Nejlepší fotografie z galerie za rok 2017

Rok 2017 je za námi a na naší galerii se sešly spousty skvělých fotografií. Vybrali jsme pro vás ty nejlepší z každé galerie a soutěže. Šťastný nový rok 2018 plný dalších krásných fotek přeje redakce FotoAparát.cz.

Nejlepší fotografie z galerie

Krajina – Helena Bartošová: Fotograf

Ostatní žánry – Jana Schenková: Koniklec

Pentax K-x, Tamron 90, 5.0, 1/1000s, ISO 500

Černobílé foto – Tomáš Tisoň: Brázdy

Nikon D7000, Sigma 10–20mm f/4,0–5,6 EX DC HSM

Zvířata – Stanislav Marko: Flying dog

Canon EOS 70D

Makro – mobidick: Dlouhozobka svízelová

5.0, 1/1250s, ISO 800

Reportáž – Zdenek Stránský: Letos naposled

Pentax K-50, Pentax DA 17–70/4, 5.0, 1/500s

Město – Ladislav Renner: – Okno do minulosti –

Lidé – maik: Natálka

5.6, 1/30s, ISO 200

Umění – Moni Sandrová: Tanec v metru

Zátiší – Karla Milcová: Kandíkové společenství

Nikon D3100, 3.0, 1/250s, ISO 100

Akt – Kristýna Dražanová foto: Vznešený počátek hříchu

NAROVINU – Jan Koleček: Večerní romantika

Canon EOS 5D Mark II, Sigma 105mm, 13.0, 1s, ISO 100

Student – Any Veselá: Na cestách

Nikon D5100, 11.0, 1/60s, ISO 100

FotoAtlas – Helena Macenauerová: STÚPY

Canon EOS 6D, 18.0, ISO 200

Nejlepší fotografie v soutěžích

Sníh – Vlado Tjaruh: Zima na horách

7.1, 1/3s, ISO 100

Jarní probuzení – Montypeter: Jarní probouzení do květu

České tradice – TeBe: Kačenka

Nikon D3X, Nikon 70–200mm, 2.8, 1/320s, ISO 200

Máme rádi zvířata – František Dulík: warrior

Ruch našeho města – fialový poustevník: Tajný závod…

7.1, 1/160s, ISO 250

Lidé a země – Pavel Hůza: Sourozenci

2.8, 1/125s, ISO 160

Nejlepší fotografie

Stanislav Marko: Flying dog

Canon EOS 70D

Helena Bartošová: Fotograf

Vlado Tjaruh: .. vo vlnách reality …

Nikon D810, Nikon 200–500 mm, f/5,6 E ED VR, 7.1, 1/160s, ISO 100

Mládek: Kdo výše – souboj volavek

Nikon D500, Nikon 200–500mm, 5.6, 1/1000s, ISO 220

copan: Belle Tout lighthouse

20.0, 17,2s, ISO 100

Pokud se vám fotky líbily a také byste chtěli najít svůj snímek mezi nejlepšími, můžete je vkládat přímo do vybraných galerií nebo se můžete zúčastnit mnoha soutěží o hodnotné ceny. To své na galerii naleznete, i pokud se chcete jen kochat nejlepšími fotografiemi nebo ukázkami nových snímků do galerie.

     

Líbil se vám článek?

Komentáře

Zobrazit diskusi ke článku ve fóru
  • Lenka Strnadová
    Lenka Strnadová
    17.01.2018 08:30

    Kromě tuctových a nezáživných... občas i nekvalitních fotek jste vybrali i dobré snímky...

  • Dana Kovaľová
    Dana Kovaľová
    17.01.2018 09:00

    kategorie: REPOTÁŽ ;o)

  • E.B.E
    E.B.E
    17.01.2018 17:41

    Nejlepší podle koho? ...já vidím jen fotky, co dostaly v kategorii za poslední rok nejvíc bodů. Což neznamená automaticky nejlepší fotky.Férovější by bylo vybírat podle bodového průměru. I když ani to není na FA známka dobré fotky (Příklad: Fotka, u které se staví sto lidí a udělí jedničku je automaticky lepší, než fotka, kam deset lidí dá sedmičky? ...třeba z důvodu nízké návštěvnosti v danou dobu). Stejně tak fotky ze soutěží vybral automat. Protože jinak by nemohly vyhrávat fotky porušující pravidla a dostat se i sem do nej. Za mě jen strojní souhrn toho, co všichni vidíme, bez přispění a zamyšlení autora článku. Docela bych někdy od "profíků" na FA ocenil i vlastnoruční výběr toho nej s patřičným komentářem díla. Byť čistě osobním

  • Lenka Strnadová
    Lenka Strnadová
    17.01.2018 19:05
    Reaguje na E.B.E 17.01.2018 17:41:

    "Nejlepší podle koho? ...já vidím jen fotky, co dostaly v kategorii za..." - zobrazit celý komentář

    ...pravdu má... píšete "vybrali jsme" což není pravda. Nej fotka v soutěži české tradice... kačenka na vodě... nad tím zůstává rozum stát... nebo kategorie reportáž, jak zmiňovala Dana. Je nám jasné, že nikdo z redakce na tuhle absurdnost nezareaguje...

  • P_patrik
    P_patrik
    17.01.2018 21:54

    Nebudu komentovat výběr, neznám systém zdejších soutěží. Ale pěkně jsem se potěšil sussexkým majákem Belle Tout, na Wiki je o něm zajímavé čtení. Přestěhovali ho před nějakou dobou v celku podobně jako mostecký kostel asi o 17 metrů, protože moře útes kus po kusu ukusuje - a nechali ho zaparkovaný na podvozku, aby s ním v budoucnu případně mohli zas šoupnout. Jo - a dobrá fotka, Copane. Při pohledu na volavky mi to připomnělo fotky Thomase Stirra, jestli ho pan Mládek zná, on je to mimochodem taky nikonista. A člověk ochotný podělit se o své techniky, rád si s ptakofotografy početuje.

  • Helena Macenauerová
    Helena Macenauerová
    17.01.2018 21:54

    Dovoluji si doplnit: Připravili jsme pro vás výběr nejlepších fotografií za rok 2017 z naší Galerie takto:
    - fotografie, které v každé ze 13 galerií získaly v roce 2017 nejvíce bodů
    - vítěznou fotografii z každé dvouměsíční soutěže 2017
    - 5x nejlepší fotografii 2017- 5 fotografií, které za poslední rok získaly nejvíce bodů ze všech vložených fotografií ( https://www.fotoaparat.cz/fotogalerie/fotografie/?razeni%5Blast_year_point_count%5D=2 )
    Počet bodů je ke dni 11.1.2018 ...děkujeme předem za další podnětné komentáře :)

  • E.B.E
    E.B.E
    17.01.2018 22:18
    Reaguje na Helena Macenauerová 17.01.2018 21:54:

    "Dovoluji si doplnit: Připravili jsme pro vás výběr nejlepších fotografií za..." - zobrazit celý komentář

    Podnětný komentář: viz moje předešlá reakce. Nebo alespoň článek přejmenujte. Nadpis je přinejmenším zavádějící :-( (málem jsem použil pravdivější, i když ostřejší slovo) Bodový průměr je lepší znak dobré fotografie. Případně počet shlédnutí. Co když byla ta nejlepší fotka nebodovaná???

  • E.B.E
    E.B.E
    17.01.2018 22:44

    ...a ještě jeden související podnět: Co zajistit, aby nebyl blacklist zneužíván. Bezdůvodně používán, aby se to mohlo projevit i v hodnocení těch "nejlepších" fotografií. I například v soutěžích. Nepřijde ti, že třeba soutěž ztrácí smysl, když polovina lidí tu druhou nesmí hodnotit???

  • Dana Kovaľová
    Dana Kovaľová
    19.01.2018 06:40
    Reaguje na Helena Macenauerová 17.01.2018 21:54:

    "Dovoluji si doplnit: Připravili jsme pro vás výběr nejlepších fotografií za..." - zobrazit celý komentář

    "podnětný" komentář by měl k něčemu podnítit... alespoň k opravě té REPOTÁŽe, ideálně ke změně stavu, kdy přehled "nejlepších fotografií" zcela pomíjí snímky nebodované... jinak jsou to, jako tak často, jen prázdná slova (ale hlavně že nechybí smajlík)

  • KIV
    KIV
    20.01.2018 15:47
    Reaguje na E.B.E 17.01.2018 22:44:

    "...a ještě jeden související podnět: Co zajistit, aby nebyl blacklist..." - zobrazit celý komentář

    No, už tu byla debata na tohle téma, a nějak ji zavál sníh...
    Navrhovala jsem omezení počtu lidí na Ignore/Black-listu.
    Je fuk na kolik, třeba 5 nebo i 10.
    Ale nemohlo by se pak stát, že někdo dá někoho jako Roman, který opravdu hodnotí fotky, na IL, kde už má 99 lidí, navždy.
    Občas by prostě musel někoho vyhodit z listu, aby tam mohl dát někoho jiného, a tak by to nebyl list pohřební, ale přechodný...
    No, nikdo se k té myšlence nepřidal, takže tak...

  • Festa
    Festa
    20.01.2018 17:05

    Ahoj. Jen takový krátký vstup.
    Smajlíci se většinou uplatní jako doplněk. Aby dotyčný pochopil, jak je to myšleno a hned
    nezačal neadekvátně reagovat. U někoho to potřeba není, protože to chápe. :-)
    A BL? Už jsem dříve psal. Pokud je nějaká soutěž bez uvedení autora, proč mi to píše, že jsem na BL a nemohu hodnotit? Vždyť nevím, koho hodnotím.
    Určitě by ale bylo těžké vybírat z tisíců krásných fotek tu nej. Proto chápu, že se musel udělat nějaký vzorec, který to usnadnil. Každopádně si každý svoji nej fotku našel sám. Ať již u sebe, nebo u jiných autorů.
    Mám Škodu Octavia combi I. Jezdí a proto jsem s ní spokojen. Má někdo lepší auto? :-)
    Pár lidí ten konec pochopí. Kdo ne, tak to neřešte. :-)))- smajlík

  • E.B.E
    E.B.E
    20.01.2018 18:52
    Reaguje na KIV 20.01.2018 15:47:

    "No, už tu byla debata na tohle téma, a nějak ji zavál sníh... Navrhovala..." - zobrazit celý komentář

    To není žádný řešení. Kolik je tu upřímně hodnotících a píšících lidí...pět? ...ale to bych sem netahal. Každopádně jde o to, že řešit stav FA musí admini,někdo z vedení.Příkladem musí jít autorita(tomu odpovídá i úsměvný hodnocení adminů). Pokud jim teda pořád jde o fotografování jako takový. ale spíš je to klasicky záležitost finanční...čím víc cvakálistů, tím víc kliků na reklamy, objednávky workshopů...prostě klasickej konzumní portál, kde kvantita převyšuje zájem nad kvalitou. Škoda

  • E.B.E
    E.B.E
    20.01.2018 18:58
    Reaguje na Festa 20.01.2018 17:05:

    "Ahoj. Jen takový krátký vstup. Smajlíci se většinou uplatní jako doplněk...." - zobrazit celý komentář

    Nevidím žádnou neadekvátní reakci. Naopak. Zdá se, že jsi nepochopil příspěvek Dany s její zmínkou o smajlíku ty. A ne...není potřeba žádný vzorec při vybírání nej fotografií. Stačí někdo s estetickým cítěním, kdo se hlavně dokáže zamyslet, než napíše podobný článek

  • Festa
    Festa
    20.01.2018 20:15

    Tak to jsem teda popleta. A nejlepší fotky teda vybírala redakce FA, pokud se zase nepletu, V tom případě je to zase o lidech. A určitě se jednohlasně neshodnou, na těch nej fotkách. To by snad ani nebylo možný. Nakonec je jedno kdo a jak, stejně se nezavděčíš všem. Ta diskuze by se mohla zase rozvíjet a nakonec by to stejně ničemu nepomohlo. Takže jsem rád, že jsi se stavil. :-)

  • MSD
    MSD
    20.01.2018 20:46

    No, já bych se ujal své mediační úlohy. Nejdříve - FA je fajn, a proto jsme tady. Potom, občas hnidopišsky lpíme na detailech, chceme přesnost, ale tím současně ničíme atmosféru (smajlíci), to nedokážeme být tolerantnější? U profi portálu by to být mělo, ale je to tak podstatné? A jestli je hodnocení podle vzorce nebo osobní? Možností řešení je řada! Takže zpátky na zem, jediné, co je trvající problém, je BL. Jestliže si mě někdo dá na BL, ačkoliv jsem nikdy nekomentoval/nehodnotil jeho fotku, znamená to, že mu na mně vadí moje názory k jiným fotkám. Ale FA je o výměně názorů. Je to dokolečka, BL je zlo, které ničí úplně všechno! Fotoportál bez tvůrčí diskuze, bez tvůrčího střetu názorů, ztrácí sám sebe, ztrácí charakter, ztrácí své opodstatnění, kromě komerčního. Je mi to líto.

  • MSD
    MSD
    20.01.2018 22:23
    Reaguje na KIV 20.01.2018 15:47:

    "No, už tu byla debata na tohle téma, a nějak ji zavál sníh... Navrhovala..." - zobrazit celý komentář

    Máš pravdu. Jestli má 10 lidí Romana na BL, je to problém Romana. Ale jestli má někdo na BL víc jak 10 lidí, je to někdo, kdo eliminuje diskuzi/kritiku (zdvořile řečeno). A takoví autoři úroveň FA likvidují.

  • Dana Kovaľová
    Dana Kovaľová
    21.01.2018 08:55
    Reaguje na MSD 20.01.2018 20:46:

    "No, já bych se ujal své mediační úlohy. Nejdříve - FA je fajn, a proto jsme..." - zobrazit celý komentář

    Ano, souhlasím, jsem hnidopich, když chci, aby redakční tým zveřejňoval články/reportáže bez chyb gramatických, stylistických i faktických. Ano, ničím atmosféru, když mi vadí smajlík za poděkováním za podnětné komentáře, které k ničemu nepodnítily (ano, opravení slova reportáž jsem si všimla. děkuju). Ano, od chvíle, kdy jsem to napsala, čekám na nevyhnutelnou reakci: "Když se ti to nelíbí, tak sem nelez." Ano, jsem si vědoma, že je to moje chyba, když se mi nepřestává stýskat po tom, jaký býval FA.cz a po lidech, kteří ho dělali takovým, jaký byl. Ano, je moje chyba, že chci po redaktorech FA, aby byli alespoň profesionální, když už tu nedokázali být pro ty, kdo tenhle server dělali deset, patnáct let tím, čím byl.

  • MSD
    MSD
    21.01.2018 10:21
    Reaguje na Dana Kovaľová 21.01.2018 08:55:

    "Ano, souhlasím, jsem hnidopich, když chci, aby redakční tým zveřejňoval..." - zobrazit celý komentář

    Proč píšeš o chybách? Sarkasmus? Mít názor není chyba. Já si myslím, že HLAVNÍ problém není v redakci, ale v nás všech uživatelích. Nám se nepodařilo a nedaří kultivovat zdejší komunitu. Všimni si, že redakce na žádost skupiny uživatelů vytvořila galerii Narovinu, načež většina členů té skupiny FA opustila. Je fajn vzpomínat, ale prospěšnější mi přijde pracovat na současnosti.

  • Festa
    Festa
    21.01.2018 11:17

    Občas tu jsou vidět "Staří pardové". Možná se podívají na nějakou tu fotku,
    možná si s někým poklábosí.
    Nevloží a nehodnotí. Proč? Ptám se.
    Asi na to nemají náladu? Nebo nemají co ukázat, čím poradit?
    Smysl serveru, pokud se nemýlím je, že někdo začne fotit a zde by se měl
    za účasti zkušenějších zdokonalovat ve své tvorbě.
    A to je to, co mi tu od mého vstupu chybí. Pominu- li vyjímky, které ale zase někdo poslouchat nechce. Takže se to tu řeší pouze jako ve škole. Známkou.
    Jistě. Jsou tu štiplavé i hladící komentáře, popřípadě smajlík. Ono mít 30 shlédnutí a ani jeden + nebo - konentář, je smutný. Asi není čas. Stačí se podívat do profilu a je vidět kdo má kolik komentářů. Přijatých a udělených. Občas nějaká parádní fotka s odkazem na svůj web a svoji propagaci.
    Myslím si, že do toho mám co nejmíň mluvit, ale občas Vám někdo musí pravdu napsat a pootevřít oči.
    Někdo si třeba řekne- "Co to tady kecá" a nebo mi dá za pravdu, ale bojí se to snad napsat.
    No.......a jedem dál.
    Vašík
    add. Děkuji panu SH, že mě po dvou letech vymazal z listiny.

  • Helena Macenauerová
    Helena Macenauerová
    21.01.2018 11:19

    Záměr tohoto článku byl, že Eliška shrnula do jednoho článku fotografie, které měly za loňský rok nejvíce bodů a) v každé galerii (máme jich 13), b) byly nejlepší v soutěži c) 5 nejlepších fotografií za poslední rok a to podle součtu bodů. Omlouvam se za chybny text v uvodu, kde piseme, ze redakce fotografie vybrala...redakce fotografie nevybrala, pouze shromazdila do jednoho clanku. V Galerii mame u souteží vice kriterii pro vyber fotografii, treba TOP fotografie nejsou vybirany podle bodů, ale podle algoritmu, ktery zohlednuje pocet shlednutí, pocet komentaru i pocet bodu. Algoritmus se vytvoril na zaklade chovani Galerie. Fotografie v "Okem profesionála" zase hodnotí jeden člověk. "Téma dne" si hodnotí soutěžící sami slovně. "Dvouměsíční soutěž" má své vítěze podle počtu bodů... Redakce se nebrání novým nápadům. Děkuji, že tato diskuze vznikla. Děkuji všem, kdo tu chtějí mít příjemné prostředí.

  • Festa
    Festa
    21.01.2018 11:28
    Reaguje na Helena Macenauerová 21.01.2018 11:19:

    "Záměr tohoto článku byl, že Eliška shrnula do jednoho článku fotografie,..." - zobrazit celý komentář

    Vážená Helenko. Děkuji Vám v redakci za práci. Sice to děláte dobrovolně? :-), ale určitě by to nikdo místo Vás dělat nechtěl.
    Nové nápady by byly, ale stejně se zase někomu nebudou líbit. Jsme jenom lidi.
    Jak jsem již psal. Při soutěži, kde není zmíněný autor nemohu hodnotit, když jsem na jeho BL. Já ale nevím od koho ta fotka je, tak proč bych ji nemohl hodnotit?
    Po zveřejnění může být přístup pod jeho fotku zase blokován.
    Píšu to už potřetí, tak jsem zvědav jestli dostanu k tomuto alespoň odpověď.
    Pěkný den V

  • Helena Macenauerová
    Helena Macenauerová
    21.01.2018 11:49

    Milý Festo (V...) děkuji :) Black list by prý mel zustat, rikaji kolegove. Jestli je mozne, aby v soutezi nebyl BL zohlednen, (pak se ti vlastne autor prozradi, co :))) zkusim zjistit - zrovna zitra mame schuzku s programatory...peknou nedeli :) h.

  • E.B.E
    E.B.E
    21.01.2018 17:35
    Reaguje na Helena Macenauerová 21.01.2018 11:19:

    "Záměr tohoto článku byl, že Eliška shrnula do jednoho článku fotografie,..." - zobrazit celý komentář

    Milá Helenko...je to pořád dokola. Za podněty poděkuješ, ale zdá se, že je ani nečteš, natož na ně reagovat. Nejvíc bodů neznamená nejlepší fotky. Nebodované fotky nikdo nepočítá a zkontrolovat co vyhrává v soutěžích (vynecháme TD) se nikdo neobtěžuje. BL je jen třešinka.Podle mě by prostě redakce, včetně adminů měla jít příkladem a ne jen přitakávat. To se týká i hodnocení a komentářů. Od vás zkušených fotografů obvzlášť. Když se podívám konkrétně na ty (nejen) tvoje šestky sedmičky za nic, bez jakékoli kritiky... není se co divit, že se uživatelé takhle chovají.

  • E.B.E
    E.B.E
    21.01.2018 17:38
    Reaguje na Helena Macenauerová 21.01.2018 11:49:

    "Milý Festo (V...) děkuji :) Black list by prý mel zustat, rikaji kolegove...." - zobrazit celý komentář

    Pokud je BL potřeba, prosím. A co třeba schvalovací proces, jestli je jeho použití adekvátní?

  • E.B.E
    E.B.E
    21.01.2018 17:42
    Reaguje na Festa 20.01.2018 20:15:

    "Tak to jsem teda popleta. A nejlepší fotky teda vybírala redakce FA, pokud..." - zobrazit celý komentář

    Nejlepší fotky, pokud dobře čteš, nevybírá redakce, ale slečna/paní Eliška. A to ani ne subjektivně, ale jen tak, že se podívá, která fotka dostala nejvíc bodů. Což si můžeš jednoduše ověřit. Když otevřeš galerii a dáš všechny foto, seřadit podle: Nevíce bodů za poslední rok. Raděj bych, aby někdo zapřemýšlel třeba i subjektivně vybral svoje nej. Od nějakého zkušenejšího fotografa by to rozhodně bylo cennější

  • E.B.E
    E.B.E
    21.01.2018 17:50
    Reaguje na MSD 21.01.2018 10:21:

    "Proč píšeš o chybách? Sarkasmus? Mít názor není chyba. Já si myslím, že..." - zobrazit celý komentář

    Bohužel, redakce tohle podporuje, vytváří, nikdo nic nekontroluje (pravidla), nejde příkladem. Jak se potom chovají uživatelé je vlastně normální...prostě jdou s "davem". A to doslova. Nejednou mi lidi pod fotku, nebo v poště píšou, že oni by...ale když ostatní tohle, tak oni taky. A že se bojí napsat svůj názor, protože se jim to buď vrátí, nebo se dostanou na blacklist (jako by to mělo někomu vadit)

  • jolly
    jolly
    21.01.2018 19:46
    Reaguje na E.B.E 21.01.2018 17:38:

    "Pokud je BL potřeba, prosím. A co třeba schvalovací proces, jestli je jeho..." - zobrazit celý komentář

    Schvalovací proces, to myslíš vážně?

  • E.B.E
    E.B.E
    21.01.2018 19:50
    Reaguje na jolly 21.01.2018 19:46:

    "Schvalovací proces, to myslíš vážně?..." - zobrazit celý komentář

    Naprosto. Pokud nedojde k celýmu zrušení BL. Cheš dát někoho na BL, admin se mrkne proč. Pokud je to za slušnej komentář k fotce, není důvod. Pokud někdo nechce komentáře ke svým fotkám, má přece na výběr. Nemusí je sem, na veřejnej server, dávat

  • E.B.E
    E.B.E
    21.01.2018 19:55
    Reaguje na jolly 21.01.2018 19:46:

    "Schvalovací proces, to myslíš vážně?..." - zobrazit celý komentář

    Chápu i BL v poště. Proč ne...je mi to jedno. No u fotky jestejně tlačítko "Nahlásit komentář", pokud by šlo o spam, nebo nadávky

  • Festa
    Festa
    21.01.2018 21:35
    Reaguje na E.B.E 21.01.2018 19:50:

    "Naprosto. Pokud nedojde k celýmu zrušení BL. Cheš dát někoho na BL, admin..." - zobrazit celý komentář

    "Milý" :-) Romane. Co se týká BListu. Asi si vzpomeneš na velkou diskuzi, které se zúčastnilo několik málo lidí. Někteří pak svoje příspěvky smazali, nebo zrušili účet, nevím. Docela bujará rozprava, do které se někdo bál, nebo ani neměl zájem se připojit. A někdo se nám třeba jenom smál. A nějaké změny?
    Myslím si, že ani nemá cenu to znovu rozebírat a ani bych Helenku a redakci nedával vinu za to, co tady vlastně lidi sami schvalují.
    A ani já bych se nenechal ovlivňovat bodováním, nebo názorem druhých, pokud bych se s tím neztotožňoval.
    Toto je můj názor, určitě odlišný s Tvým a proto prosím nereaguj.
    Nezakazuji, ale prosím. Spíš mě mrzí, že ostatní jsou spokojeni.
    A nakonec by stejně admin správně zasáhl, že se tento článek věnoval nejlepším fotografiím.
    Dobrý večer všem V

  • Lenka Strnadová
    Lenka Strnadová
    21.01.2018 22:05

    Čekám, kdy to někdo mocný všemocný zas zamče :)) a tím vám zde opět zavře papuly...
    Těm, jež mají někoho na černé listině, bych nepovolila zúčastňovat se soutěží... i když to by se asi dalo obejít. Chytrolíni by si všechny odblokovali, vložili fotku a zas zablokovali :)) jak to běžně dělají, když chtějí zlostně někomu plivnout pod fotku... Jsem prostě pořád proti používání této vymoženosti... Ale fa nikdy BList (pěkná zkratka, díky za ni Festo) nezruší. Uvítala bych, kdyby se v profilech uživatelů objevoval seznam jimi ignorovaných i to, kdo naopak ignoruje je.

  • E.B.E
    E.B.E
    21.01.2018 22:09

    ...to sem se chtěl zeptat. Dá se tu zjistit, kdo všechno mě má na BL? ..abych zbytečně netvíral fotky , ke kterým nesmím. Dotaz na Adminy

  • MSD
    MSD
    21.01.2018 22:10
    Reaguje na Festa 21.01.2018 21:35:

    ""Milý" :-) Romane. Co se týká BListu. Asi si vzpomeneš na velkou diskuzi,..." - zobrazit celý komentář

    Mně se ta myšlenka líbí. Dal jsem obrázek (fotky neumím, dělám obrázky) na veřejný prostor. Abych slyšel názory ostatních a aby se z toho mohli poučit i ostatní. Chci všechny názory, tedy i kritické, pokud jsou slušné a věcné. Když mám pocit, že mě někdo jenom bezdůvodně uráží, nahlásím ho adminovi se žádostí o zařazení na BL. Já nejsem objektivní, admin ano. On to posoudí a rozhodne o BL. To se mi opravdu líbí :-)

  • Festa
    Festa
    21.01.2018 22:37
    Reaguje na MSD 21.01.2018 22:10:

    "Mně se ta myšlenka líbí. Dal jsem obrázek (fotky neumím, dělám obrázky) na..." - zobrazit celý komentář

    Fotka se pořizuje fotoaparátem, obrázek se kreslí nebo maluje.
    A promiň, tak hezky určitě malovat nedovedeš. :-)
    A k tématu. Klidně by to tak mohlo být, neříkám. A koukám, že se zde setkávají osoby z minulé diskuze.
    Uvidíme, zda se toho v redakci chytnou. Stejně s novými lidmi by mohli přijít i nová pravidla. V

  • Festa
    Festa
    21.01.2018 22:39
    Reaguje na Lenka Strnadová 21.01.2018 22:05:

    "Čekám, kdy to někdo mocný všemocný zas zamče :)) a tím vám zde opět zavře..." - zobrazit celý komentář

    Proti plivnutí je možné zablokovat blokovatele.
    A není za co. :-) V

  • Lenka Strnadová
    Lenka Strnadová
    21.01.2018 23:04
    Reaguje na Festa 21.01.2018 22:39:

    "Proti plivnutí je možné zablokovat blokovatele. A není za co. :-) V..." - zobrazit celý komentář

    Jo, pro někoho by to bylo řešením, ne pro mě, co jsem proti :))

  • Lenka Strnadová
    Lenka Strnadová
    21.01.2018 23:08
    Reaguje na E.B.E 21.01.2018 22:09:

    "...to sem se chtěl zeptat. Dá se tu zjistit, kdo všechno mě má na BL? ...." - zobrazit celý komentář

    Nedá a když jsem o to jako o spoustu dalších požadavků prosila, nebylo mi nikdy odpovězeno...

  • E.B.E
    E.B.E
    25.01.2018 16:50

    Admin: Byla by slušnost alespoň chlapsky říct, vaše podněty a dotazy nás nezajímají . Díky :-(

  • Taky..
    Taky..
    26.01.2018 12:03

    Pštrosi s hlavou v písku nejen nevidí, ale také neslyší. Musíte počkat, až ji vyndají...

  • Lenka Strnadová
    Lenka Strnadová
    26.01.2018 13:33

    Opět ticho po pěšině... tak se nám tu vykecali, že?... možná to ani nikdo nečetl...

Pro vkládání komentářů musíte být přihlášen.

Obsah článku

Komentáře k článku (40)

Tisknout článek

Tip na článek

Jak funguje režim vysokého rozlišení
Jak funguje režim vysokého rozlišení

40 mo­delů fo­to­a­pa­rátů dnes ge­ne­ruje fo­to­gra­fie s vy­so­kým roz­li­še­ním (high re­so­lu­tion mode) ty­picky 4× vět­ším, než je roz­li­šení vlast­ního sen­soru. Pa­na­so­nic Lu­mix 5S II tak zvýší množ­ství pi­xelů z 24Mpix na 96Mpix. Re­žim vy­so­kého roz­li­šení u Pa­na­so­nic Lu­mix 5S II jsem vy­zkou­šel na Šu­mavě při fo­to­gra­fo­vání hor­ského po­toka dlou­hými časy, kra­jiny krát­kým te­le­ob­jek­ti­vem a rysa os­t­ro­vida krát­kou ex­po­zicí.

Doporučujeme

Nejčtenější články

Nejčtenější fototesty

FotoAparát.cz - Instagram