-
Dotazy a připomínky |
15
příspěvků za
posledních
30
dnů
-
Diskuse ke galeriím |
14
příspěvků za
posledních
30
dnů
-
Diskuse ke článkům |
4
příspěvky za
posledních
30
dnů
-
Diskuse ke galeriím |
2
příspěvky za
posledních
30
dnů
-
Diskuse ke článkům |
2
příspěvky za
posledních
30
dnů
Začal jsem si tisknout své fotografie doma na tiskárně Epson především z toho důvodu, že kvalita odvedené práce fotolabů byla krajně nestandartní, a to především z důvodu neprofesionality obsluhy, sézonnosti - tedy - větší nápor=horší fotky. Jednou byla fotka dobrá, podruhé domodra, podruhé dozelena a podobně, což bylo nepříjemné zejména u dodatečně dodělávaných zvětšenin. Na domácí tiskárně si mohu nastavit barevný profil tiskárny dle potřeby tak, abych byl s fotkou spokojen. Když si člověk zvykne, že si vytiskne jen to, co je tisknout třeba a zbytek si prohlíží z vypáleného CD z DVD přehrávače na kvalitním televizoru, náklady jsou srovnatelné. A černá ? Ta je černá jako telefon a to jsem dost detailista. Zdravím. Taffey.
No nemyslím si, že vždy je tisk doma na inkoustovce dražší než v labu. Tisknu doma na Canon S820 (samostatné barevné cartrigge, žádný odpad) na matný MP-101 vyjde tisk A4 celkem cca 17 Kč, na Leském Canon PR-101 (těžko to někdo rozeznáte od fotky z labu :((( ) na cca 35 Kč. A když k tomu přidám, že si v klidu doma vytisknu co potřebuju a nemusím trnout co mě s tím v labu zase provedou tak si myslím, že není co řešit. Jinak maximální souhlas s Taffey. Jinak vlastním i scaner Minolta a naskenovaný film následné vytištění je v 90% lepší než z Labu. Jo možná až budou v laboratořích mít profesionální obsluhu a budou maximálně využívat možností minilabů tak se to možná změní, ale to je asi jen SCI-FI.