Panasonic se snaží k běžnému uživateli fotoaparátu dostat to, co žádá. V modelu FZ18 najdete opravdu všechno - vysoké rozlišení, vysokou citlivost, 18x optický zoom, 28mm nejkratší ohnisko, nejdelší přes 500mm, detekci tváře.... a ještě jednu velmi zajímavou funkci - režim Inteligentní Automatiky. Více v následujícím uživatelském testu.

Náhled, 1/4 s, f/3.20, 53.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/4 s,  f/3.20, 53.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/4 s,  f/3.20, 53.00 mm, ISO: 100
Náhled, 1/125 s, f/4.20, 504.00 mm, ISO: 100, z cca 8m Výřez (R), 1/125 s,  f/4.20, 504.00 mm, ISO: 100, z cca 8m
Náhled, 1/30 s, f/2.80, 28.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/30 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 100
Náhled, 1/30 s, f/2.80, 28.00 mm, ISO: 400 Výřez (R), 1/30 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 400
Náhled, 1/200 s, f/5.00, 28.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/200 s,  f/5.00, 28.00 mm, ISO: 100
Náhled, 1/5 s, f/2.80, 28.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/5 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 100
Náhled, 1/25 s, f/2.80, 28.00 mm, ISO: 400 Výřez (R), 1/25 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 400
Náhled, 1/250 s, f/4.50, 28.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/250 s,  f/4.50, 28.00 mm, ISO: 100
Náhled, 1/10 s, f/2.80, 28.00 mm, ISO: 800 Výřez (R), 1/10 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 800
Náhled, 1/8 s, f/2.80, 28.00 mm, ISO: 200 Výřez (R), 1/8 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 200 Výřez (R), 1/8 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 200
Náhled, 1/30 s, f/2.80, 28.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/30 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/30 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 100
Originál, 1/250 s,  28.00 mm, f/5.60, ISO: 100 Náhled, 1/500 s, f/6.30, 28.00 mm, ISO: 100
Náhled, 1/200 s, f/4.50, 28.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/200 s,  f/4.50, 28.00 mm, ISO: 100
Náhled, 1/100 s, f/5.00, 504.00 mm, ISO: 100 Náhled, 1/60 s, f/6.30, 504.00 mm, ISO: 100
Náhled, 1/40 s, f/8.00, 504.00 mm, ISO: 100 Náhled, 1/20 s, f/8.00, 504.00 mm, ISO: 100

Líbil se vám článek?

Komentáře

Zobrazit diskusi ke článku ve fóru
  • ketip 01
    ketip 01
    03.10.2007 15:42

    ity, urcite by som uz teraz nekupoval fz50.pride vraj fz 70 a ta bude urcite lepsia a dalsie dovody preco nekupovat fz50 su ze fz50 je giganticka, ma krpatu obrazovku a za taku cenu ma v sucasnosti vela nevyhod.ber tu fz18 alebo sa kukni este na sony h9 alebo canon s5.to je moj nazor.ja som si vybral spomedzi tychto troch sony h9 a chystam sa to kupit

  • Jiří Kubošek
    Jiří Kubošek
    04.10.2007 12:34

    Ketip asi mas pravdu fz50ku mam a nejsem s ni spokojeny oproti fz20 kterou sem mnel predtim je v mnohem horsi. Fz70 asi prijde s cenou okolo 15-16000kc tak uvazuju ze prodam tu 50ku a koupim DMC-FZ18, je to taky univerzalni kompakt a do budoucna stejne chci zrcadlo.Ahoj a dik za nazor.

  • Roman Švéda
    Roman Švéda
    10.11.2007 16:27

    Dobry den. Poradte mi prosim pri vyberu mezi temito typy (Panasonic F18 a Fuji S9600). Resim dilema cemu dat prednost. Jestli vetsimu snimaci nebo optice se stabilizaci, lepsimu digi hledacku ci prstencum. FZ18 jsem si zamiloval na prvni pohled a uz se prodava za 11tis. i s 2Gb kartou. Ovsem bojim se sumu u tak maleho CCD. Zase na co mi bude superCCD, kdyz to za horsiho svetla neudrzim v ruce, ze? U toho Panasoniku pomohlo by, kdybych fotil do RAWu, postprocessing? A jeste k te minimalni aberaci u FZ18, neni to softwarovou upravou a v RAWu už bude, nebo je ten objektiv tak dobrý. U toho Fuji, je pry vysoká. Do vyssi tridy zatim nepujdu. Predem diky za Vasi pomoc a preji dobre svetlo. ROM@N

  • Rosko
    Rosko
    06.12.2007 20:19

    Tak som si ho kúpil a neľutujem. Robí pekné foto aj za horších svetelných podmienok aj bez blesku.

  • Pantani
    Pantani
    17.12.2007 17:55

    Také stále váhám mezi Panasonic DMC-FZ50 nebo DMC-FZ18, poraďte prosím, jde mi jednoduše o to, který mi bude prostě dělat hezčí fotky...

Pro vkládání komentářů musíte být přihlášen.

Komentáře k článku (21)

Tisknout článek

Tip na článek

KONTRAST JAKO ZÁKLAD (NEJEN) BAREVNÉ SKLADBY OBRAZU, ŠKOLA BARVY JANA POHRIBNÉHO, 14. DÍL
KONTRAST JAKO ZÁKLAD (NEJEN) BAREVNÉ SKLADBY OBRAZU, ŠKOLA BARVY JANA POHRIBNÉHO, 14. DÍL

Čtr­náctý díl se­ri­álu „Škola barvy od Mi­s­tra Jana Po­hrib­ného“ je vě­no­ván té­matu KON­TRAST JAKO ZÁ­KLAD (NEJEN) BA­REVNÉ SKLADBY OB­RAZU. 

Cvi­čení: Vy­tvořte ale­spoň 2 kre­a­tivní fo­to­gra­fie, kdy každá bude vý­razně po­sta­vená na jed­nom z ba­rev­ných kon­trastů, pří­padně i na kom­bi­naci více kon­trastů v jed­nom snímku.

Doporučujeme

Nejčtenější články

Nejčtenější fototesty

FotoAparát.cz - Instagram