na místech, kde je používání nicků povoleno, nepříliš slušné na skutečnost něčí "anonymity" upozorňovat, nemluvě...
sry, Radik byl rychlejší :o)
Ja bych dodal len to, co som uz napisal do fora.
"Krasne kotkodakanie prihluplych slepic a vypelichaneho kohuta."
A nemyslim tym len debatu pod touto fotkou. Myslim tym vseobecne celu vasu (vsak vy viete ktori) vzajomnu masturbaciu nad Janyctou. ;-)
to Aleš: Rozčílení? Ale jdi! Tobě je za 1,2,s řečma o nelíbí, nechápu k čemu? Četl sis někdy co ty body mají vyjadřovat? Nebo smysl kolonky: komentář?...to stvoření kterého se zastáváš se sem přišlo prý učit?! Co,že se tu učí? Nějak mi to uniká!
to Pavel K: :-))))
Radík: nikdo není rozčilen ani mě nezajímná žádný anonym. Kdyby uživatelka pod názvem Janycta nebyla k lidem sprostá, tak si jí taky nikdo nebude všímat.
Já pro ní nejsem žádná čarodejnice apod. Jiné nazývala mnohem sprostěji.
A nemám ani tu nejmenší chuť tady řešit nějakou Janyctu. Tak ať neotravuje a já se jí taky všímat nebudu !
Milena: Ano, necetl jsem co ty bodu maji znamenat, protoze ja jsem to psal... Stejne tak jsem psal i slovo komentar.
A kdybych to mel shrnout ve vztahu k nekterym soucasnym "zvykum":
- ano, tato fotka fotka je podle mych tehdejsich predstav o hodnoceni tak nekde mezi 2-3
- komentar je od slova komentovat, v tomto pripade fotografii. Nikde neni dano, ze musi byt vyplnen. Ale rozhodne tam neni napsano, ze by mel slouzit k poplacavani po zadech a vozeni se po nekom.
Ber ma slova jako vyjadreni nazoru admina. Myslim ze preposilat to dalsim o kterych tu mluvim neni potreba, ze vase tamtamy duni rychlosti blesku.
Jarka: ja o rozcileni nepsal, ja pokud vim zacal tim, ze se mi vic nez nelibi to jak jste se tu do ni pustili, aniz by k tomu u teto konkretni fotky dala jakoukoli zaminku. Takze v tomto pripade jste to vy, kdo se obouva do ni a jen tezko lze rict, ze ta spatne je jen ona.
hezké zimní počasíčko,rád bych se tam kuknul,ale je nejvyšší čas ukázat něco jiného,hoj
A ještě dodávám směrem k "Janyctě". Pokud jí toto ještě posílí a tu "hubu" nezavře a dál bude sprostá jak dlaždič, tak si to vyřídíme jinak !
V žádném případě mi na netu nevadí anonymita,jako taková,prostě žijeme v jakési internetové realitě...mě vadí to,že Janycta se pod ochranou anonymity vyjadřuje tak jako by to zřejmě v životě neudělala,kdyby musela použít svoje jméno.Pak se diví zvýšenému zájmu lidí,jejichž vlasní jméno haní a zesměšňuje různejma přezdívkama.Inu platí i zde ,že jak se do lesa volá,tak se z něho ozývá.Takže to nebude zase tak kvůli jejím "dvojkám"
Moje vyjádření:
známky od pěti dolů skoro vždycky komentuju. Dělala jsem to i v případě těchto lidí. Dlouhodobě, však semůže každej přesvědčit. Bylo mi xkrát řečeno: "Jsou ty kecy nutný?" a "No jo, Doňa všeználek!". Takže už nekomentuju. Po čase jsem si uvědomila, že tady nejde o kritický komentáře, tady je zvykem: Ahoj:-) a přidat pětku, šestku, či sedmičku. Ted' zase pro změnu vadí, když mlčím a názor vyjádřím pouze známkou.
U ostatních lidí komentovat budu dál, jsem toho názoru, že známka 5 a níž si zaslouží vysvětlení, vlastně jsem u sebe bodování začala zakazovat hlavně proto, že spousta lidí pouze vložila známku bez komentáře, což je mi platný jako mrtvýmu zimník.
O nadávkách se rozepisovat nebudu, nejsem zrovna diplomat, ale "likvidační komando", jak si tahle parta lidí začala říkat, by tohle téma vytahovat neměla.
Zvlášt' ve chvílích, kdy (jak jedna z nich ostatně přiznala) sledují můj pohyb po serveru a chodí si přihřívat polívčičku, provokovat.
Nutno dodat, že nemám potřebu ze sebe dělat tímhle komentářem "mučednici", protože dnes konečně naprosto odezněla pouha sem mezi ně vlítnout a říct jim svoje. Opravdu ji nepocit'uju, tak, jako jindy považuju za nutný komentář ke známce přidat, tady už budu dávat jen známky.
Můžu slíbit, že pokaždý dle upřímnýho mínění. Dělám to tak vždycky a u všech lidí. Když si projedete moje oblíbený autory, ani těm veškerý fotky nechválím.
Mno a... Mockrát jsem tady řekla, že svůj názor NEPOVAŽUJU za nejlepší, že se NEPOVAŽUJU za nejchytřejší. Jen zkrátka píšu, co cítím, když se na fotku podívám. Co mi vadí, přebývá, schází, co mě znechucuje, nudí, uchvacuje, vzrušuje. A taky jsem jasně vyjádřila, co si myslím o kvalitě svých fotek (jsou všechny vlastní).
Internet je prostor, kde máte právo na anonymitu. Vlastně by mi ani tolik nevadilo být pod svýma fotkama řádně podepsaná. Ale odmítám to udělat ve chvíli, kdy tu znám lidi, kteří naprosto cokoliv otočí proti mně a s jistotou můžu říct, že by si rejply i do mýho příjmnení.
Otec je 5 let po smrti. Stáhla bych z kůže každýho, kdo by si tohle dovolil kvůli stupidní fotce lanovky.
Jarka: Podobne vyhruzky si prosim odpust. Neni duvod aby ji to posilnilo, i s ni uz jsem problemy resil.
Taky se mi nelibi jeji slovnik, ale to ze si tu mnozi naprosto nesoudne mazou med kolem toho, do ceho si ona nevidi neni o nic lepsi. Nelibi se mi jeji vypady proti komukoli, ale zdejsi slovni cviceni na tema IQ neni lespi. A pokud jde o body, pak temi jejimi nemam problem, coz se o jinych rozhodne rict neda.
Opět projev tebe hodný,Janycto,co jsme ti udělali mi všichni...samozřejmě,ty nikomu z nás nikdy nic...s tebou je to házení hrachu na zeď,opravdu ztráta energie,a pokud si tímto myslela ten náš rozhovor:Zvlášt' ve chvílích, kdy (jak jedna z nich ostatně přiznala) sledují můj pohyb po serveru a chodí si přihřívat polívčičku, provokovat."
Tak opět lžeš,prptože jsem řekla,že jenom sleduji tvé komenty,protože se pobavím,že si vždy něco přidáš...končím...
Radík: ono totiž na ní nic jinýho neplatí víš ?
A já zásadně nevyhrožuju, mám už toho plný zuby.
Nejsem tady od toho, abych si od kdejakýho fracka nechávala nadávat. A jestli to nevadí tobě, tak mě jo.
For Aleš Radikovský (Radik):
Konečně se někdo zastal chudinky, která druhým sprostě nadává! A dokonce někdo z "mocných"!
Škoda, že software serveru cenzuruje vulgarity jen někde a ne i v komentářích dotyčné "chráněnky".
Sorry Radik, ale myslel jsem, že si tady jsou všichni před "adminem" rovni, ale pokud vím, tak za daleko mírnější vyjadřovíní byli jiní dávno bloknuti! Pokud někdo neunáší konfrontaci s okolím, tak to je problém jeho a ne toho okolí, zvlášť pokud ti, které napomínáš jako neposlušná děcka, se ani nepřibližují vulgaritě a aroganci "chráněnky"!
Dík za otevření dalších obzorů na FA!
Mohu požádat admina /pana Radikovského/ o odpoveď na otázku?: O čem tento server má být? Kde jsou hranice nadávek a výhružek? Děkuji.
Melda
Pozor, neobvinuj niekoho z lzi pokial nemas istotu, ze nema protiagument. Pretoze ak ma, klamar budes nakoniec ty. ;-)
Janycta: Ty bys stahovala z kůže někoho, kdo by si rejpnul do tvého příjmení? Tak proč to děláš u druhých?! Na hrubý pytel hrubá záplata, ale kdybych byl vulgární a pokrytecký jako ty, tak se ani neoholím, protože bych před zrcadlem zvracel!
...jakákoliv moje "lež" je dohledatelná.
Stejně tak i jak je to s těma "výhrůžkama". Komentáře se ukládají na věky věků, pokud nedojde ke smazání fotky.
Takže Vám ode dneška opravdu jen známky. NIC VÍC:
2tt:Janycta si najde protiargument na vše,takže je to jedno...to že si chodím přihřívat polívčičku řekla ,ale ona mě....já jenom o těch kometech...tak ale tohle už je vážně žabomyší válka
Janyctyno rejpání do cízích jmen:Meluzína,Bodlina,Bauerka,Krykouš...tak proč děláš to co nechceš aby jiní dělali tobě...nechápu...
opr.nedělali
2Pavel-ty se raději v klidu ohol....:-)
Melda: Já se v klidu oholím a dokonce se v klidu podívám komukoliv do očí!
Mám doma stejně starého syna jako je Janycta (teda pokud si nevymýšlí, jelikož tady může být dospělému chlapovi třeba 5 let) a teprve teď vidím, jakou mám kliku, že to je naprosto normální kluk! Asi se to ne vždy s dětma podaří :-(
Milena Vaníčková:
Tento server by mel byt predevsim o fotkach.
Nikoli o vulgarismech, nadavkach, shazovani druhych nebo vyhruzkach.
Stejne jako jidy resim problemy s Janyckou, tak ted je resim s Vami.
A to co delate pod touto konkretni fotkou se mi vic nez nelibi, protoze to splnuje myslim vsechny uvedene problemy.
Radík: tak si laskavě některý lidi usměrni, aby se tady neobjevovaly takovéto výpady proti slušným lidem.
Martin Husár 12.6.2007 23:02
jezismarija jak ty jsi ubohy...ubohy,stary magor!
Miroslav Krejčí 13.6.2007 08:52 *
Husár: koukám že jsi chlapec silný jako býk a skoro i tak bystrý.
Řeknu ti to jinak - NEVOPRUZUJ
A nechci sem zatahovat ještě někoho jiného.
Jedna vec je nahodny vybuch jedneho cloveka, druha vec je dlhodoby, organizovany a hromadny utok na konkretnu osobu. ;-)
Navyse, vas hon na carodejnicu vyznieva brutalne trapne. Teda aspon mne tak pripada. To vase poplacavanie sa po pleciach a vzajomne upokojovanie sa, ze vy ste fajn, vy ste v prave, vy viete fotit, vy viete posudit fotky, vy sa viete normalne spravat - a len ta krava je totalny debil.
Ja tomu vravim vzajomna masturbacia. ;-)
A mohu pane Radikovský požádat o nějaký odkaz takové fotky pod kterou jste řešil zmíněnou Janyctu a problémy s ní? Děkuji
For Aleš Radikovský (Radik):
Máš asi pravdu, ale kdybys sledoval genezi případu "Janycta", tak bys asi zjistil kdy a z jaké strany to vzniklo!
Doufám, že FA unese vyjímečně jedno silné slovo z mé strany, ale já si ve svém věku už na hlavu SRÁT NENECHÁM! Myslím, že to je první vulgární slovo v diskuzích pod fotkami, za celou dobu mé existence na FA a navíc není mířeno proti nikomu osobně!
Ano, mělo by to být o fotkách, ale je do té doby, než mě nebo kohokoliv jiného, někdo nevybíravě napadne mimo obor fotografie! To je fyzika, akce a reakce! Já jsem splachovací, ale nesmí těch exkrementů být vagon!
tt:ale to je tvůj úhel pohledu,samozřejmě je fajn,že se jí někdo zastane.Ale ten náš "hon na čarodějnici",to nevzelšlo jen tak samo od sebe....
Melda
Ja sa nikoho nezastavam. A asi aj viem, ako ten "hon" zacal. Jednoducho niekto si dovolil skritizovat vase fotky. A bol to niekto, kto tie hodnotenia nema dostatocne podlozene svojou vlastnou galeriou.
tt: tak to si to synku setsakramentsky pleteš. Na takopvý výbuchy nemá právo nikdo !
tt:tu pochvalu,že ses jí zastal jsem myslela vážně,bez ironie...
jen to co říkáš není pravda...mě opavdu vadí spíš její vyjadřování,napadání,vždyt ona si na nás vylejvá nějaké problémy,vždyť ona nás také nezná,tak jak může...
Jarka: muzu dat citiaty jen od teto fotky:
Podle mě se učit nemusí jen ten, kdo je tak omezenej, možná i retardovanej...
Každej, kdo má IQ aspoň 90...
to stvoření...
Pokud jí toto ještě posílí a tu "hubu" nezavře a dál bude sprostá jak dlaždič, tak si to vyřídíme jinak...
Nejsem tady od toho, abych si od kdejakýho fracka nechávala nadávat...
Dal uz snad ani nepokracuju, me rozhodne neprijdou lepsi nez ty co uvadis...
Takze ne, tohle z meho pohledu neni boj tech hodnych a milych proti te spatne.
Jarka
Priznam sa, nemam vsetko dopodrobna nastudovane, ale ked som natrafil na janyctu, tak som si cital. :-)
Napriklad Milenina fotka s lanovkou. Ak sa nemylim, janycta tam len napisala "2". Nedala body, len napisala cislo - t.j. svoj nazor bez toho, aby Milene kazila priemer. A uz sa to spustilo. Vsetky jej dalsie komentare boli len reakciou na vase utoky. Samozrejme, netvrdim, Janycta zdaleka nie je svata. Vy ste v podstate na prvy pohlad temer rovnaki - napadate sa navzajom. Len s tym rozdielom, ze vas je viac a ona je sama.
A este jeden rozdiel tam je. Janycta, samozrejme len podla mojho skromneho nazoru, dokaze ovela realnejsie ohodnotit fotky. Jednoducho neorgazmuje nad kazdou somarinou. A to, myslim si, dokaze niektorych ludi vytocit. ;-)
2Radik:takže jestli jsem dobře pochopila,tak sprostě vyjadřovat se může jenom Janycta?A tohle je nic proti některým jejím výpadům.
Radík: ano, to máš pravdu, ale byla jsem k tomu dotlačena. Já jinak takhle s lidmi nemluvím.
A ted naposledy, dál o tom už nehodlám diskutovat. Běda, jak o mě ještě nějakou sprosťárnu prohlásí. A neplácám si přes pysky.
Milena: Vetsinu problemu resim interni postou, cast ve foru, tohle je snad poprve, kdy to resim pod fotkou, predevsim z kvuli charakteru tohodle honu na carodejnici. Stejne jako se ted citite ukrivdeni vy, se ona citila nedavno ve foru, odkaz hledat nehodlam.
Zizzu: Geneze je jasna - janycta si cas od casu nevidi do huby, a vy jste ti verni, kteri se rozhodli, ze hon na carodejnici je idealni odveta. Coz je z meho pohledu oboji spatne a jen tezko rect, co z toho je horsi. Pokud byste upozornili na konkretni pripady problemu s ni nejprve me, pak jste ti dobri a ja to resim s ni. Takhle je situace jina.
For Aleš Radikovský (Radik):
Mně přijde opravdu nešťastné, když někdo, kdo stojí za FA dokáže někoho označit za "věrné" a navíc mluví o honu načarodějnice! Asi by se mě to mělo dotknout, jelikož většinu těch "věrných" vůbec neznám. Pouze reaguju na, podle mě, neadekvátní a vulgární napadání! A že se to týká Janycty, tak to je pouze asi věc momentální situace. Byly doby, kdy jsem byl špatnej kvůli Syrce, případně někomu jinému! Těžko mě označit za opláceče, bodometače, mstitele, tak jsem byl adminem zatříděn do "věrných"! Dík, asi si to přidám do nicku z vůle Nejvyššího, ale rozhodně to není z tvé strany korektní!
pro tt: Tvoje fotky které prezentuješ jsou předpokládám směr který se ti líbí. Oceňuje je a líbí se také a pouze určité skupině. A to, že si je vzájemně oceňujete body a pochvalnými komentáři, tak děláte co? Myslím, že totéž co skupina jiná, které se líbí něco jiného, masturbujete. A nevšimla jsem se, že by Vám někdo z těch co jsou momentálně vhozeni do jednoho pytle sprostě nadávali, lepili by Vám 1 a shazovali jakkoliv Vás nebo Vaše fotky. Pochopila jsem tenhle server jako možnost se něco naučit, vyhledala jsem si taková jména a takové galerie jejichž fotky mě něco říkají, 1 nebo 2 mě tu nikdo nedal ani ve chvíli kdy mě z těch ,,krajinkářů,, jak se jim zde říká vůbec nikdo neznal a já neznala nikoho. A tak se učím od těch kteří fotí totéž /nikoliv stejně, ale líp/.Těžko můžu chtít po učiteli angličtiny, aby mě naučil rusky.........
Milena 13.8.2007 21:13:
K tomu se asi nedá naprosto nic dodat! Jsi tu něco přes měsíc, ale BOHUŽEL máš pravdu!
Radik: dovoluji si připomenout Milana a Václava, přitom o žádné vyhrožování, apod., nešlo.
si říkám,že to není tak dávno a děli kdy tu probíhal hon na čarodějnice...Bodlinku,Syrku...a nikomu to tolik nevadilo...dnes jim hon na čarodějnice vadí....spíš jestli to s tím honem není naopak...
Milena
Myslim, ze nemas celkom pravdu s tym bodovanim, ale nechcem sa hadat. A myslim si, ze ja sprosto nenadavam ani fotografom, ktori fotia ine namety ako ja. Vravim nenadavam autorom, fotka obcas nadavam. Teda, niekto moze brat ako osobny utok, ked jeho vytvor oznacim za sracku, ale ja si stale myslim, ze ide len a len o vyjadrenie nazoru na dielo, nie na autora. :-)
A nemas celkom pravdu ani v tom, ze fotim (ci fotime) len urcite temy. Mal som tu makro bubliniek, krajinky, potociky, kvetinky, akty, vtaky, aranzovane somarinky, omalovavanky a podobne. A ver mi, napriklad tebe som nedal k tejto fotke 3 preto, ze by som nemal rad krajinky ci nieco podobne. Mozno si velmi fandim, ale myslim si, ze aspon do urcitej miery viem objektivne posudit fotografiu bez nejakych predsudkov voci teme ci autorovi.
Aj ked, obcas vybuchnem a spravam sa ako debil - Zizzu by vedel rozpravat. :-)
Ale to sme tusim nejako odbocili, ci nie?
skvěle se bavím, asi si k tomu otevřu brambůrky :)))
Melda
Ak honom na Syrku nazyvas napriklad akciu Krasenky, tak sama musis uznat, ze to bolo nieco celkom ine. ;-)
tt:to bylo určitě daleko lepší,že....:-)
ne, ne tt, vy jste se tady na Syrku vrhli jak na lovnou zvěř. A jenom proto, že vám nepucovala kliky, prostě se jí líbilo něco jiného. Jásala nad barvičkama ....... a neuměla to posoudit z pohledu fotografickýho. To, že jste jí zahnali úplně do kouta, že byla hrozně nešťastná, to vám nevadilo. Dneska je už na tom podstatně jinak. Teď je to jenom obráceně.
Melda
Uprimne si myslim, ze to bolo daleko inteligentnejsie a malo to vyrazne vyssiu uroven. Predsalen, ukazat, ze aj ja viem nieco podobne odfotit je predsalen o niecom inom, ako iba napadat osobu.
Jarka
Este raz...
Tym, ze viac ludi v jeden den uverejni fotky podobneho typu ako su tie, ktore uverejnovala Syrka, vnimas ako zahnanie niekoho do kuta???
Alebo to, ked napisem, ze fotka je podla mna nanic a hodim tam nizke cislo - to je zahnanie do kuta? Preboha, ked hodnotim fotku, tak hodnotim fotku a nie autora. Chapes?
Vy vsak nekomentujete Janyctinu tvorbu, ale jej osobu.
tt:enmže tohle vím i zdruhé stránky...tak vím jak bylo Syrce...takže si nemysli,že to byla jenom taková legrácka.A Syrka se narozdíl od Janycty nechová k nikomu tak jako ona
tt 13.8.2007 21:28: máš dost pravdy, malinko někdy ujíždíš, ale asi to bude i věkem :-) Ale v konečném pohledu bych tě řadil mezi ty korekní!
tt 13.8.2007 21:31: O Krásenkách to není! Zkus se vrátit v čase na konec roku 2006. Nechci se nijak chválit, ale možná trochu ke konci honu na Syrku přispěla i moje fotka "Jirka a Syrka" :-) Soudím tak podle reakcí mně naprosto neznámých uživatelů interní poštou! Ale Syrka nikoho nenapadala a i přesto se ji prakticky nikdo z "mocných" nezastal!
Objektivní podobný druh serveru /pokud vznikl proto aby se tu hodnotili různé směry fotografování/ být v žádném případě nemůže. Samozřejmě ani není. Ale admin by mohl být alespoň natolik, aby slova p..a, kr..a, de..l /které jsou vulgaritami/neřešil s čarodejnicemi /jak byly nazvány/,v interní poště, ale pod fotkami jako se to děje kde komu kdo se demokraticky a slušně vyjadřuje a je pod svými názory podepsaný. Anonym je boj s větrnými mlýny a je dost smutné že mají tolik podpory a tolik péče. Zvlášt na jednom z mého pohledu nejlepším serveru v ČR.
tt už začínáš psát hlouposti, nechme toho. Spolu jsme si nic neudělali (alespoň doufám :), takže nevidím důvod dál se dohadovat. Začínáme tahat starý věci a byl by z toho nekonečnej příběh :) čau
Ale Syrka mala (a ma) dostatocnu podporu v dave, nemyslis? :-)))
Ak si bore spominam, ja osobne som Syrku "napadal" len kvoli dvom veciam.
1. Hodnotil som jej fotky podla svojho najlepsieho svedomia (povacsinou).
2. Kritizoval som jej sposob juuukania aj nad mizernymi fotkami a vymenny obchod body za body, ktore to juuukanie sposobovalo.
Nikdy, naozaj nikdy som neutocil na Syrku ako na osobu. A ak ano, uprimne sa za to ospravedlnujem.
souhlas s Jarkou začalo to Janyctou....a já proti tt-mu nic nemám....
Jarka
Tiez si nespominam na nejake vadenice medzi nami. A, prosim, neber ani to, co sem pisem dnes, ako utok na tvoju osobu. Ide mi skor o vseobecny pohlad, aj ked na tomto konkretnom pripade.
Ale tt párkrát jsme si dali málem po čumáku a pak jsme z toho měli srandu :))))
Tady jde jenom a jenom o hrubou Janyctu ..... o nic a nikoho jinýho.
Jarka
Mozno niekedy sa treba viac zamerat na obsah a vykaslat sa na formu.
Poznam to z vlastnej skusenosti. Tiez ludia obcas vnimaju moje kometare ako hruby utok. A je to len a len tym, ze asi nie som dostatocny diplomat a niekedy neviem rozlisit formu, akou nieco povedat. A ked natrafim na cloveka, ktory to nedokaze zobrat, je ohen na streche. Mozno aj Janycta je na tom podobne ako ja. Mozno.
Takže takhle. Nemám na tom to serweru proti nikomu vůůůbec nic, bodování mě nebere a neberu to jako odvetu, ale ještě jednou o mě Janycta napíše, že jsem čarodějnice ...... a bude čarodějnice z ní a to na věky :))))))))))
tt: Ani já tebe nenapadám. Pro mě je tu od začátku fotograf každý a tak to i zůstává. Vůbec nepochybuji o tom, že sis vyzkoušel v tomto oboru všechny směry. Já ne. Začala jsem tu exhibovat před cca měsícem s tím, že logický a smysluplný komentář pro mě bude od toho kdo nefotí abstrakci, macro, akty, ale ten kdo je zaměřený na barvy, krajinu, hory, bla bla...což se děje. Beru i tvůj názor za 3 /i když je bez dalších komentářů/vezmu i za 2/u té je komentář zbytečný/. Jak jsem napsala v profilu a jak říkám: Chci se něco naučit, když to bude možné. Ale ne od nějaké Janycty. Proč bych se měla vracet z 5.třídy do první? Dívám se na galerie těch, kteří tu zaujímají první místa v krajinách, přírodě. Mám si snad myslet, že pan Matta, pan Cvrk pánové Hurajtové nejsou fotografové?....Mám si myslet že pan Kryka, paní Bauerová, pan Ziky nejsou fotografové? Jsem to tedy já? Nepřišla jsem se zařadit do skupiny, přišla jsem proto aby mě skupina zařadila nebo vyřadila.
Milena
Myslim, ze aj od Janyctu, ktorej ty davas privlastok "nejaka" sa mozes co-to naucit. Minimalne ti da pohlad divaka, da ti svoj nazor. A to je cenne, ver mi.
Mozno to nevezmes, ale ak ti mozem poradit, vaz si kazdeho komentara,nech je akokolvek nelichotivy. Pretoze je vzdy lepsie, ked si niekto da tu namahu a vyjadri sa k tvojej praci (hoci len cislom), ako ked tvoju pracu ignoruje. Teda, ak ide o aspon trochu uprimny nazor, nie nejake zabomysie vojny a oplacaky. Ak zostanes nepovsimnuta, pripadne ak pri fotkach budes mat len a len pochvaly a vysoke cisla, tak sa nikam nedostanes. Ber radsej tvrdu kritiku ako chlacholive pohladenie.
K vymenovanych autorom a k tomu, i su alebo nie su dobri fotografi, sa vyjadrovat nebudem, este by sa tu strhla vadenica. ;-)
tt: a mimo to tvé fotky si prohlížím a určitě ne jednu jsem i hodnotila. Po pravdě řečeno by mě nenapadlo, že bys měl zapotřebí zastávat se lidí jako je Janycta.
Milena
Snazim sa len trosicku vyhladzovat hrany. Na oboch stranach.
A ked si to chcete navzajom rozdat - vo stvrtok mame temu dna. To by mohlo byt zaujimave, keby ste sa vsetci pridali. :-)
tt: Já to takhle ale beru, lidi co fotí podobné téma mě určitě neplácají po zádech. Jsou tady body, je možné je zakázat. Proč jedno nebo druhé? Jsou tu 2 možnosti tak volím obě. Když mi dá někdo 6, podívám se kdo to je. Každá 6 má svoji hodnotu, občas bohužel nulovou. Když najdu 3 a k tomu si přečtu komentář je pro mě ten komentář podstatný. Když dostanu 1 nebo 3 chci vědět proč. Když za 2 vím, že se musím učit, což vím od začátku. Pochop mě. Nejde mi o to zaujmout první místa, já se bavím focením, nikoliv živím. Co mě naučí Janycta když komentáře opisuje?
Da ti svoj nazor (o nejakom opisovani neviem). ;-)
Promiň tt, ale tenhle typ lidí odmítám. Už jsem se s podobnými setkala a vzájemně to nikomu nikdy neprospělo ani nic nepřineslo.
tmavé okraje nebe...jinak fajn:-)
Jelikož vyučovat slušnosti sprostými replikami nelze (každý kdo má malé dítě ví, že svou hrubostí legitimizuje tu jeho) , počítám že za tou zlobnou reakcí musí být něco jiného.
Někdy si říkám, jestli se tou bouřlivou odpovědí na jedno "enfant terrible" , nemanifestuje podvědomá obava, že by ten fracek mohl mít pravdu.
Tuhle fotku jsem fotila já, líbí se mi. Podle ostatních je v ní 4.45 nečeho?! Pravdy nebo lži?!
Martin: no považovala jsem tě za solidního chlapa, ale jak vidím, dost jsem se sekla. Aj to se stává ....
Jakákoliv známka v intervalu mínus jedna až sedm, ať už jí udělí kdokoliv, nemá moc změnit hodnotu fotky ani o píď . Body mají vliv jen a pouze na ego.
Jelikož některá ega projevují starost, účast či obavy o jiná ega , ve snaze uhájit jejich celistvost, mění se diskuze pod některými fotografiemi v referendum o oblíbenosti uživatelů.
Díky tvé fotce která se ti líbí , a jistě se ti nepřestane líbit jen proto že někomu jinému se nelíbí, jsi se tedy dozvěděla, že na stupnici mínus jedna až sedm, je tvůj faktor obliby 4.45 .
Pokud to chceš uvést do širších souvislostí, Heinrich Himmler by ti mohl závidět, kdežto Sean Connery se zatím jeví jako nedostižný.
Milena: Kdyz uz to je postavene jako ze "je v ní 4.45 nečeho", pak musim rict, ze bohuzel lzi.... je to sice smutne, kdyz to musim takhle rict, ale bohuzel vetsina lidi tu podlehla milne predstave, ze se za body da neco ziskat. Ale neni to pravda. Takze se mazou nesoudne znamky nesoudnym tempem.
S tím co jsi ted napsal Martine s tím se naprosto ztotožňuju.
Nechtěl jsem reagovat,ale nějak mi to nedá.
U Martinových komentů se vždy pobavím a většinou v nich je velký kus pravdy :-)))
2Jarka Bauerová: Trochu mi připadá,že ty musíš všechny vychovávat,přitom sama občas přestřelíš a o tom nechceš radši slyšet.
Dám příklad na této,pro mě nesmyslné debatě.
tt tu napsal nějaký kometář,chvilku jste debatovali a pak si sama napsala že se synek plete.Oslovení synku mi nepřipadá moc vhodné a svědčí to o tvém smýšlení a to že je někdo o řádně let mladší neznamená,že ho můžeš oslovovat synku.V tomto případě mi to znělo dost arogantně.
Další věc jak si reagovala na Martinův komentář,napsal nějakej názor a ty hned ho napadáš a pochybuješ o jeho solidnoti?Nevím jestli to měl být vtip,ale v tomto smyslu mi to moc nevyznělo.
Nic proti nikomu,ale začínáte se tu brodit ve "sračkách"!!!
PS:omlouvám se za posledí výraz,ale lepší mě nenapadl :-)))
Já se ale opravdu nemyslím, že si za body něco koupím, jejich výše v mém životě neovlivní nic zásadního. Přidala jsem se jen a pouze na server k tisícům jiných s tím, že někdo řekne: ano, nekdo ne, někdo možná.
Nevím kdo je tu ten spravedlivý a nejlepší. Pžiznám se, že jsem tu nikoho takového nehledala ani nehledám. S něčím a s někým sdílím sympatie, s někým a něčím bohužel nikoliv. Asi tak jako v běžném životě. Zařadit se jako neutrální a nezávislý by bylo to co by mi sedělo, ale za měsíc to rozhodně není možné. Na to aby mě pár lidí bralo vážně nebo alespoň na vědomí jsem musela udělat sakra hodně. Určitě na to nestačilo 12 fotek. Napsala jsem na FA několikrát, že co umím tím se živím, co mě baví tím se bavím. Baví mi fotky, nikoliv debaty o ničem, ani body i ničem.
Mílo jasně,má to být o zábavě a ne o nesmyslných debatách o ničem :-)))
Jenže ani tomu se nedá tady vyhnout.Spousta lidí se spousty názorů.......co naděláš,já se například bavím a občas spadnu i smíchy pod stůl.Historicky je dokázáno,že většina debat končí debatou o hovně :-))))
ad Aleš Radikovský (Radik) 14.8.2007 00:47
..."bohuzel vetsina lidi tu podlehla mylne predstave, ze se za body da neco ziskat. Ale neni to pravda. Takze se mazou nesoudne znamky nesoudnym tempem."
8.8.2007 14:05 6
8.8.2007 14:04 6
krásně ponuré :-)
8.8.2007 14:03 6
8.8.2007 14:03 7
8.8.2007 14:02 6
8.8.2007 14:02 6
6+++
8.8.2007 14:02 7
krásný moment
8.8.2007 14:01 6
8.8.2007 14:01 6
8.8.2007 14:00 7
8.8.2007 14:00 6
nádhera :-)
8.8.2007 13:59 6
8.8.2007 13:59 6
8.8.2007 13:59 6
8.8.2007 13:58 6
super barvy
8.8.2007 13:58 6
8.8.2007 13:57 6
8.8.2007 13:57 7
8.8.2007 13:57 6
8.8.2007 13:56 6
8.8.2007 13:56 6
8.8.2007 13:55 6
8.8.2007 13:55 6
8.8.2007 13:54 7
8.8.2007 13:54 6
8.8.2007 13:53 6
úžasný
8.8.2007 13:53 7
8.8.2007 13:52 6
krásný
8.8.2007 13:52 6
8.8.2007 13:52 6
6-7
8.8.2007 13:51 6
6+++ moc hezký :-)
8.8.2007 13:50 6
8.8.2007 13:13 6
8.8.2007 12:56 6
8.8.2007 12:55 6
8.8.2007 12:55 6
8.8.2007 12:54 6
8.8.2007 12:53 6
8.8.2007 12:53 6
...například
Proboha tohle je snad jenom zlej sen. Doufám, že se mi to zdá a že snad probudím :((((
ano, Jarko, je to zlej sen... a to si představ, že takovýchhle výpisů z komentářů by se dalo udělat... jéje :o) samá výborná a všestranně vynikající a VÝJIMEČNÁ fotografie... ;)
A to všechno jenom proto, že si někdo dovolí se ozvat, aby mu nebylo sprostě nadáváno ?
A pokud jiná cesta nebyla, tak se bohužel muselo přitvrdit. Takže pokud tobě sprostý nadávky nevadějí, je to tvůj problém. Mě nikdo nadávat nebude.
Jarko, bylo mi tu sprostě nadáváno docela často. Nepovažuju to za svůj problém, ale za problém protistrany. Pokud bych začala reagovat ve stejném duchu, snížila bych se na úroven té druhé strany. To je to, co jsem se ti snažila naznačit ve fóru. Jiná (a zde diskutujícími přehlížená) věc je to, že Janycta začala hodnotit fotky s využitím celé stupnice - a byl oheň na střeše a bylo třeba po ní vyrukovat, protože co si to dovoluje, holka drzá, že? Povolily jí nervy i slovník, začala kopat na všechny strany, teď už se těžko rozklíčuje, kdo si začal první, kdo první přihodil polínko a kdo se svezl s davem... podstata - tak jak ji vidím - ale zůstává: Dovolila si hodit kámen do zahnívajícího rybníčku, ve kterém se sypou šestky na všechny strany, protože když dáš, dostaneš... nebo jaký jiný smysl má ojet šestkama/sedmičkama v tomhle tempu tohle množství fotek? A to je jenom malý vzorek, který jsem zkopírovala z reálného seznamu komentářů...
Taky jde o to,jestli jste nějakou jinou cestu hledali že?Spíš se přikláním k verzi o zahnívajícím rybní(č)ku co tu napsala Dana.
Dano já tady nemám chuť provádět nějaký psychoanalýzy a řešit někoho, jestli je takovej nebo makovej. Mě je to úplně fuk.
Já fotím a jsem tady od toho, abych se odreagovala od svý práce a problémů a né abych si přidělávala další nějakejma přiblblejma bodama.
Melu neustále jedno a to samý kolem dokola. NEPŘEJU si aby na mě nebo na slušný lidi byli nějací hulváti sprostí a víc mě nezajímá.
Jarko, taky melu dokola to samý... začneš-li se chovat stejně jako ti, kdo jsou na tebe sprostí, klesáš na jejich úroveň a roztáčíš kolo, které se nedá zastavit... to, co se spustilo pod touhle fotkou poté, co sem J. dala dvojku bez komentáře, je myslím výmluvné víc než dost...
Ale jó, to máš pravdu, já se vždycky jak idot nechám strhnout. Ale že to bylo kvůli tý dvojce je blbost. Vy všechno fakt převádíte jenom na ty body a je to úplně směšný. Proč bych asi měla hysterčit kvůli nějaký dvojce ? V mým počtu to s průměrem nemůže ani pohnout :) A i kdyby ........... :))))))))
Hurááá, uf, teda... já si snad dám panáka, i když tím riskuju, že se rána nedožiju (a ráno budu nezaměstnaná :)
:)))))) víš co, tak si dáme panáka jdem spát :) Já sice mám zítra volno, ale neznamená že musím zrovna takovýmhle způsobem probendit noc :)))))) dobrou :)
Jarko, utíkej, já tu ještě odsloužím čtyři hodiny a pak taky zapadnu do peřin... ale můžeš klidně spát, svět je v dobrých rukou ;)
Tak jo, vždyť ty vydáš za celou armádu :))))))))))))
Dana Kovaľová (-17) 14.8.2007 01:32:
Asi jsi nezažila nový systém, kdy nemůžeš hodnotit jeden měsíc fotky před datem své registrace!
Takže za ten měsíc má každý nový hromadu času na to, aby našel to, co je mu blízké a potom už nemá potřebu nad každou fotko sedět hodinu! Prostě ohodnotí to, co mu inovovaný systém ten celý měsíc neumožňoval! Škoda že hodně lidí, stejně jako ty, vidí ty ostatní většinou jen v negativním světle a hledá jen to negativní :-( Teda zase jen u některých! Jako fotografka nejsi špatná, ale zkus někdy sestoupit mezi obyčejný lid!
Koukam, ze se tady vic diskutuje, nez boduje... Mozna bych to skoro nechal do interni posty, ale kdyz vas to bavi takhle... :D
Fotka je fajn, protisvetlo, struktura snehu... Lehce vystredena kompozice a zkresleni sirokym ohniskem... Prijemne.
Hoffi
Mne osobne oslovenie "synku" nejako nevadi. Rovnako, ako by mi nevadilo oslovenie "carodejnica". :-)
Treba byt asi o kusok menej jesitny. Samolubost neprospieva zdravemu psychickemu vyvinu jedinca. :-))
Děti , děti , nehádejte se . Vždyť já na ten hřbitov můžu dojít pěšky . Móóóc zajímavé diskuze tady na tom FA .
tt to mi je jasný,že tobě to nevadí :-)))
Měl to být jen příklad,že i Jarka by se teda měla zamyslet co píše .......na můj vkus se tu někteří berou moc vážně :-)))
Hoffi, tt:
Je fakt, že jsou jedinci odolní, třeba tak jako já až na hranici normality :-) ale pravidla by měla být akceptována v horizontu všeobecně brané slušnosti a přece jen, co si řekneme v hospodě nebo mezi sebou, tak pro někoho je těžko akceptovatelné! To, že se budeme držet co nejvíc při zemi ve smyslu komentování uživatelů, spíš bych to vypustil úplně, a u fotek se vyjadřovat věcně, tak to by bylo optimální!
Řekněte mi, jak pomůže někomu, kdo se chce přiučit a odstranit chyby komentář následujících typů:
sračka, nuuuudaaa, .... a jedna specialitka na konec
"vezmi si svyho ptaka pekne do ruky.. pak jemne, ale fakt jemne, si ho postav.. a jeste nez to jeho napeti zmizi, tak si ho vyfot...".
To není o fotkách, ale o napadání a zesměšňování!
Zizzu
S tym vtakom to neni zly napad. Vsak napriklad Lada to skusil a hned bol v Tope. :-)
Pavel Kryka : Velice výstižně řečeno . Ono zlo plodí zas jenom zlo . U nás na MF dávají admini postih za daleko menší prohřešky a vulgarity , od banu na měsíc až po úplné zablokování adresy . Neumíš se chovat , nemáš tu co dělat . Na rozdíl od FA máme mezi sebou na MF spíš přátelské vztahy . K úplné blokaci došlo pouze v jednom případě a to v něm ještě navíc nehrála roli neslušnost .
Romane, ono to taky může být všechno trochu jinak. Kde jsou vulgarity, tam je živo (lidi vyhledávají vzrůšo), kde je živo tam je hodně lidí a kde je hodně lidí, tak to už může být o byznysu.
Nevím, jestli je fáčko pro admina byznys, ani mě to nezajímá, ale toto "mohlo" být i uměle vyvoláno .... nevím .....
Že by to " živo " napomáhalo prodeji fotoaparátů ?
............... třeba :)
tt: pokud je to humoru, jako většinou v tvém případě ;-), tak proč ne? Ale když někdo vysírá systematicky a většinou jen tam, kde se někdo neumí bránit, tak to neberu!
I když se kolikrát navzájem asi se.reme, tak si myslím, že klidně můžeme i s věkovým rozdílem 44 let třeba jít na panáka :-)
Ale tohle je něco úplně jinýho!
A na druhou stranu, když šlápnu vědomě do vosího hnízda, tak musím počítat s problémy a nesmím pak brečet, jak jsou ty vosy ošklivé :-))
Chlast je idealny prostriedok na urovnanie zabo-mysich vojen. :-)
Mimochodom, ked spominas osie hniezdo... mne by tam skor pasovalo prirovnanie k hovnivalom. Tiez sa asi nastvu, ked im clovek znici ich, podla nich pekne, lajno. ;-)))
(Ja niektore nahravky na smec jednoducho nedokazem nevyuzit)
tt: naprosto te s tím nahráním chápu. Já jsem si kdysi taky zasmečoval a byla z toho moje neschopenka, když to druhá strana neunesla :-)
Ale tady to vůbec nebylo o žádném ničení či hanění vlastního lejna! Tady to bohužel bylo o osobních útocích, kde už fotka není ani zástupným problémem :-(
Čas pokročil a snad už by bylo dobře tady s tím skončit.
Asi jako nejstarší ze zúčastněných bych rád všechny o něco požádal.
VYSERTE SE UŽ NA TO (omlouvám se adminovi),
zkuste se zamyslet někdy i sami nad sebou
a běžte FOTIT!
Děkuji!
====================================================================
Děkuji ti Pavle za závěrečnou řeč :-)O tom jak se mám vyjadřovat, kde, o kom, jak bodovat, kdy bodovat, proč nebodovat už jsem poučená tak, že bych z toho složila doktorát. Kéž bych se toho tolik dozvěděla o tom proč do své galerie fotky vkládat, nebo proč nevkládat..........
Zizzu
Znovu a znovu by som pripominal toho spolocne vypiteho panaka. Nik nie je az taky debil (krava, carodejnica, pica, kokot...) ako sa na prvy pohlad moze zdat. Spolocna chlastacka (teda ak jednotlive strany najdu odvahu stretnut sa) dokaze vela vyriesit. Nie v hodnoteni fotiek, ale vo vzajomnom chapani sa.
Na zdravie. :-)
tt: Tak už dost nebo se rozpláču :-)
Bohužel to tvoje "Nik nie je .... " platí asi tak na 99% :-(
To jedno 1% zůstává těm, co se nedokážou povznést.
A snad už fakt končíme a rozjedeme to jindy a jinde :-)
Kdybych věděl odkud jsi, tak navrhnu setkání u panáka na půli cesty :-)
Pěti letýho bys tahal Pavle na panáka? Vždyt tě popravěj :-)
To je můj osud, já jsem takovej zakuklenej pedofil :-))) Ale třeba se jen uklepnul :-)
To ti samozřejmě nevěřím, nepřijela jsem do Prahy na babetě :-)
nooo, bajecna debata.
Prosil bych vsechny horlive za slusne vychovani a dobre body o malickost:
MYSLETE.
Neni dulezity styl vyjadrovani, frekvence sprostych slov, ani vyska tleskotu v decibelech.
Dulezity je vzdy jen a jen obsah...
Je spousta rytiru co nevypustili silneho slova z ust a pri tom se jim z huby jen prasi..
a spousta lidi, co mluvi jak dlazdic a dostavaj za to Nobelovky.
Povykem za jazykovy purismus ukazuje bud prazdne lebvi nebo - coz je horsi - strach z obsahu tech slov.
Proste tahle sedacka je TOTAL BLBINA.. a muzete mluvit do ALELUJA...
A Jarunko Baueru, to co jsi zde predvedla bych od damy vazne neocekaval.... Za trest te v tramvaji nepustim sednout!
To víš Radku, ta hloupá a primitivní coby dáma nemá zapotřebí jezdit dopravními prostředky :) Život je boj a šarvátky na fáčku je jen jeho slaboučký odvárek :)
ty voe to je debata. nesmrtelnost chrousta a ted si tady milena za to malo bodu koupi min rohliku. omfg
Vidím, že moralizování a poučování o tom co by bylo kdyby byly v řiti ryby čile pokračuje?!...jistě, že všechny názory jsou spravedlivé a každý máte tu svou pravdu. Pokud sebe a tu fotku tady budu brát až takhle vážně, tak skončím nejspíš u psychologa s otázkou jestli se nemám náhodou zastřelit?!?!A se mnou spousta dalších. Už jsem tu jednou napsala: O tom jak se mám vyjadřovat, kde, o kom, jak bodovat, kdy bodovat, koho bodovat a proč nebodovat už jsem poučená...Co měla nebo neměla udělat tahle, tenhle už řešte prosím s nimi např. v interní poště.....Hezký den přeju :-)))
2+
Fotka je pro mě průměrná.
Nečetl jsem celou "debatu", ale všiml jsem si, že Janycta dala dvojku bez komentáře a už jste na ni někteří začali kydat hnůj. To mi připomnělo diskuzi pod fotkou Syrky:
http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=366940&gal=photo
"Tábor slušných" si stěžoval na druhý tábor (jména, jakých se dostalo členům druhého tábora, si může každý v té debatě pod fotkou přečíst sám), že je sprostý a uráží ty slušné. Ve svém komentáři jsem se veškeré útoky těch "slušných" snažil shrnout a vyzval slušné, aby naoplátku vypsali útoky těch "sprostých", protože já jsem je nikde v debatě nenašel. Nikdo kromě Jarky Bauerové na mě nereagoval, ale ani od ní jsem se opět nedočetl nic konkrétního. Jen pár obecných frází. Tohle je to samé, stále dokola..
S pozdravem,
Mnohoslav (6.02) Kýblo
Ano všichni se tady ,,milují,, a tak to má být. Bodování fotek je bezva a o ničem. Komentáře fotek jsou špatné a bezva. Názory jsou špatné a bezva. A tak furt dokola...........
O tom jak se mám vyjadřovat, kde, o kom, jak bodovat, kdy bodovat, koho bodovat a proč nebodovat už jsem poučená...Co měla nebo neměla udělat, napsat tahle, tenhle už řešte prosím mimo tuto diskuzi. Děkuji
Nezdá se mě , že by bylo standartní mezi dospělými , aspoň průměrně inteligentními lidmi , cenit na sebe zuby . Pokud bych se s někým z FA náhodou někdy potkal , tak si ho maximálně nebudu všímat. Pravděpodobnější , ale je , že se s ním aspoň pozdravím a prohodím pár slov .
K fotce asi tolik . Jsem z rovinaté Hané a nemám zimu ani hory rád . Fotka mě ale přesto není nepříjemná . Tyto zimní fotky mě trochu připomínají ty obrázky , co bývaly vloženy ve vánočních kolekcích.
Nezdá se mě , že by bylo standartní mezi dospělými , aspoň průměrně inteligentními lidmi , cenit na sebe zuby . Pokud bych se s někým z FA náhodou někdy potkal , tak si ho maximálně nebudu všímat. Pravděpodobnější , ale je , že se s ním aspoň pozdravím a prohodím pár slov .
Zdravím tě Romane :-)
Už mlčím , už mlčím .
Píšeš pozdravit a prohodit pár slov :-) Pozdravila jsem a ted budeme mlčet?! :-)
Ahoj . Nemyslel jsem ale tady :-)
Názory nejsou špatné a bezva. Názory jsou jen a jen názory.
Na fotografii není nic, proč by stálo za to mačkat spoušť, a už vůbec ne ji vystavovat.
Je to jen názor. Můj. Špatnej, nebo bezva?
A podle těch příspěvků zde si lze jen udělat názor o přispěvatelích. Tedy, psát to sem nebudu, ale myslíte si, že je špatný, nebo bezva?
Skládám poklonu adminovi.
Jednoznačně bezva. Je přece tvůj. :-)
5- Technická kvalita obrázku pokulhává, to nebe by si zasloužilo lepší. Se stožárem lanovky jsi se měla trefit mezi kabinky.
Admin : Pokud bude bodovat široká veřejnost a ne odborná porota , není čemu se divit. Anketa Český slavík a podobné taky nejsou měřítkem kvality , ale pouze popularity a totéž se dá aplikovat i zde na FA . Pokud tuto popularitu mají například Meluzína , Čermáčka nebo Krykouš , proč je za to zbytečně častovat nadávkama . Když někdo moje fotky ohodnotí 1 nebo 2 , případně to zdůvodní , je to jen a jen jeho názor , na který má právo , ale tak jak se to děje tady , tak ne .
4-5
plodná diskuse:-), ale poučná. Už se konečně přestávám cítit jako nováček, páč nyní vím, že: nejdřív si musím najít partu, která mi bude sázet vysoké známky a chránit mě před nevzdělanci, co nemohou ve své omezenosti pochopit můj umělecký záměr a dokonce si egoisticky dovolí mi dát "dvojku". Tím mi zkazí půl života a jen včasný zásah mé klaky zabrání mé sebevraždě. Naštěstí, vzájemným vyřizováním účtů pod mým veledílem , utěšeně narůstá návštěvnost a já mohu zase klidně usínat: 236 návštěv - to už je díra do světa ! Jen si dobře vybrat, Losna nebo Mažňák????
Být Tebou Ede tak se ze svých zjištění tolik neraduju. Ono to není tak jednoznačné, že jsi objevil Ameriku :-)...Mně například učili, abych když přijdu mezi lidi - pozdravila. Ani to ale neznamená, že si najdeš skupinu, často se stane, že skupina si najde Tebe. Minimálně jí utvoří všichni Ti kdo ti na pozdrav odpoví. A protože jsme Češi často neunášíme zájem o někoho jiného, byť by byl zcela negativní.
...v partě jste statečné...gratuluji...
A s davem se dá dojít (i) daleko...
Ale s některými není rozumné si to rozházet, že?
Sleduji, většinou nekomentuji...tohle je fakt moc.
Přeji příjemný večer, a že nechávám pozdravovat holky...
Píšeš nesmysly Petro Hánová, ale posluž si at je to tady kompletní. Kdo tu nebyl není fotograf :-)
Hanová;)
Pokud se na tom hroutí nebo stojí svět tak Petro Hanová :-)
Petra Hanová
já tu žádnou partu nepozoruji, a že se člověk občas někoho zastane, tak na tom není nic špatného...neděje se to jen tady, ale i u jiných, ale tohle asi nemá cenu komentovat...že? asi sis nevšimla, kdo jak hodnotil, takže v tom asi žádná parta nebude, že?...tady si bohužel uvědomuji, jak lidi jsou zlí, šoupnout nízkou známku umí každej, ale poradit neumí nikdo :(
Moniko "Bodlinko" Ježková...čirou náhodou jsi šla kolem této fotky (asi tak postopadesáté), objevila můj komentář k ní, doutírala slzy z mé čtyřky pod tvou fotkou...a jen tak se chtěla zapojit do debaty? Vážně to není o tom, pod čí fotkou si povídáme...?
Dá se tomu říkat různě...ale ono někde(y) s těmi jinotaji opatrně, že?
Petra Hanová
ano, máš pravdu, dojalo mě to k slzám :D
Mončo jak už je tady těch komentářů asi cca 8 metrů tak z těch nově příchozích se v tom nikdo už neorientuje viz Petra Hanová....pointu mají pořád v nějakých bodech a mstách a tak furt demagogicky dokola. A ono jde opravdu pouze a jen o to, že pocitově se někteří zastávají některých. Zcela logické a normální v každé společnosti. Vůbec ne kvůli bodům ale kvůli nesympatičnosti několika lidí vůči jiné osobě zde vznikl tenhle plátek. Každý člověk co někde zanechá 2 a nenapíše co se mám učit /aby vystavovaná fotka byla jak má být/je bezvýznamný jako ty body, stejně tak jako je u takové dvojky bezvýznamný koment co si myslí o mě. A když to někdo dělá dokola jako sport pak je nečím postižen. Buď vyjíměčností nebo komplexy. Nic jiného v tom nevidím. A věky věků platí, že nejvíc kraválu nadělá v davu ten nejměnší, aby na sebe alespoň nějak upozornil. Nebo někdo vyjímečný kdo svou vyjíměčnost neunáší. Dávám sem fotky. Nepřišla jsem řešit něčí problémy s jejich JÁ. Ti kteří to takhle pochopili s těmi nemám problém.....
Petra Hanová : Já nechápu proč ty a tobě podobní tyto a podobné fotky navštěvujete . Například já nechodím kanálama . Je tam těsno , vlhko a smrad . Vysvětli mě proč ty ano . Není to nějaká úchylka ?
Mileno, děkuji za tvé blahosklonné poučení jak to vy (ty) češi ( v tomto případě je příhodnější hodně malé písmenko) máte. Vlastně nemám potřebu s tvým čecháčkovstvím polemizovat. Jen jsem ke své škodě zjistil, že jsem nechtěně šlápl do něčeho mazlavého a navíc to dost smrdí.Ale holt každý už jsme nějaký, tak si to tak neber.
diskuze o ničem a zbitečná , což takhle se sejít někde u kávy a tam si pokecat o ničem jiném .... třeba o focení .... co Mílo :o))
Buď rád Ede, že u Vás v Asii to máte jinak. Do toho hnědého co smrdí jsi si přišel šlápnout sám. Kdyby jsi sem přišel kvůli fotce /jako, že nikoliv/mohl jsi zůstat neposkvrněn....
byl jsem tu, četl jsem to a stačí. Nebaví mě blbost schovaná za rádobyrozumy
Romann:...prostě jednou za čas neodolám pokušení (ale tentokrát jsem vydržela dlouho...víc jak rok:) ) a teď zas ty kanály budu obcházet...šiš to jsem ale škaredá...holky mi (snad) odpustí;)
No Ede co si budeme povídat, fotky tě moc neberou. Proč taky na serveru o fotkách že? Zato tě vyjímečně baví brodit se ve sr..ch?! Proč by ses jinak vracel? :-) To je nějaký masochismus nebo co? V Asii to přece neděláte? Nic ve zlém, ale já když do něčeho hnusného nechtěně šlápnu tak si nejdu ještě pro další 2 nebo 3 porce. Asi jiný kraj, jiný mrav. :-) Kvůli takovým jako jsi ty je tahle diskuze takhle dlouhá. Už se dá těžko poznat proč vůbec vznikla. Určitě ne kvůli fotce ani jakémukoliv bodování!
Petra Hanová : Nechápu . Když vezmu jako příklad moje domovské MF . Zabývám se určitým konkrétním tématem a navštěvuju pouze témata , která mě zajímají. Pokud bych ale šel dělat bordel do jiného topicu , tak pokud budu vystupovat ještě slušně , dostanu napomenutí , pokud ne , budu bez milosti zablokován a při první příležitosti mě někdo nakope prdel. Toto možná není úplně tvůj případ , ale proč ztrácet čas něčím , co jde mimo mě ? Navíc na výrazy šiš , omg , :o už mám alergii.
Těm kdo nepřicházejí kvůli fotce a nemají tolik času aby si tu četli to za sebe shrnuji. Celá tahle diskuze je o zdejší účastnici vystupující pod jménem Janycta.. Účastník který je mě osobně naprosto nesympatický. Proč? Zjednodušeně: Pro mě moc mluví a málo píše domů. Nemám tyhle typy ráda a nemám ani nejmenší potřebu se takovými obklopovat. Zmíněné osobě jsem to dala najevo a doporučila vzájemně se přehlížet. Nebyla ani není schopná mě ignorovat a cítí potřebu se k mým fotkám, které se jí naprosto nelíbí, nic jí neříkají vyjadřovat. Přesto, že ani pro mě ani pro ní to nemá vůbec žádný význam. Budiž. Její volba její přístup. Když musí tak musí…..Protože tahle osoba zde byla o mnoho dříve než já a podobnou zkušenost s ní udělalo několik dalších a pocit z ní mají identický stalo se, že vznikla tahle diskuze a došlo k vzájemnému napadání osob. …V souvislosti s tím mě byly připomenuty pravidla tohoto serveru, kterými se hodlám řídit do té doby dokud mně bude bavit posílat fotky a prohlížet si fotky ostatních od kterých se mohu něco naučit./v tomto ohledu mám vybráno/ Co určitě nehodlám je připouštět si lidi typu Janycta .V běžném životě je přehlížím, ignoruji a odmítám. Tím spíš to budu dělat zde kde se názory na lidi neslučují s pravidly….Snad ta pravidla platí pro všechny?!?! Momentálně si to nemyslím….napadání lidí vesele pokračuje jak tady tak i jinde.....
Romann: nerada bych se příliš rozepisovala (pod tuto fotku už to nepatří)...
Vadilo mi jak jsou tu propletené vztahy, nijak mě to neomezovalo v možnosti vkládat své fotky, ale zároveň nijak (ničemu) nepomáhalo...tak snad že jsem ve chvíli odejití odsud (asi zbytečně) zavrtala tam kde je to škaredé...leč se mnou či beze mně, zůstane stejné...
Milena V...tohle beru, je to slušné a z tvého pohledu asi pravdivé...dalo se to napsat na začátku, dříve než jste se zač. té co jí nemáte v oblibě vysmívat...(dalo by se to nazvat i jinak)...takové lidi zas nemám ráda já...ale to už sem opravdu nepatří...
přeji dobrou noc
Petra Hanová : Máš pravdu . Propletené vztahy tu opravdu jsou . Kdysi , už dost dávno , jsem se někoho nebo něčeho zastal a výsledkem bylo , jako bych píchl do vosího hnízda . Pustilo se do mě asi pět uživatelů . Bylo to ve stejnou dobu , zřejmě se vzájemně informovali. Nebyli to však ani Melda , ani Kryka / s tvrdým / ani Milena V . Zrovna tak ne Bodlinka , Jarka Bauerová či Pavla Čermáková .Z tohoto vynechávám Janyctu , ta tu v té době ještě nebyla . V případě Janycta jsem zašel asi nejdál ze všech , neboť jsem si chtěl dokázat , že není až taková. V jednu chvíli jsem ten pocit dokonce měl , většina jejich fotek mě nebyla nepříjemná ,ale Janycta nebyla schopná akceptovat můj poněkud rozdílný názor na poměry ve FA. Je to tu bohužel jak v ringu , kde je vše dovoleno a já se stále snažím vystupovat slušně. Ale ..... , brzo nebudu.
Jsem si téměř jistá Petro, že jí každý nejprve slušně požádal. Ono ale 100x nic umoří i osla a je jen otázka času kdy máš potřebu tyhle lidi od sebe vytěsnit. Bohužel pro ni se takových, se stejnou potřebou sešlo na jednom místě víc. Každý jednal sám za sebe ale v souladu se stejně otrávenými. Zamořená jejími vulgaritami je tady ne jedna galerie /volně přístupná/. Zřejmě má ale udělenou vyjímku z pravidel?! A já nemám o takové lidi zájem. Mám bohužel z vyjímek bez identity husí kůži.
....To, že jsi se sem Petro zavrtala? Nebyla jsi ani první ani poslední, ale alespoň jedna z mála kdo nejprve řešil fotku :-)
Pobijte je všechny . Pán bůh už si ty svoje pozná .
Pobavilo .
Jsem rád, že aspoň této fotografii se dostalo té cti, zůstat na serveru!
Žádná výhra to není:-( Pravda, že mě původně víc zajímalo jestli je ta fotka pěkná nebo nikoliv.
...ta fotka mi v daném žánru připadá průměrně dobrá... líbí se mi rozložení ploch v obrázku, do plusu to posouvá stín od lanovky, do mínusu kabinka opticky srostlá se sloupem...
4-
Dano, děkuji...lanovce i mně by asi víc prospěly takové komentáře jako píšeš, než to, jak to tu nakonec dopadlo....
Mileno, nemám problém napsat komentář k fotce, pokud vím, že o něj autor/ka stojí... pokud ale vidím vzájemně se poplácávající klubík, většinou do něj nevstupuju, protože mi to obvykle vynese jen nějakou tu "arogantní krávu" v interní poště ;)
Dano, určitě stojím o to, aby šlo o fotky a komentáře k nim. Ostatně s tím jsem sem přišla. Všude je třeba se zorientovat a mezi tím asi udělat nějakou tu kladnou a zápornou zkušenost. Nejsem pro klubovou záležitost, ani proto aby vyústila v něco podobného jako je např. tady, ale jsi tu jistě mnohem déle než já, tak Ti bude jasné, že někdy není vyhnutí.... To víš, že určitě rozčarování z života na FA se dostavilo....
Když bych si měl vybrat , tak bych dal přednost klubíku s poplácáváním nebo i bez . Většina serverů tak funguje .
no jo, 828 ...
fotka za 2 jumáče, diskuse k nezaplacení :)
Pověstná lanovka . Nezapomeneme :-)
4/5 světlo fajn ... možná byhc to fotil pod lanovkou..
Ekša: děkuji za návštěvu, už bych skoro nevěřila, že na tuhle lanovku dojde s odstupem času řada. Ta se ani tak nepovedla jako příšerná diskuze se pod ní strhla. :-) Kdybych pod ní stála a fotila z takové pozice nebyla by možná diskuze taková jaká byla :-)Vyzkouším to příště :-)
Diskuze byla fajn. Chtělo by to další lanovku nebo dvě :-)
Romann: Dej pokoj chlape....i když...ještě mám 2 lanovky v zásobě :-)....Ale jak tak na tuhle lanovku koukám a pominu tu hitparádu pod ní, tak musím sebekriticky přiznat, že se mně líbí :-)
Je jak víno. Čím starší, tím lepší :-)))