„Připomíná mi to jednu fotografii se Stravinským. Od Neumana. Znáte Neumana?“
„Myslíte von Neumana?“ Vzpomenu si na cosi z knížky o Atomové bombě.
„On myslí Arnolda. Toho fotografa.“
„Ty jsi mu ukazovala ty naše fotky!“
„Jaké fotky?“
„Viděl jste je? Umělecké fotografie na téma proměna Narcise v ženu.“
„To téma se tě týká, Péťo. Kdybys je viděl, možná by ses na nich poznal. “
„Moje sestra je feministka. Nedokáže mi odpustit, že já ji nejsme sestrou, leč bratrem.“
„Je to milé, mít takovou sestru, ne?“
„Jo je to k nezaplacení. I když neznám nikoho, kdo by za něco takového chtěl platit.“
„Chcete platit?“ ptá se číšník jda náhodou kolem.
„Támhle ode dveří tě pozoruje nějaký Ir.“
„Cože?“ Saša sebou trhne. Otáčím se stejným směrem, jako ona a vidím Davida. Jen dál, jen dál. Myslím, že mám dnes ovulaci a snesu kolem sebe víc mužů, než jich tu zatím je.
David kouká na orchidej, která pluje mezi mými prsty jako akvarijní rybka mezi lepenkovými útesy.
Nemůžete komentovat. Nejste přihlášen(a).
fajn obraz...má to atmo.
Pekný les, prirodzene. Ani by som to od teba nečakal, ale aj tak, isto v tom je nejaké matematika prepojená s fiozofiou, v tom lese čiarovo v ročných kruhoch zakódovaná. Ej veru :)
Co je to atmo?
Martine viz: Mandelbrot, B.B., 1982. The Fractal Geometry of Nature. Freeman, New York.
Atmo je skratka pre slovo atmosféra, ale nie tá nad našimi hlavami, ale tá pocitová, v duši tvojej.
A neni to stara jednotka tlaku vzduch v te duši?
Atmos je pára, sphaira je koule koule, jak to může mít plochá neparní fotogrfie?
Jiste, to musi byt nejaka klucici fotka, kdyz ma podle Andrei párové koule!
Tak dobre, inak povedané.
Fotka má gule, až sa z toh parí.
ta fotka je fajn... a psát umíte pěkně taky...
prijemna, laka k prochazce
Tahle voní.
vo které, ruliso?
tiež si myslim že ma gule... :-D :-D :-D
Volese.
Rozlož si to, jak libo. :-)
:D
Hoši já Vás nemít, tak jste bez gulí(koulí).)))
fajn světlo
Příjemná.
tahle lesní cesta se mi hodně líbí, a ruliska má pravdu s tou vůní, voní vláhou lesní
ty dvě předtím se mi nepěkně rozplizly po monitoru, jak žabince, br :/ - v těch tedy výtvarno necítím, promiň Václavku
Líbí
Složíš-li ty dvě, dostaneš tu třetí.
A navíc dávají odpověď na oblíbenou otázku: jak by to vypadalo velké a na papíře.
Tak.
P. S.: Teď si nejsem jist, zda, jak naznačila Dana, neměl zmizet kousek toho spodku. Mohl přibýt kousek nahoře.
ta odpověď ale není tak úplně správná, protože na tak veliký papír bych se nedívala z takové blízky jako zde na monitor, na tak veliký papír bych se dívala ze dvou až tří metrů, a tam by se ty žabince ztratily, vlastně... moje oči by je už nezaznamenaly, už by šlo jen o barvy, kompozici, náladu místa...
a co se týká spodní části, já bych ji nechala, cítím se být více uzemněna na té cestě, potřebuji cítit i zem pod nohama a nejen mít hlavu v oblacích (nebo ve větvích :-)
ta fotka má kouzelné barvy, jsem ještě chtěla, Václavku
No jo, ty barvy mne také prekvapily, naprosto netuším, kde se tam vzaly, v běžném lese mi takhle nevychází, asi byl tento značkový a kdybys odsunula a nebo překročila tu sedací soupravu, tak se na ten monitor přeci klidně můžeš dívat ze vzdálenosti vou až tří metrů, tak malý ten byt zase není.
Ne, myslím, že to byla jiná značka.
s václavom sa neradno pústat do polemiky :))
aj by som vás /nielen/ u newmana skôr tipoval na maryšu monrójovú ako na stravinského, ale to nie je podstatné majstre
a čo vravíte na to ako pekelne zmákol kruppa ?
je to mašík, teda pašík, vlastne pašák, som scel povedať, asi
ale aj vám sa začalo voľajakosi da riť, nebývalý cit pre svetlo a náladu toho lesa je znakom, že znaky neexistujú
ani ná lady, ja viem - už som to kdesi od vás čí tal
Tou marysou ste myslkeli Mana Raya Paris Francie 1948. Na vrcholu, tj. v pornopgrafickem slangu pri orgasmu slavy mel Arnoldek vystavu v Brne a tam se mi nejvic vryl do pameti portret Geofreyr Holdera. A Pak jeden portret Picasa, ale to jern diky tomu, že byl na plakatu te vystravy a maminka jej měla na dveřích své pracovny a když umřela dával jsme je z piety na dveře své pracovny já, jenže mne stěhovali z pracovny do pracovny tak často, že se při neustálém přilepování a odlepování potrhal.
Krup mi mezi jeho portréty připadá, jako by tam ani nepatřil. Připomíná mi comiks a filmové plakáty na výpravné filmy opevující katastrofu. Vetsinu lidi neznam a tak těžko posuzuji portret, treba Jak znam Bersteina, jako optimistickeho skritka, nepoynavam ho v te chmurnwe postave nad prtiturou, ale obecne si spis myslim,že Nevman charakterisuje postavy pomoci kompozice vnejsi prvku, tedy predmetu mimo tu postavu. Duchmp vzpada demonickz a nevim, yda to mam chapat jako Newmanuv názor na Duchampa, ale treba u Mondrianiho je zajimava ta stilizace kompozice do Mondrioanovskeho konceptu pravouhlych oblasti. Nektere portrety mi pripadaji velice vytvarne, ale pokracuji dal a neyastavuiji se u nich. Ted jsme dospel k Savadoru Dali. Pripadami, jako by Newman chtel demaskovat vsechen ten humbuk, za kterym se veliky Katalanec schovaval. Uzkost, strach z casti i povahy sexulni a jednoduchy geometricky predmet, drat, jako grafickz prvek, do nehoy e to vechno sublimuje A prevede na vztvarne atraktivni a fascinujici celek. Moc peknyž je Woody Alain. A vubešc ma Arnol peknou galerii Yidu, v totmto kontextu na mne vždy podivne pusobi jeho portret peacemakera Arafata zvlaste vedle porttretu Izaka Rabina z roku 1967. Uf , ja nevim, co to je u mne za nemoc, že se každý pocit hned snazim zapsat slovy. A to jsme s velkým sebezapřením toho většinu nenapsal, protože jsme se bál, že bych zavdal Radíkovi příčinu pro formulaci dalšího resrtriktivního pravidla k psaní komentářů, už teď ty jeho lidé citují, aby vyjádřili nespokojenost nad tím, co jim píší jiní.
Já se obavám, majster shovivavý, ze jsme k te kombinace svetla a mlhy prišel jajko Pilát do Creda, že to byla prostě náhoda, že se to takto povedlo. Ale Děkuji za kompliment, je to jediny, ale uctyhodný honorař, za tu práci.
ak ste tým manorájom muslili maryšu tak áno
pravdu povediac, pamätám si ho podľa toho stravinského, ale keď to škriatkovia idú hľadať do pamätihodností aj tek majú v itinerárii popis nájsť toho maníka, čo popri stravinskom zvecnil kruppa
sa divím, že taký zástanca štvor šekov ako vy neoceňuje oveľa jednoduchšiu vykonateľnosť štvorcovatenia u toho kruppa ako u stravinského, ale to bude tým, že isto rátate s možnosťou dvojitého preloženia toho pi jána
picasso je asi zmáknutý dobre - mne tam príde tak akoby si práve uvedomil, čo navyvádzal skoroakokebytuuguernicubombardovalaniecarbal,asi
Znám dva portréty Igora od Arnolda.
http://www.pbase.com/omoses/image/61501593
z roku 1946
a
http://www.pbase.com/omoses/image/61501607
z roku 1966.
Tam v tom prostředku té novely jsme měl na mysli ten druhý. Čtverečky jako formát podlahy.
Krup je yjevne v nejakme Fitness, protže jsou za ním dobřer zřetelné činky: válce, nikoliv čtvrce, majster.
Těch Picasů má tekoé víc, třeba tohoto přistihl v nedbalkách:
http://www.pbase.com/omoses/image/61501600
ten na tom plakátu nebyl. Ten rovněž stojí na čtyřšekové podlaze.
tiež som videl oba, ale pamätám si len ten pi jánsky, asi
valcové činky sú pozostatkom spiatočníctva tristotretej ríše >>> práve vtedy dorábali do prevodoviek na šaltpákach eRká aby mohli zrobiť ten zurrich, teda zurig
so štvoršekovými by tú posekanicu ani možno neprehrali
No ja, majster však pan Gö-ring bol Wej Čchi - kruh, poznátě Ring strasse, ta sa volá po ňnom, ale že je to nápad, namiesto kruhové obranu, kruhového útoku a bludného kruhu zvisť do stratefgie pro oklamani nepriatela štvorcovu obranu aj štvoršekový útok a štvorackz vpred.
vlídné barvy a ten blahosklonný ohyb stromu vlevo se mi líbí..takové laskavé ochranné gesto..pěkná je, čistá
ma to atmo!
+