Zkušenosti s Polaroid?

  • Nasťa
    Nasťa
    Autor
    14.05.2019 10:15

    Zdravím vás, hledala jsem nějaké fórum o fotografování, tak mi tady snad dokážete pomoct. Máte nějaké zkušenosti s Polaroidem? Přesněji s tímto modelem https://recenzezdarma.cz/polaroid-pop-instant-digital-recenze/ Jako fotografka jsem uplný amatér a většinou si vystačím s telefonem, takže nějaký dražší foťák si pořizovat nechci. Tohle mi přišlo jako dobrá věc pro uchování vzpomínek a dokumentování třeba dovolené. Spíš mě zajímá jestli to má smysl kupovat, protože cena je poměrně vysoká a pokud za to ty fotky nestojí tak to nebude mít moc smysl.. pokud ho někdo máte a mohl byste mi poradit budu ráda díky :)

  • E.B.E
    E.B.E
    14.05.2019 12:17
    Reaguje na Nasťa 14.05.2019 10:15:

    "Zdravím vás, hledala jsem nějaké fórum o fotografování, tak mi tady snad..." - zobrazit celý komentář

    Zkušenosti s tímto konkrétním modelem nemám, ale instantní fotoaparáty, tj foťáky, které hned poskytnou hotovou fotografii ,měly větší smysl v analogové době. Kdy se jinak muselo dlouze čekat na vyvolání filmu a zhotovení vlastních fotografií. Dnes je to spíš jaksi móda, životní styl, kdy nejde ani tak o kvalitu, jako možnost oné okamžité vzpomínky na papíře. Třeba jako dárek návštěvě, co už odjíždí. Každopádně nejde o žádnou velkou kvalitu. I když jsou fotky docela použitelné, jejich hodnota je jinde. Instantní fotoaparáty jsou jak analogové,vytvářejí fotku klasickým principem na fotografický papír, tak nověji digitální, kdy je to "klasický" malý kompakt spolu s malinkou tiskárnou. A tak i z principu jde nahradit telefonem, digifoťákem, s připojenou malou tiskárnou. Taky se prodávají. Jen to dohromady nebude jedna krabička a manipulace bude jiná. Každopádně "Polaroidy" mají pořád své místo na slunci a určitá skupina lidí si je určitě oblíbila. Pokud jde jen o očekávání kvalitních snímků, měl by se fotograf poohlídnout jinde

Pro vkládání komentářů musíte být přihlášen(a).

Nové diskuse